Dat zoú een slimme zet zijn. Maar we weten natuurlijk nog niet of dat gaat gebeuren. Ik bedoel... tijdens de PSP presentatie op de E3 van vorig jaar zag je ook PSP's in allerlei verschillende kleuren, uiteindelijk is alleen de zwarte op de markt gekomen en is er voorlopig nog geen andere kleur verschenen (die ongetwijfeld nog wel zullen komen). Japan zal wel de meest verschillende kleuren PS3's krijgen. Europa waarschijnlijk naast een zwarte ook een zilveren en Amerika misschien alleen een zwarte!quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:02 schreef NvM het volgende:
Ik vind het een slimme zet van Sony dat ze bij de release de Playstation 3 in 3 kleuren uitbrengen
Ken Kutaragi.quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:07 schreef Trancelocator het volgende:
Overigens, ik moest echt lachen om die ene Japanner bij de PS3 presentatie. De grondlegger van de Playstation, ik ben zijn naam even kwijt. Ik noem hem maar even Mr. Miyagi.
Enkele van zijn woorden:
super - ziiiiipar
simultaneously - simuranteousrie
Gigahertz - Gigahurlz
priceless
Ik dacht dat ik dat ergens gelezen had. Dan maar hopen dat ze hem als eerste in het zwart uitbrengen, want anders past het niet bij de rest van mijn apparatuur.quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:07 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Durf het bijna niet te vragen... Link naar die foto?
zeg lex, vertel ons even wat je allemaal met de george forman grill kuntquote:
Hij is iig groter dan de oude XBOX en die vond iedereen maar een lomp groot ding.quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:04 schreef P-Style het volgende:
[..]
Waarom doet iedereen alsof de PS3 toch zo groot is? Volgens mij is 'ie niet groter dan de ouwe PS2 en die was kleiner dan ik had verwacht toen ik 'm kocht in 2001.
Groter dan de ouwe xbox?!quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:06 schreef Ceased2Be het volgende:
Hij is iig groter dan de oude XBOX en die vond iedereen maar een lomp groot ding.
toevalquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat lijken ze alle drie opeens veel opelkaar is daar een reden toe ?
Maak em geel en Donkey Kong grijpt em...quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:19 schreef PandorasBox het volgende:
Ik vind de Ps3 toch wel het mooist.
Alleen die controller...
[afbeelding]
De revolution krijgt geen controllers... die werkt met telepathic mindgaming...quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:33 schreef Tali-banaan het volgende:
ps3 is toch wel de zwaarste ownage qua looks. en die controllers passen prima bij m'n naam. sjaaaaaa toch
zij durven tenminste. xbox lijkt net een pc-kast en de revolution vind ik wel mooi maar ja, de controllers... waar blijven ze?
Leuke parachutequote:Op woensdag 18 mei 2005 22:35 schreef P-Style het volgende:
Hé... de nieuwe controller van de PS3 is cool! [afbeelding]
Wat vind je dan van die L en R knop??? beetje hoog lijkt me...quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:35 schreef P-Style het volgende:
haha veeeeeeeetquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:35 schreef P-Style het volgende:
Gelukkig heeft 'ie vier L+R-knoppen net als z'n voorgangers! Zitten ze op vrijwel dezelfde plaatsen en zijn ze dit keer wat langer, zodat je een langer deel van je wijsvingers erop kan leggen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:36 schreef ScienceFriction het volgende:
Wat vind je dan van die L en R knop??? beetje hoog lijkt me...
Okay, ik vond ze er op de plaatjes nogal moeilijk bereikbaar uitzien...quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:39 schreef P-Style het volgende:
[..]
Gelukkig heeft 'ie vier L+R-knoppen net als z'n voorgangers! Zitten ze op vrijwel dezelfde plaatsen en zijn ze dit keer wat langer, zodat je een langer deel van je wijsvingers erop kan leggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |