Nee, alleen Game Boy Advance spellen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:27 schreef MaxPowered het volgende:
Maar kun je er ook de tetris op spelen ???????????(bijgeleverd bij de allereerste gameboy)
Hmmm, das kut.quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:13 schreef Aether het volgende:
[..]
Nee, alleen Game Boy Advance spellen.
Geloof je me als ik het bevestig?quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:16 schreef Cerbie het volgende:
Bron, op de GBA(SP) kon het wel. Alleen GBA-spellen was de DS
Lijkt me van wel aangezien die op de andere GBA hardware ook werkt. Dat ie geen ouwe GB software draait is omdat er minder hardware inzit. De GBA en SP hadden een chip om die te emuleren.quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:17 schreef MaxPowered het volgende:
[..]
Hmmm, das kut.
Geen oude spellen betekent voor mij een "NO-GO". Kun je trouwens wel roms afspelen op een of andere manier?(PS: Ik heb het hier over legale roms)
Dat zegt niks. Dat het een 8-bit CPU is betekent niet dat het de GameBoy CPU is.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:13 schreef Aether het volgende:
Ik heb steeds gelezen dat alleen GBA spellen zouden werken; Nintendo' website heeft het echter ook over een 8-bit CPU naast de 32-bit CPU.
Ik vraag me af wat de connector op de onderste foto in het midden is, misschien een beeldschermaanslutingquote:
Ja, klopt:quote:Op woensdag 14 september 2005 15:03 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat de connector op de onderste foto in het midden is, misschien een beeldschermaansluting
waar koop je dat? en hoe duur?quote:Op woensdag 14 september 2005 08:29 schreef MaxPowered het volgende:
Hoi,
Heb gisteren nog eens rondgekeken op internet.
Daar kwam ik de "Supercard CF(Compact Flash)" en de "Supercard SD(Secure Digital)" tegen welke werkt op de GB Micro!
Het zijn volledig legale kaarten, tenzij je er natuurlijk zelf gedownloade games/muziek op zet.
(Prijs rond de 65 euries)
De CF versie
[afbeelding]
De SD versie
[afbeelding]
Als je daarin bijvoorbeeld 128mb compact flash of SD geheugen(=ongeveer 15 euro) propt kun je er toch wel zo´n 30 gebackupte spellen op zetten! Dus geen gesjouw met al die spellen als je je GBM meeneemt naar het zwembad, school, etc. Daarnaast kun je met de te downloaden software ook MP3 afspelen, movies bekijken, beelden van je digicam doornemen en aan anderen laten zien :-), e-books lezen, en nog meer.
M.a.w. ik ga toch maar een GBM kopen!
Gr. m@x
Gefeli.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |