De gezochte kunstenaar scoort niet hoog onder de Kunstkenners (althans, dat is mijn inschatting) maar des te meer onder de kunstliefhebbers met een kleine beurs.quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:17 schreef Automatic_Rock het volgende:
Dan hebben we toch echt een hint nodig Gajus
Ik vermoedde van meet-af-aan dat jij het antwoord zou vinden.quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:49 schreef Automatic_Rock het volgende:
Title: Birth of a Dream
Artist: Jack Vettriano
Ik zie een duidelijke verwantschap tussen Edward Hopper en Jack Vettriano: beiden zijn meesterlijk in staat tot het afbeelden van een alledaags tafereel en daarbij de onderhuidse spanning intens voelbaar te maken.quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:50 schreef Automatic_Rock het volgende:
Zou ze niet als schilderij aan de muur willen hebben trouwens
Misschien wel, maar dan was het wel voor mijn tijdquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:19 schreef Augustina het volgende:
Had Hopper niet ooit een expositie in het Stedelijk te Amsterdam? Ik geloof dat ik daar geweest ben.
Jajajjajaja, niet jagen hé!!!quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:29 schreef Augustina het volgende:
Ja, die zal het geweest zijn. Ik twijfelde al.
Waar blijft de nieuwe opgave, AR?
http://www.eyestorm.com/artist/Dennis_Hopper_resum%C3%A9.aspxquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:30 schreef Z het volgende:
Dat zal Dennis geweest zijn, twee jaar geleden ofzo was dat.
Daar ging ik ook al vanuit.quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:55 schreef Gajus het volgende:
[..]
Ik vermoedde van meet-af-aan dat jij het antwoord zou vinden.![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:46 schreef Augustina het volgende:
Dat lijkt dezelfde stijl als een topic wat momenteel gaande is.
Hans Werner Sahm. Klopt dat?
Ja, idd!!quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:47 schreef Augustina het volgende:
Titel: Peace of Scenery.
Ja! Nu is een van mijn favoriete kunstenaars aan de beurt.quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:48 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja, idd!!
Is er al een nieuwe opgave???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |