Oja, dat was een mooie. Opeens users met van Damme in hun icon......quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:21 schreef fransie102 het volgende:
van DammeIk vergeet nooit hoe ie Feyenoord toen naaide bij die schorsing van van Hooijdonk.
dat je daar naar kijktquote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:26 schreef fransie102 het volgende:
En hij stond met z'n grote bek ook nog te zingen "helemaal niets in Rotterdam" op het kampioensfeest van Ajax. Oprotten ermee
Zapte er toevallig voorbij...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:30 schreef snabbi het volgende:
[..]
dat je daar naar kijktmaar goed, geen plek voor hem hier.
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:54 schreef Staanplaats het volgende:
Plek genoeg voor van Damme in Rotterdam..
..op de bodem van de Maas
Wim Jansen als adviseur.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:14 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Die zie ik dan liever als assistent van een hele goede trainer.
Leuk, dat je zegt dat de sfeer bij Feyenoord beter bij je past dan die van ajaks, maar toch motten we je niet.quote:Jelle Van Damme wil graag naar Feyenoord
Jelle van Damme staat op de nominatie op naar Feyenoord te gaan. Zelf ziet de ex-Ajacied in dienst van Southampton dat helemaal zitten. De Belg gaf een maand geleden al aan dat hij in geval van degradatie graag zou willen verkassen.
'Feyenoord staat me wel aan', zo liet hij weten tegenover Elf. 'Het is een mooie club, met mooie supporters en de sfeer is daar supergezellig. Bovendien past de sfeer van Feyenoord me beter dan de Ajax-stijl.'
Van Damme kende bij Southampton weer een seizoen van ups en downs. Zo moest hij tot twee maal toe een enkeloperatie ondergaan, een blessure die hij opdeed toen hij nog in dienst was van Ajax.
Er zijn meerdere clubs geīnteresseerd in Van Damme, wiens contract overigens nog wél drie seizoenen doorloopt. 'Maar feyenoord heeft mijn absolute voorkeur.'
en nu maar hopen dat ze niet in hun vrije tijd zitten te fokken, naih vast niet.. maar breng ze niet op ideeen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:47 schreef Erasmusch het volgende:
Verbazingwekkend dat we nog niet aan reiziger zijn gelinkt...
Paauwe deed toch niet meer mee tegen sporting? ah...vandaar!quote:'Patrick Paauwe naar Portugese topclub'
21/5/2005 21:48
Volgens het Duitse dagblad Kölner Express gaat Feyenoorder Patrick Paauwe naar een Portugese topclub. De krant schrijft dat promovendus 1. FC Köln, dit seizoen getraind door Huub Stevens, kan fluiten naar de Rotterdamse verdediger, om hij naar 'een topclub in Portugal' gaat.
Paauwe mocht zich verheugen in serieuze belangstelling van de Duitse Traditionsverein. Hij kende bij Feyenoord een uitermate vreemd seizoen. Hij begon in de Kuip als aanvoerder, maar werd slachtoffer van de dramatische serie voor de winterstop. Vervolgens raakt Paauwe zelfs buiten de selectie.
Dan moet je hem een flink fluitconcert gevenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:56 schreef Erasmusch het volgende:
Nou uhm bedanken...gewoon ff zeker weten dat ie niet meer terugkomt
mwa...dasook weer nie nodig. maar ik wil zbigniew nooit meer in het heilige shirt zien iigquote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:57 schreef snabbi het volgende:
[..]
Dan moet je hem een flink fluitconcert geven
Maak er gerust maar de laatste 2,5 jaar van, sinds hij linksback moest staan onder Bert is het nooit meer goed gekomen.quote:Op zondag 22 mei 2005 07:48 schreef Cart_man het volgende:
Dit jaar kwam er hij echter niet meer aan toe, wat zonde is voor hem.
Tuurlijk, voor Paauwe zeker wel. Had het over Malkowski. Voor de groep van 2002 eeuwig respect.quote:Op zondag 22 mei 2005 07:48 schreef Cart_man het volgende:
Kom op zeg, Paauwe heeft goede jaren gekend bij Feijenoord. Dit jaar kwam er hij echter niet meer aan toe, wat zonde is voor hem. Zou het schandalig vinden wanneer hij vandaag wordt weggehoond. Het respect verdient hij wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |