was al met editen bezigquote:
pakt mijn draadloze tobo niet, gaatie mekkkkkkkkkkkkkeren, piep piep piepquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:06 schreef QyRoZ het volgende:
Start -> uitvoeren -> notepad en dan met 10 vingers asdf jkl; typen enzo. Schiet op.
Opzich welquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
was al met editen bezigmaar ik merk aan de pulseactie dat de topics beter lopen en gezelliger zijn, dus waarom niet elke maand?
Jep, ik typ nog ffquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:06 schreef HuHu het volgende:
ik heb een trend gestart met het typen van de cijfers
Dudequote:Op woensdag 18 mei 2005 17:22 schreef R-Mon het volgende:
Dus ik open My Active Topics, en wat zie ik? Deel twintig is vol. Nou okee, ik naar General Chat om deel eenentwintig te zoeken en ja hoor, daar staat ie. Ik lees het topic door, niet veel gebeurd. Dan maar even naar Feedback om een relletje te zoeken. Topicjes gevonden, doorgelezen. Tijd om het Whatpulse-topic maar weer eens te checken. Dus ik ga naar My Active Topics, en wat zie ik? Geen deel eenentwintig van het Whatpulse-topic.
Ik had er nog niet in gepost!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
435
Ik ben bereid tot het uiterste te gaanquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:41 schreef GotC het volgende:
Ik heb geen zin om cijfers te typenBen al hard bezig met de vele opdrachten te typen voor school..inmiddels 1 miljoen en 22k aan keys dus
ik ook. dus niet zeuren.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:48 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik ben bereid tot het uiterste te gaan, al die werkstuken moet ik op school maken zonder WP dus tja
quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:52 schreef QyRoZ het volgende:
Neeeeeeeeeeeee! Ik heb per ongeluk gepulsed!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
901k
quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:43 schreef Renesite het volgende:
kolere, jij laat er geen gras over groeien
eng...quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:58 schreef GotC het volgende:
[..]Ik ben dan ook nu bijna een maand aan het sparen he
![]()
Damn..als je naar whatpulse.nl gaat, krijg je een HELE andere siteStond ineens 36e ipv.. 10e.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
eng...
Maare, ik ben een maand bezig en ik heb misschien 300k, incl vakantie, maakt ong 10/15k per dag
jij minstens 30
Eng
Freak
AAAAAAAAAAAAAH
Zit er nog een voordeel aan ook om zoveel woorden te typenquote:Op woensdag 18 mei 2005 20:14 schreef GotC het volgende:
[..]Tsja. Ik heb heel veel verslagen moeten doen.. (hah wel allemaal 8-en en 9ns, omdat het zo uitgebreid was!
)
Inmiddels 1.032 miljoen dusquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:41 schreef GotC het volgende:
Ik heb geen zin om cijfers te typenBen al hard bezig met de vele opdrachten te typen voor school..inmiddels 1 miljoen en 22k aan keys dus
quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:34 schreef GotC het volgende:
[..]
Inmiddels 1.032 miljoen dusIn 2 uurtjes tijd, 10k.
Maak ff een back-up aubquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:34 schreef GotC het volgende:
[..]
Inmiddels 1.032 miljoen dusIn 2 uurtjes tijd, 10k.
Ik kom niet eens in de buurt van de w met m'n muis, durf nietquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:54 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik kom niet eens in de buurt van de w met m'n muis, durf nietals er een icon in de system tray naast de w staat, ctrl+alt+del en haal ik het programma effe weg, start het opnieuw op
Ja ik ben voorzichtig!
En Sander, geen idee hoe ik het doeHeb enkel graphics op een snowboard gezet!
Geef mij dat programmatje ook maar danquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:54 schreef GotC het volgende:
[..]
En Sander, geen idee hoe ik het doeHeb enkel graphics op een snowboard gezet!
Photoshop 7 gewoon hoorquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:06 schreef sannydude het volgende:
[..]
Geef mij dat programmatje ook maar dan![]()
![]()
Uit de OP:quote:
Er zit dus een foutje in de URL van de OP mensenquote:Mmmz, ik lees een beetje door het topic en ik zie toetsenbordjes, die wil ik ook!
Dat kan! Ga even naar http://superrembo.com/misc/whatpulse/ hier kun je je
eigen toetsenbordje aanmaken. De instructies staan op de site.
inmiddels aangepast!quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:19 schreef GotC het volgende:
[..]
Uit de OP:
[..]
Er zit dus een foutje in de URL van de OP mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |