quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:47 schreef MUUS het volgende:
[..]
DM, ik hoor nu echt engelen zingen. Hoor jij het ook?
Bief, creno.... feel my power!quote:
Mijn tekst! Mijn tekst!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
relatie... sex... ik mis het verband even..
Niks. Het zijn haske goeie tieten. Twee stuks ook nog.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:53 schreef MUUS het volgende:
Waarom steekt creno zijn duimpjes op als ik zeg dat mijn tieten misstaan hier in [homo]?.
DM? Bief? Wat is er mis met mijn tieten?.
dat was als in: zien zien zien zienquote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:53 schreef MUUS het volgende:
Waarom steekt creno zijn duimpjes op als ik zeg dat mijn tieten misstaan hier in [homo]?.
Ah toe? Met viooltjes erbij?quote:
okay ! ik ben dus geeeen tussenstation he !quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:53 schreef MUUS het volgende:
[..]
Bief, creno.... feel my power!
Next stop: Davidboaz.
Ik zing alleen veur de Singstar!quote:
Ze komen niet door de keuring van het Gemeenschappelijke Aanvaardings Yearverslag.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:53 schreef MUUS het volgende:
Het kwam toch echt uit mijn toetsenbordje.quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Niks. Het zijn haske goeie tieten. Twee stuks ook nog.
Als ik tieten zou nemen zou ik die van jou willen hebben.
Niet letterlijk natuurlijk.
Want eeeww.
Ik heb een kei schattig Winnie de Pooh kerstengeltje met viool .... speelt stille nacht. Dat ken je krijgen, meer nietquote:
Heb je ze nog niet gezien?!quote:
Ze staan in S&G, alleen is imageshack in opstand.quote:
Kheb 'r 2, Singstar en Singstar party. Is d'r weer een ander uit dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ang3l..heb je de nieuwe al?
he is like me ! sex in relatie, niet wannaitstend !quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
relatie... sex... ik mis het verband even..
Ik ook van jou.quote:
quote:
YEAHquote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zing alleen veur de Singstar!
[afbeelding]
Ik heb zo'n %^!!^$%^$# hekel aan Winnie de Pooh. En alle Disneymeuk!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een kei schattig Winnie de Pooh kerstengeltje met viool .... speelt stille nacht. Dat ken je krijgen, meer niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |