Ik heb nu een Xbox, ondermeer omdat de huidige xbox een stukje krachtiger is als de PS2 en hierdoor mooiere graphics op m'n tvtje tovert. Ook zijn er voor de xbox genoeg leuke games te krijgen, dus dat was geen probleem.
ook voor een xbox gekozen ivm xbmcOmdat mijn huidige xbox me dus goed bevalt was ik eigenlijk al van plan om de volgende generatie ook in huis te halen, maar na het zien van het filmpje van moterstorm voor de PS3 twijfel ik heel erg. De filmpjes van de xbox360 konden mij niet echt overtuigen en het filmpje van moterstorm vond ik wel heel mooi met erg veel mooie details. Als dit ingame is en de volgende generatie spellen er zo uit ziet ben ik blij
![]()
Ook het online gebeuren gaat meespelen in mijn aanschaf, waarschijnlijk zullen ze alle 3 hier gebruik van gaan maken dus wordt het meer letten op de stabiliteit van de service en de online extra's (gratis downloadable content)
Daarnaast speelt ook de prijs mee. Ik ga geen console halen van 300 euro of meer. Ik verwacht dus dat ik zowiezo geen nieuwe haal bij de launch, maar even wacht tot ze wat goedkoper worden. Ook hier is het weer even kijken wat microsofts reactie zal zijn als de PS3 op de markt is.
Betreffende de revolution ben ik benieuwd wat voor revolutionairs ze op de markt zetten, indien dit echt iets revolutionairs is wil ik er nog wel even over denken. Helaas ben ik bang dat het bij een controller met touchscreen of iets dergelijks blijft.
Ondanks dat ik Mario games erg leuk vind is de rest van de games voor de gamecube erg teleurstellend vind ik. Een spel als bijvoorbeeld Zelda kan mij geen moment interesseren.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets