quote:Leuke woordspeling!
Op vrijdag 12 oktober 2001 12:05 schreef BIGMAMA het volgende:
kok
jus-titie
quote:Hrmz.. Niet gedacht van die kleine Spazkwal die nog te kwezelig is om sancties van Big Bother te riskeren..
- In maart '97 is hij gearresteerd wegens joyrijden; Pascal had samen met twee voetbalvrienden een auto gestolen en hebben daarmee, onder invloed van alcohol, een ongelukveroorzaakt waarbij een 37 jarige vrouw in het ziekenhuis belandde.
- In november 1997 is hij gearresteerd wegens mishandeling van een 25 jarige vrouw uit Den Haag die haar pinpas niet wilde afgeven toen ze ging pinnen. Het gevolg was dat de vrouw klappen kreeg en met verwondingen naar het ziekenhuis moest.
quote:Typisch Nederlands
Op vrijdag 12 oktober 2001 12:05 schreef BIGMAMA het volgende:
Voor de gepleegde misdrijven werd hij wel veroordeeld tot een werk-straf met één jaar voorwaardelijk en een proeftijd van drie jaar.
Eerst graag bewijzen.
Je moet toch behoorlijk ziek zijn om dit soort dingen het net op te slingeren.
Hoor en weder hoor is nu niet mogelijk omdat de geen die het betreft zichzelf niet kan verdedigen.
quote:Heb je gelijk in, maar we moeten toch een beetje gaan roddelen (voeren) wil je bevestiging krijgen. Kunnen we daarna in het negatieve geval weer discussie voeren of hij er wel of niet uit moet....
Op vrijdag 12 oktober 2001 12:25 schreef marky het volgende:
Gaan we weer.Eerst graag bewijzen.
Je moet toch behoorlijk ziek zijn om dit soort dingen het net op te slingeren.
Hoor en weder hoor is nu niet mogelijk omdat de geen die het betreft zichzelf niet kan verdedigen.
quote:Ok, maar zet er dan wel een bron bij. Trouwens, het stuk is zo belabberd geschreven dat de schrijver terug moet naar school of een cursus Nederlands via het NTI, NHA of de LOI moet nemen!
Dit Topic is afkomstig van www.bekendenederlanders.nl, ik zag het staan en dacht , dat zet ik ff op het fokforum
Jos Verstappen in onderhandeling met McLaren...
Nou das echt voor het eerst dat ik dat ergens lees of hoor, ook voordat McLaren Raikonen hadden aangetrokken werd dit nergens genoemd...
Volgens mij plaatsen die gasten alles wat ze in hun mailbox vinden, en zetten er woorden tussen waardoor ze er niet op aangesproken kunnen worden ('zouden', 'schijnt', 'door een freelance verslaggever'...).
Niet dat ik denk dat Pascal en Frank lieverdjes zijn, maar ik denk dat Pascal 4 jaar geleden nog niet bij het gaspedaal van een auto kon komen als die ook nog over het stuur heen wilde kijken...
En verder vraag ik me af of Frank wel een drugs gedeald zou hebben, want hij zou er waarschijnlijk nog vol trots over praten tegen iedereen hoe slim die wel niet was om uit de handen van de pliesie was gebleven...
Franky een dealer ??..welneeeeee....hij zou de mensen niet eens kennen waar hij dat aan zou moeten slijten !
:p
quote:Hij zou het bij z'n moeder in cafe Wereldhaven kwijt kunnen!
Op vrijdag 12 oktober 2001 15:03 schreef vonnie het volgende:
FRANK EEN DRUGSDEALER ???
hahahahahhaha...aan de ene kant kom ik hier weeeeeer niet bij van het lachen , aan de andere kant vreet ik me op !!
na zijn scheiding 9 jaar geleden , heeft frank wel eens een jointje gerookt , en een snuifje genomen .
niet eens noemenswaardig te noemen trouwens , meer onder het mom van "laat ik ook eens experimenteren "
maar het beviel niet , dus frank komt de afgelopen 8 jaar niet verder als een redbull/rodewodka, en breezers!!!!!Franky een dealer ??..welneeeeee....hij zou de mensen niet eens kennen waar hij dat aan zou moeten slijten !
quote:je kan wel interesant gaan zitten doen , maar als je cafe/bistro wereldhaven goed zou kennen (wat je dus niet doet, blijkt), weet je dat het daar de tent niet voor is !!!
Op vrijdag 12 oktober 2001 18:23 schreef Ballonrosso het volgende:[..]
Hij zou het bij z'n moeder in cafe Wereldhaven kwijt kunnen!
quote:Als je goed heb gekeken zie je me daar regelmatig zitten,en ik moet je gelijk geven het is een keurige zaak.
Op vrijdag 12 oktober 2001 19:46 schreef vonnie het volgende:[..]
je kan wel interesant gaan zitten doen , maar als je cafe/bistro wereldhaven goed zou kennen (wat je dus niet doet, blijkt), weet je dat het daar de tent niet voor is !!!
trouwens , franky is daar bijna nooit te vinden , hoogstens op vrijdagavond, om een biertje te drinken , en langer als een uurtje is hij daar dan niet !
quote:zal Kitty leuk vinden dat 1 van haar klanten , zo over haar zoon en zaak loopt te blaaskaken !
Op vrijdag 12 oktober 2001 20:00 schreef Ballonrosso het volgende:[..]
Als je goed heb gekeken zie je me daar regelmatig zitten,en ik moet je gelijk geven het is een keurige zaak.
quote:Ik zal het niet meer doen! GOED?
Op vrijdag 12 oktober 2001 20:06 schreef vonnie het volgende:[..]
zal Kitty leuk vinden dat 1 van haar klanten , zo over haar zoon en zaak loopt te blaaskaken !
quote:jaja...slijmbal !
Op vrijdag 12 oktober 2001 20:15 schreef Ballonrosso het volgende:[..]
Ik zal het niet meer doen! GOED?
P.S.
Vanaf nu alleen nog maar positief over Frank!
quote:Erg sportief ben je niet!
Op vrijdag 12 oktober 2001 20:18 schreef vonnie het volgende:[..]
jaja...slijmbal !
quote:Eh, hij....eh..uhm,..eh...hij..eh,..shit,..eh..er moet iets zijn,...eh,hij..eh,..voert zijn goudvissen op tijd.
Op vrijdag 12 oktober 2001 20:15 schreef Ballonrosso het volgende:
Vanaf nu alleen nog maar positief over Frank!
Op Frank is weinig aan te merken, al is hij echt geen systeembeheerder, dat weet iedereen met een beetje verstand van computers, netwerken, software... Uiteraard is het zo dat het vaak voorkomt dat je weer een digibeet aan de telefoon krijgt nadat je eerst lekker een paar uur hebt mogen luisteren naar een boodschap als " Op dit moment zijn al onze medewerkers in gesprek... of een soortgelijke boodschap " bij de helpdesk en mede daardoor is niets uitgesloten.
Rick Verhey
Die betrouwbare bronnen van jullie kloppen voor geen meter.
In ieder geval kan ik jullie mededelen dat die onzin over Pascal niet waar is !
Groeten
Mark
quote:het enigge wat waar is , is dat frank dat dus wel degelijk is ....bij reebok nederland.
Op zondag 14 oktober 2001 19:27 schreef Verhey het volgende:Op Frank is weinig aan te merken, al is hij echt geen systeembeheerder, dat weet iedereen met een beetje verstand van computers, netwerken, software...Rick Verhey
quote:de enigge direkte colega die frank heeft , is timo!
Op maandag 15 oktober 2001 18:37 schreef downfrank het volgende:
het gegeven dat frank bij reebok werkt klopt,dat hij damned good zou zijn wagen veel van zijn collega's te betwijfelen, mede namens alle "binkies" van reebok
quote:andries 2 !
Op maandag 15 oktober 2001 19:34 schreef femalehunter het volgende:
enige is met 1 g!
quote:H u, mmi..ie !
Op maandag 15 oktober 2001 20:36 schreef -hummie- het volgende:
Tevens volgt een komma direct na de laatste letter; dus niet eerst een spatie ertussen!
quote:Go Hum! Go Hum!
Op maandag 15 oktober 2001 20:36 schreef -hummie- het volgende:
Tevens volgt een komma direct na de laatste letter; dus niet eerst een spatie ertussen!
Li.. .,efs,
Patty
quote:Vonnie, ik raad je aan om eerst de policy van dit forum te lezen.
Op maandag 15 oktober 2001 19:41 schreef vonnie het volgende:[..]
andries 2 !
quote:Iemand uitmaken voor andries 2 valt hier mijns inziens zeker onder
denk aan je medefokker en wees niet onnodig kwetsend tegenover anderen
PS: waarom noem je mij juffie?
quote:Omdat je naam vertaalt "vrouwelijke jager" is ?
Op maandag 15 oktober 2001 22:04 schreef femalehunter het volgende:PS: waarom noem je mij juffie?
quote:vrouwenjager
Op maandag 15 oktober 2001 23:43 schreef Guus het volgende:[..]
Omdat je naam vertaalt "vrouwelijke jager" is ?
quote:
quote:stakker, gaat vanzelf weer over
quote:???????????? Deze mis ik fffffies!
Op dinsdag 16 oktober 2001 14:41 schreef Aurora het volgende:[..]
stakker, gaat vanzelf weer over
Rick Verhey
*SNIK*
*SNIK*
*SNIK*
Capaja (HELPDESKmedewerkSTER)
quote:Ik kan prima die beoordeling maken daar ik aan de ontvangende kant van frank zijn "diensten" zit. Verder is het goed te weten dat timo waarschijnlijk nog de enige vriend is die frank binnen het bedrijf heeft, de rest kotst hem uit.
Op maandag 15 oktober 2001 19:32 schreef vonnie het volgende:[..]
de enigge direkte colega die frank heeft , is timo!
dus vraag me af , of JIJ die beoordeling kan maken ?!!
Tevens een oproep aan een ieder om frank voorlopig in het huis te laten om ons te verlossen van deze omhooggevallen medewerker van de technische dienst !
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 20:17 schreef Ballonrosso het volgende:
Is Frank op z'n werk zo'n etterbakkie dan?
Kom eens met een paar voorbeelden.(daar smullen we van!)
quote:was weer handig bezig, maar ja ik werk ook niet op een mis afdeling (mis, mis, wat is er mis? heb je de uitknop al geprobeerd ? )
Op dinsdag 16 oktober 2001 20:17 schreef Ballonrosso het volgende:
Is Frank op z'n werk zo'n etterbakkie dan?
Kom eens met een paar voorbeelden.(daar smullen we van!)
voorbeelden? nou neem ongeveer alles wat frank heeft verteld in bb en denk daar het tegenovergestelde van dan zit je in de goede richting.
vraag in de koffiecorner aan franks baas: zo frank zit elke dag contracten af te sluiten, wist jij daarvan ?
antwoord van de baas: hij mag nog niet de electriciteit afsluiten.
quote:LOL
Op woensdag 17 oktober 2001 19:09 schreef downfrank het volgende:[..]
vraag in de koffiecorner aan franks baas: zo frank zit elke dag contracten af te sluiten, wist jij daarvan ?
antwoord van de baas: hij mag nog niet de electriciteit afsluiten.
quote:Conclusie:
Op woensdag 17 oktober 2001 19:34 schreef Ballonrosso het volgende:
Nou ik ken toevallig eene Ruud de B.die bij Reebok in de produktie werkt(e),en dat is ook niet zo'n helder licht!!!
Reebok is een werkgelegenheidsproject voor randdebielen??
quote:LOL
Op donderdag 18 oktober 2001 02:33 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Conclusie:
Reebok is een werkgelegenheidsproject voor randdebielen??
Maar, het is dus van beide niet echt waar?
Toe even zeg,
Ik denk dat er heus wel mensen werken bij Yorin die op wat voor manier dan ook ( Familie, Vrienden, of hoe dan ook) toegang hebben tot politie/justitie gegevens. (Ook al zou dat heel inofficieel en geheim en anoniem zijn)
Dream on!
quote:Ik neem aan dat die laatste opmerking op je eigen bericht slaat ?
Op zaterdag 20 oktober 2001 02:50 schreef Emphyrio het volgende:
BigRoddelMM.Toe even zeg,
Ik denk dat er heus wel mensen werken bij Yorin die op wat voor manier dan ook ( Familie, Vrienden, of hoe dan ook) toegang hebben tot politie/justitie gegevens. (Ook al zou dat heel inofficieel en geheim en anoniem zijn)Dream on!
quote:Maar ja, hij weet zijn eigen huisnummer geeneens te onthouden. Dus een alibi heeft hij op die manier wel gecreeerd
Op vrijdag 12 oktober 2001 15:03 schreef vonnie het volgende:Franky een dealer ??..welneeeeee....hij zou de mensen niet eens kennen waar hij dat aan zou moeten slijten !
quote:helaas, helaas, hij heeft nog kunnen onthouden waar de knurft werkt. frank is in the house en nog geen steek veranderd, hij heeft zelfs dat suffe BB koffertje bij zich.
Op maandag 19 november 2001 12:57 schreef Da hopman het volgende:[..]
Maar ja, hij weet zijn eigen huisnummer geeneens te onthouden. Dus een alibi heeft hij op die manier wel gecreeerd
quote:Werk jij met hem dan?
Op dinsdag 20 november 2001 12:11 schreef vector het volgende:[..]
helaas, helaas, hij heeft nog kunnen onthouden waar de knurft werkt. frank is in the house en nog geen steek veranderd, hij heeft zelfs dat suffe BB koffertje bij zich.
quote:En nu ben jij van plan als collega van Frank achter zijn rug om na big-brother nog even door te gaan door hier over hem verder te roddelen? Of ben je man genoeg om in zijn gezicht te zeggen hoe je over hem denkt en om in dit forum je echte naam te gebruiken!
Op dinsdag 20 november 2001 12:11 schreef vector het volgende:[..]
helaas, helaas, hij heeft nog kunnen onthouden waar de knurft werkt. frank is in the house en nog geen steek veranderd, hij heeft zelfs dat suffe BB koffertje bij zich.
quote:probleem met dit soort proleten is dat je ze nog te vriend moet houden ook omdat ze nou eenmaal een soort machtspositie hebben, dit is tevens goed te merken bij andere collega's.
Op dinsdag 20 november 2001 14:17 schreef Showtime het volgende:[..]
En nu ben jij van plan als collega van Frank achter zijn rug om na big-brother nog even door te gaan door hier over hem verder te roddelen? Of ben je man genoeg om in zijn gezicht te zeggen hoe je over hem denkt en om in dit forum je echte naam te gebruiken!
quote:de enige proleet op dit moment , ben jij!
Op dinsdag 20 november 2001 14:30 schreef vector het volgende:[..]
probleem met dit soort proleten is dat je ze nog te vriend moet houden ook omdat ze nou eenmaal een soort machtspositie hebben, dit is tevens goed te merken bij andere collega's.
franky weet inmiddels wie jullie zijn .
hij wil zich alleen niet verlagen om ook maar enig vorm van commentaar op jullie te geven !:r
[Dit bericht is gewijzigd door vonnie op 22-11-2001 14:07]
quote:waarvan akte, moet niet zo'n probleem zijn voor frank om te achterhalen wie wat doet op het internet hier !
Op donderdag 22 november 2001 13:06 schreef vonnie het volgende:
vector en downfrank..franky weet inmiddels wie jullie zijn .
hij wil zich alleen niet verlagen om ook maar enig vorm van commentaar op jullie te geven !:r
quote:En nu snel gaan slijmen?
Op donderdag 22 november 2001 16:05 schreef vector het volgende:[..]
waarvan akte, moet niet zo'n probleem zijn voor frank om te achterhalen wie wat doet op het internet hier !
quote:grote griebels, ja natuurlijk ! sorry frankie
Op donderdag 22 november 2001 16:46 schreef Gert het volgende:[..]
En nu snel gaan slijmen?
NOT !
quote:Lijkt me sterk.
Op donderdag 22 november 2001 16:05 schreef vector het volgende:
waarvan akte, moet niet zo'n probleem zijn voor frank om te achterhalen wie wat doet op het internet hier !
quote:idem
Op donderdag 22 november 2001 17:00 schreef vector het volgende:[..]
grote griebels, ja natuurlijk ! sorry frankie
NOT !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |