Laat me raden, Ton Lokhoff zat voor NAC op de bank?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:17 schreef golfer het volgende:
Jong Ajax is toch kampioen geworden door een 0-8 overwinning in Breda.
Ah jij was het dus. Het punt was hier al eerder aangesneden. Het is natuurlijk een luxeprobleem, maar je kan ze (mocht Davids komen) eigenlijk geen van allen missen. Voor je het weet vliegen de 'fuck you's ' weer in de rondte.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:10 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, da's het punt dus. Maar gelukkig is Pienaar 3/4 van 't seizoen geblesseerd.
Ik kon mij herinneren dat iemand het al eens ter sprake had gebracht. Dat de positie van Sneijder in gevaar zou komen. Dat bedoelde ik dusquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:23 schreef twi het volgende:
Wat was ik dus?
Davids zou erg leuk zijn. Denk dat 'ie ook nog wel op de plek van Maduro zou kunnen spelen, of desnoods in de rol van Maxwell. Maargoed, daar zal 'ie zich inmiddels misschien te groot voor voelen. Ook al speelt 'ie niet, hij zal al direct goed zijn voor 't zelfregulerende vermogen van de groep.
Ah ja, dat was ikquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat was twi inderdaad...
Het wordt inderdaad wel een probleempje, maar liever een luxe-probleem dan een ander probleem
| 1 2 3 4 5 6 7 | Stekelenburg Heitinga - Grygera - Escude - ????? De Jong - Davids - Sneijder Pienaar - Charisteas - Babel |
Dat centrum is veel te traag als je op de helft van de tegenstander gaat voetballen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:47 schreef twi het volgende:
[..]
Ah ja, dat was ikWat een inzicht toch
Maarja, met zo'n ruit zit ja natuurlijk wel met een verkapte 4-4-2 (of 3-4-3, wat me niet verstandig lijkt). Het gaat altijd ten koste van een Ajax-talent.
[ code verwijderd ]
Zou ik zeggen. Zonde van de ontwikkeling van Maduro, en van Rosales...
Joehoe kijk eens twee posts boven jequote:Op woensdag 18 mei 2005 13:00 schreef JaWi het volgende:
Maduro kan je er niet buiten houden.
En Escude dan linksback? Verkapte 3-4-3.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:49 schreef Vom het volgende:
Maduro kan je ook altijd nog op de plek van Escude zetten!
Dan kan hij in balbezit doorschuiven naar het middelveld en bij balverlies schakelt hij terug naar de verdediging.
Ik weet niet of hij zo snel reageert, heb al 2 dagen niets van hem vernomenquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Bananenman> heb je die DVD al?
Jupquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:14 schreef TimmyAsd het volgende:
Maduro als een soort van nummer 4 maar zetten dan. Verdediger die er soms uitkomt. En dan de jong sneijder en davids op het middenveld
Zo goed als zeker.quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:32 schreef Bananenman het volgende:
Je tickets zijn dus geregeld he Jawi?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |