mooi zo, ik kijk er al naar uit om meer van je avonturen te bekijkenquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:16 schreef TiNRiB het volgende:
haha echt super
ik heb vandaag vrij genomen om dit te doen de hele dag![]()
![]()
![]()
zon idee zal eens niet van jou komenquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:20 schreef commeric het volgende:
HEeft iemand een filmpje van rukkende oude opa ofzo om op camasia te zetten om die gast te laten schrikken ?
Hoor ik hier een vrijwillige aanbieding ?:Pquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:23 schreef JimmyBoy het volgende:
[..]
zon idee zal eens niet van jou komen![]()
kzal eens vragen of me opa online wil komen...quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:29 schreef commeric het volgende:
[..]
Hoor ik hier een vrijwillige aanbieding ?:P
pwnedquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:16 schreef TiNRiB het volgende:
ik heb weer een nieuwe gemaakt.
Met dank aan Sjoe538 voor het filmpje!
let op , doe je geluid aan.
http://ftp.ollie.speedxs.nl/pisnicht-xvid.avi
haha echt super
ik heb vandaag vrij genomen om dit te doen de hele dag![]()
![]()
![]()
*proest*quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:31 schreef JimmyBoy het volgende:
[..]
kzal eens vragen of me opa online wil komen...
Ja mooi hè, kan je gebruiken in de tekstquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:43 schreef JimmyBoy het volgende:
haha op de xippie ftp.. het filmpje simpatica_web_cam_xxx.avi.. moet je op het eind kijken.. zit ook gewoon iemand in die kamerhahaha
Toninoquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:45 schreef Markman het volgende:
er zit nu op tmf ene TON.. grijp je kans!
rukker: wie is dat dan?quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:45 schreef xippie het volgende:
[..]
Ja mooi hè, kan je gebruiken in de tekst
commeric zet beeldscherm uit en typt blindquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:47 schreef commeric het volgende:
Hmzz kheb nu 1 minuut een rukkende gay, tis dan wel geen opa maarja je kan niet alles hebben. Tis wel fucking smerig om naar te kijken mja, het doel heiligt alle middelen ;-)
Maar die doen het nietquote:Op woensdag 18 mei 2005 00:47 schreef kree het volgende:
[..]
deze waren ook goed
ftp://xippie.kutinternet.nl/1.avi
ftp://xippie.kutinternet.nl/2.avi
ftp://xippie.kutinternet.nl/3.avi
ftp://xippie.kutinternet.nl/4.avi
Wel, maar het is rete druk op mijn FTPquote:
heb jij er dan nog andere dingen op staan behalve die paar filmpjesquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:57 schreef xippie het volgende:
[..]
Wel, maar het is rete druk op mijn FTP![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:57 schreef xippie het volgende:
[..]
Wel, maar het is rete druk op mijn FTP![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:59 schreef JimmyBoy het volgende:
[..]
heb jij er dan nog andere dingen op staan behalve die paar filmpjes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |