Sorryquote:Op woensdag 18 mei 2005 09:53 schreef schatje het volgende:
-edit: 3 berichten verwijderd
BadKeukenTegel, ik verzoek je vriendelijk om in het vervolg op je postgedrag te letten. Ik heb namelijk al het e.e.a. moeten verwijderen van je. Dus termen als achterlijke infantiel is niet nodig in een zin. Je kun het ook op een normale manier zeggen. Verder ook graag ander geneuzel achterwege te laten.
Dank.
Je zegt het zelf alquote:Op woensdag 18 mei 2005 09:35 schreef achmet het volgende:
auw nee ik denk dat dat nog meer pijn gaat doen,
ik denk dat mijn kussen juist te zacht is en te laag word
hij moet of meer gevuld worden of ik moet een betere vulling hebben.
ik zie het al voor me,quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:16 schreef GotC het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al
En wat is 100 euro in vergelijking met een goede nachtrust? Gewoon eens kussens uit gaan proberen bij allerlei 'slaapcomfort' zaken
Nja toen ik m'n nieuwe kussens ging halen, had ik al genoeg aan effe een paar minuten op elk kussen liggen, je merkt gelijk een verschil if you ask mequote:Op woensdag 18 mei 2005 11:33 schreef achmet het volgende:
[..]
ik zie het al voor me,
meneer ik kom vanacht even hier slapen want ik wil even deze kussen uitproberen.
maar het is wel zo idd.
kga tjekken voor een andere kussen maar ik heb me twijfels daarover
Mijn kussens springen constant terug naar hun originele vorm, is wel prettig. En als je het de ene keer wel hebt en de andere keer niet, dan ligt het toch misschien aan het onrustige slapen, of tocht ergens. Is je hoofdeinde in de buurt van een raam?quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:26 schreef achmet het volgende:
thnx voor de reacties maar wat houd dat in de tocht liggen precies in?
en ik heb een vervelend probleem en dat is dat ik snachts nooit stil kan liggen (adhd)
ik draai echt van de ene kant naar de andere kant en soms wil ik nog wel eens ongelukkig gaan liggen, bijv met me arm onder me hoofd en ja me kussen vervormt ook continue als ik er op slaap dus dat deukt in als ik er eenmaal op lig.
Zoals fietsen van 800 euro die gestolen wordenquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:37 schreef DeltaHF het volgende:
Maargoed, ik zeur er verder niet over, en ach, het is kut, maar er gebeuren ergere dingen op de wereld denk ik maar altijd.
En als je in een ander bed slaapt, hoe gaat dat dan? Het kan natuurlijk ook gewoon aan de omgeving liggen, waar je in slaapt. (Je bed dus hequote:Op woensdag 18 mei 2005 23:37 schreef DeltaHF het volgende:
Ik word al een jaar of 5 wakker met pijn in mn nek en rug. Ik heb een kussen van 180 euro en dat ligt op zich prima; al heb ik af en toe nog wel eens zo'n last ervan dat ik gewoon niet in slaap weet te komen op dat dure kussen, pijn in mn nek en alles.
Als ik dan een paar nachtjes op een gewoon kussen slaap erlangs (toch plek zat in bed), dan gaat het weer prima.
Chronisch ofzo denk ik, verkeerde houding, weet ik veel.
Ik weet niet eens meer hoe het voelt om wakker te worden zonder iets te voelen zegmaar.
Maargoed, ik zeur er verder niet over, en ach, het is kut, maar er gebeuren ergere dingen op de wereld denk ik maar altijd.
Andere omgevingen idem dito. Enige andere bed waar ik wonderbaarlijk genoeg uitstekend geslapen heb was een week politiecel.quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:42 schreef GotC het volgende:
[..]
En als je in een ander bed slaapt, hoe gaat dat dan? Het kan natuurlijk ook gewoon aan de omgeving liggen, waar je in slaapt. (Je bed dus heMaar ook bv temperatuur, tocht, you name it.)
Natuurlijk, daar moet iedereen blij mee zijn, maar we hebben het ook over je nachtrust. Je slaapt wel mooi 1/3e van je leven..quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:56 schreef DeltaHF het volgende:
[..]
Andere omgevingen idem dito. Enige andere bed waar ik wonderbaarlijk genoeg uitstekend geslapen heb was een week politiecel.
De rest slaapt allemaal net zo ruk als mn eigen bed. Ik slaap ook niet veel; hooguit een uurtje of 5 a 6, ook in het weekend (meestal nog minder dan door de week, omdat ik dan laat naar bed ga), wakker worden is bij mij opstaan omdat dan alles binnen een half uurtje wel weer los is gelopen.
Maargoed, verder heb ik er geen last van ofzo, ja behalve dan van een spier onder mn schouderblad die jaren geleden gescheurd is en nooit volledig genezen is, maar zoals gezegd, wat zou ik gaan liggen klagen daarover als ze in afrika liggen te creperen gaan van de honger?
Ik ben allang blij dat ik in een welvarend land geboren ben zegmaar
Toen ik het zo bekeek leek het me echt een kutbed, beton, met een dun matrasje erop; niks geen lattenbodem/spiraal/lekkere matras, en het kussen zag er ook al niet uit.quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:02 schreef GotC het volgende:
Was er iets bijzonders aan het bed in die politiecel? Misschien was het een speciaal bed, speciale stof erin? Vraag het eens na, zou ik zeggen
Blijkbaar hou je dus wel van een hard bed + matras, misschien eens daarnaar kijken? Heb je zelf een hard matras of juist een zachte?quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:24 schreef DeltaHF het volgende:
[..]
Toen ik het zo bekeek leek het me echt een kutbed, beton, met een dun matrasje erop; niks geen lattenbodem/spiraal/lekkere matras, en het kussen zag er ook al niet uit.
Maar het sliep prima, dat dan weer wel
Pssst, TS opende dit topic anderhalf jaar geledenquote:Op woensdag 31 januari 2007 08:43 schreef MouseOver het volgende:
TS, je zegt dus dat je heen en weer draait.. is dat van links naar rechts, of van buik/rug naar zij?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |