Nul. Niks.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:02 schreef DeTolk het volgende:
Is wel geinig dat samenwerkingsverband.. maar wat zijn de voordelen voor Ajax?
Vergeet ik Haarlem gewoon te noemen. Ook zo'n succes.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jonge spelers ervaring op laten doen in de eerste divisie.
Dat is wat anders dan de beloftencompetitie..
Niet zo dom doen. Ajax haalt al jaren van kleine clubjes jonge spelers weg die bij Ajax goed opgeleid worden. Dat is niet iemand voor de basis die uit nood gehaald wordt ofzo. Je moet niet alleen van die toppers willen halen, ook jonge jongens die bij Ajax ontwikkelt worden en af en toe uitgroeien tot grote spelersquote:
Juist. Dat is mijn club. Dat is Ajax.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:13 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Niet zo dom doen. Ajax haalt al jaren van kleine clubjes jonge spelers weg die bij Ajax goed opgeleid worden. Dat is niet iemand voor de basis die uit nood gehaald wordt ofzo. Je moet niet alleen van die toppers willen halen, ook jonge jongens die bij Ajax ontwikkelt worden en af en toe uitgroeien tot grote spelers
Niks mis mee om dit soort gasten te volgen!
Nog steeds is een betere omschrijving...quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:27 schreef Lionheaad het volgende:
Dus ze gaan het nog een keer proberen....
Had je iets anders verwacht?quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:36 schreef cultheld het volgende:
Onze dikke vriend Rafael gaat dus toch naar HSV.
Inter wellicht (ruil met Davids, aangezien Inter heeft aangekondigd te willen verjongen).quote:
Qua geld zal het ongetwijfeld een gunstige zet zijn, op sportief vlak heb ik mijn twjfels, HSV is namelijk niet een gevestigde naam als het gaat om Europees voetbal, laat staan Championsleague.quote:
Ajax heeft ook geen ongelimiteerd budget he.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:37 schreef JaWi het volgende:
Het gaat een beetje vervelen die onbekende spitsen. Haal gewoon kwaliteit op plaatsen waar nodig.
Nee, maar daarvoor hoef je nog geen meuk te halen. Er is versterking in de verdediging nodig.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:00 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ajax heeft ook geen ongelimiteerd budget he.
Ja, ze mogen wel wat betere risico-analyses doen met de talenten, danwel ontbrekende schakels.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:00 schreef JaWi het volgende:
[..]
Nee, maar daarvoor hoef je nog geen meuk te halen. Er is versterking in de verdediging nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |