Zeker nog nooit Zelda gespeeld op de GBA? Of Advance Wars? Of een van de Metroids? Of een van de honderden andere top-titels?quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:01 schreef piet_pelle het volgende:
De gameboy is tot nu toe altijd een miskoop geweest. Een mega verouderde handheld die bijna elk jaar ene lichte update krijgt die je velen jaren geleden allng had moeten hebben zoals de concurrentie allang had.
Wat dit dingetje nou weer moet voorstellen begrijp ik echt niet.
Volgend jaar komt er waarschijnlijk weer een DS uit en het jaar daarna de GBA 2.
Die foto is gewoon wazig. Als het haarscherp is, is turen nergens voor nodig.quote:Op woensdag 18 mei 2005 07:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als ik zo naar die plaatjes kijk niet. En de schermen van de DS zijn nog iets groter.
mwoah , over het algemeen gebruiken de meeste gba games behoorlijk grote fonts , dus het zal wel leesbaar blijven , geen optie voor de slechtziende denk ik , ik denk dat het met tbs en rpg misschien lastig zou zijn vanwege de grote hoeveelheid tekst , maar actie en platform games , moeten hier denk ik gewoon goed op zichtbaar zijnquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:08 schreef washandje het volgende:
-edit- scheef.
Als het een kleiner scherm is, komen er dan geen problemen met het lezen van tekst e.d.?
ze gaan de Play-Yan iig in europa releasen , daar kan je idd muziek en film op flashkaartjes zetten , misschien dat nintendo dit toch ziet als meer dan een gimmick , er zit alleen geen mobiele foon functie op , maar voor de rest zou dit dingetje best goed kunnen verkopen , zeker als ze er ook een lagere prijs voor gaan vragen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:06 schreef engessa het volgende:
Ben benieuwd of er in dat cartridge slot ook geheugenkaartjes passen om mp3's af te spelen. Dat zou hem helemaal ideaal maken.
Zou de vergelijking met de iPod ook kunnen verklaren die nu een beetje zinloos is.
Dat kun je denk ik wel vergeten, ik schat gewoon 99 pleuro's!quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:46 schreef PandorasBox het volgende:
Ik heb alleen de DS. Maar deze komt er ook misschein binnen. Moet het wel goedkoop worden. ¤35 ofzo.
Ik weet vrijwel zeker dat het een prijs ligt die onder de prijs van de huidige sp ligt , alleen al omdat ie zichzelf anders buiten de markt prijst ik zou zelf gokken dat hij eerder rond de 50 dan rond de 100 euro ligtquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:47 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat kun je denk ik wel vergeten, ik schat gewoon 99 pleuro's!
OMG DIE ZWARTE WORDT VAN MIJquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:43 schreef PandorasBox het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |