Ik denk dat muus wint qua tiet hoor! Zij, of de poetshomoquote:
[V] [S&G] Vrouwen Sexy & Gewaagd [2]quote:
en een beetje van mij ? na de bruiloftquote:Op woensdag 18 mei 2005 00:04 schreef MUUS het volgende:
[..]
[V] [S&G] Vrouwen Sexy & Gewaagd [2]
Die zijn al veel minder bedekterderder!
En nee, ik ga niet mijn blote tietjes op Fok! zetten. Die blijven van mij..
Mhehehehehe, schat jij me even verkeerd in zeg.quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:04 schreef creno het volgende:
zou ze dan echt een foto van haar blote tieten aan het maken zijn ?
quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:04 schreef MUUS het volgende:
[..]
[V] [S&G] Vrouwen Sexy & Gewaagd [2]
Die zijn al veel minder bedekterderder!
En nee, ik ga niet mijn blote tietjes op Fok! zetten. Die blijven van mij..
Niet alleen hier, bij mij waren er ook nog een hoop mensen jarig de afgelopen week. Maar ik vind het nog altijd een mooie verjaardagsmaand, niet te dicht bij de feestdagen of de zomer, maar wel een goeie kans op lekker weer.quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:02 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Nou, het is wel meimaand, homotopic-posters verjaardagsmaand he?
MUUS maakt alleen foto's als ze bosbessen op d'r giecheltje heeft zitten.quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:04 schreef creno het volgende:
zou ze dan echt een foto van haar blote tieten aan het maken zijn ?
I can't wait
Ik ben ook best tevreden met mijn geboortedagquote:Op woensdag 18 mei 2005 00:06 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Niet alleen hier, bij mij waren er ook nog een hoop mensen jarig de afgelopen week. Maar ik vind het nog altijd een mooie verjaardagsmaand, niet te dicht bij de feestdagen of de zomer, maar wel een goeie kans op lekker weer.![]()
nee hoorquote:Op woensdag 18 mei 2005 00:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Feli
*wat een verjaardagen seizoen hier.. ik de enige Waterman?*
Doe je aan polygamie? Want ik hoorde dat je ook verloofd was met K*sta.quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:06 schreef MUUS het volgende:
Ik ben ook waterman!
En tevens verloofde van creno.
I have no shame.quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
MUUS maakt alleen foto's als ze bosbessen op d'r giecheltje heeft zitten.
joeppie word ik nog een keer oom !!!!! ga jullie gang mijn zegen hebben julliequote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:58 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee, wij gaan trouwen en veel neuken en mooie kindjes krijgen.!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |