Ik ben echt heel benieuwd. Hugo Borst in doorgaans wel goed geinformeerd.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:57 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Komst van Jansen zou ik geen groot ding noemen. Maar ik zie het ook niet echt gebeuren dat Jorien voor 2008 vertrekt.Ik gok dat Lodewijks of Van Stee de bron van Hugo is.
Tot nu toe niet, maar hij gaat al vooruit. Tegen AZ en NEC (?) deed ie het bv prima. En anders heb je Aerts en Lodewijks nog.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:02 schreef fransie102 het volgende:
Van Babos in het doel word ik ook niet vrolijk,
quote:en Dudek zal wel niet zo heel duur zijn.
Over Sparta wel, ja.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:05 schreef fransie102 het volgende:
Hugo Borst in doorgaans wel goed geinformeerd.
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:09 schreef RedGuy het volgende:
Feyenoord geintresseerd in Jelle van Damme.!
Over Feyenoord ook.quote:
Die rooie blunderaar inderdaadquote:
AD.nlquote:Feyenoord laat Goor niet gaan
Een vertrek van Bart Goor is voor Feyenoord onbespreekbaar. De Belg heeft dat gisteren in een gesprek met de clubleiding te horen gekregen. Voor de aanvoerder is zijn vroegere werkgever RSC Anderlecht in de markt.
Feyenoord denkt Goor binnen een week meer duidelijkheid te kunnen geven over de beoogde aankopen voor volgend seizoen. Er is een afspraak gemaakt om met Club Brugge te onderhandelen over de komst van de mede door Goor aanbevolen Timmy Simons. Voor de linksbackpositie heeft Feyenoord onder meer Jelle Van Damme op de korrel.
De Belg vertrok vorige zomer bij Ajax, waar hij de concurrentiestrijd met Maxwell niet kon winnen. Bij zijn huidige club Southampton wil Van Damme niet blijven na de degradatie uit het Engelse Premiership. Komende week voert Feyenoord ook gesprekken met een aantal spelers uit de eigen A-selectie en met verhuurde krachten. Donderdag sluit de selectie van coach Ruud Gullit het seizoen af met een etentje.
Alweer Hugo Borst dusquote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:14 schreef RedGuy het volgende:
Bron is het AD trouwens.
quote:Feyenoord laat Goor niet gaan
Van onze verslaggever
Een vertrek van Bart Goor is voor Feyenoord onbespreekbaar. De Belg heeft dat gisteren in een gesprek met de clubleiding te horen gekregen. Voor de aanvoerder is zijn vroegere werkgever RSC Anderlecht in de markt.
Feyenoord denkt Goor binnen een week meer duidelijkheid te kunnen geven over de beoogde aankopen voor volgend seizoen. Er is een afspraak gemaakt om met Club Brugge te onderhandelen over de komst van de mede door Goor aanbevolen Timmy Simons. Voor de linksbackpositie heeft Feyenoord onder meer Jelle Van Damme op de korrel.
De Belg vertrok vorige zomer bij Ajax, waar hij de concurrentiestrijd met Maxwell niet kon winnen. Bij zijn huidige club Southampton wil Van Damme niet blijven na de degradatie uit het Engelse Premiership. Komende week voert Feyenoord ook gesprekken met een aantal spelers uit de eigen A-selectie en met verhuurde krachten. Donderdag sluit de selectie van coach Ruud Gullit het seizoen af met een etentje.
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:25 schreef Stefkuh het volgende:
pfoe ik ga vandaag eens heel erg sociaal zijn, maar goed... kwam dit tegen op zoek naar een voetbaltafel op Marktplaats en denk dat het wel iets is wat een gemiddelde feyenooiter wil hebben
http://www.marktplaats.nl(...)Fq%3Dvoetbal%2Btafel
you're welcome
Ik heb al een Arena-tafel.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:46 schreef fransie102 het volgende:
[..]![]()
Ook leuk voor Suijk en Golfer voor in de woonkamer
Als, als als!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:55 schreef fransie102 het volgende:
__________________Dudek________________
Greene_________Saidi__________aankoop________aankoop
___________Simons__________Goor__________
____________________Hofs__________________
Castelen______________Kuyt____________Kalou
Als je die 2 posities achterin goed kan opvullen en Dudek en Simons haalt, hebben we toch eigenlijk wel een behoorlijk goed team? In de breedte kunnen we de selectie een beetje aanvullen met jeugdspelers.
Hahaha, Feyenoord kan Pavone NOOIT halen. Hij staat in de belangstelling van PSV, Sevilla, Fiorentina en nog een paar grote clubs.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
ja joh, nog een nationaliteit erbij in de selectie...
En psv wel wil je zeggen?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 05:33 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hahaha, Feyenoord kan Pavone NOOIT halen. Hij staat in de belangstelling van PSV, Sevilla, Fiorentina en nog een paar grote clubs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |