Sommige van zijn werken zou ik wel meteen als een Matisse herkennen, dan nog zou ik er de titel niet zo bij kunnen vertellen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:26 schreef Gajus het volgende:
De schilderijen van Matisse zijn zo uitzonderlijk ... de meeste van zijn werken herken ik dan ook meteen.
ik doe er nog ééntje, om af te kicken
Toevallig. Dat stond er nog niet toen ik mijn reply poste.quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:53 schreef Gajus het volgende:
Toen ik dit schilderij zag moest ik aan AR denken.
Dat klopt ... ik kon het uiteindelijk toch niet laten.quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:58 schreef ALTER-EGO het volgende:
Toevallig. Dat stond er nog niet toen ik mijn reply poste.
Welterusten Gajus.quote:Op woensdag 18 mei 2005 02:02 schreef Gajus het volgende:
[..]
Dat klopt ... ik kon het uiteindelijk toch niet laten.
Maar impliciet bedoelen wij allebei te zeggen ... ook voor ons is het bedtijd. Welterusten AE-tje.![]()
Ok. Jij wint.quote:Op woensdag 18 mei 2005 07:20 schreef Automatic_Rock het volgende:![]()
Mijn wekker ging om 4.55, ik heb er alweer een baan op zitten
quote:Op woensdag 18 mei 2005 07:29 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik bedoel: Geen idee over de AR, opgave.
Nou, als ik naakte tieten wil zien kleed ik me wel uit en kijk ik wel in de spiegelquote:Op woensdag 18 mei 2005 00:13 schreef Gajus het volgende:
[..]
Had je dan liever twee tieten willen zien?![]()
binnen de context van dit portret, vind ik deze naaktheid niet 'aanstootgevend'
Jij ook al niet??quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:42 schreef Augustina het volgende:
Goedemorgen.
Ik heb geen enkel idee welke kunstenaar dit kan zijn, Gajus.
Er staat mij uit mijn lurktijd iets van bij dat jij een auto hebt beschildert.quote:Op woensdag 18 mei 2005 06:31 schreef Automatic_Rock het volgende:Hoezo moeten jullie aan mij denken bij dit werk???
![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:48 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Er staat mij uit mijn lurktijd iets van bij dat jij een auto hebt beschildert.
Vandaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |