Gijs...die gaan we naakt gamenquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:29 schreef kepler het volgende:
Strol: in PGR3 krijg je GothamTV, dan kan je kijken hoe anderen racen
Heb je `m nu al ?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:29 schreef kepler het volgende:
Strol: in PGR3 krijg je GothamTV, dan kan je kijken hoe anderen racen
Gijs.......... ga het spelen danquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:29 schreef -Struikrover- het volgende:
Forzaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Gijs ik kak op handhelds.... wacht nou maar... Nintendo komt nog wel met de klapperquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:32 schreef Strolie75 het volgende:
En hier komt Nintendo mee. GBA gamen op een scherm formaat postzegel.
http://games.fok.nl/news.php?newsid=4511
er is niet eens gezegd of je er GBA games op kan spelen, misschien alleen maar oude gamesquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:32 schreef Strolie75 het volgende:
En hier komt Nintendo mee. GBA gamen op een scherm formaat postzegel.
http://games.fok.nl/news.php?newsid=4511
Leuk ja, maak me maar lekker. Allemaal IGN Inside contentquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs ik kak op handhelds.... wacht nou maar... Nintendo komt nog wel met de klapper
Oh,... en deze trailer is net nieuw![]()
PGR3 trailerop 360
http://media.xbox360.ign.com/media/741/741362/vids_1.html
Lees toch eens goed joh penis... de low res kan jij streamen gratis vijver varkenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:34 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Leuk ja, maak me maar lekker. Allemaal IGN Inside content
whwhahhahaquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Lees toch eens goed joh penis... de low res kan jij streamen gratis vijver varken
Handhelds zijn heerlijk. Maar alleen omdat dat de enige plek is waar ik in highres 2D titels kan spelen. Maar dan wil ik wel een fatsoenlijk scherm. GBA SP is ideaal voor mij. Kuiken geniet van de DS. Klaar.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:33 schreef Chocobo het volgende:
Gijs ik kak op handhelds.... wacht nou maar... Nintendo komt nog wel met de klapper
Ik ben die van Zellda ook aan het downen.quote:Oh,... en deze trailer is net nieuw![]()
PGR3 trailerop 360
http://media.xbox360.ign.com/media/741/741362/vids_1.html
Dat dommequote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:34 schreef -Struikrover- het volgende:
Leuk ja, maak me maar lekker. Allemaal IGN Inside content
Duh, wat he ik nu aan low res....quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Lees toch eens goed joh penis... de low res kan jij streamen gratis vijver varken
voor mensen zoals jij is er GothamTV uitgevondenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:40 schreef Strolie75 het volgende:
Godsklere...PGR3.![]()
![]()
![]()
Nee...ik koop geen racegames meer...
Heb je daar meer info over?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:40 schreef kepler het volgende:
voor mensen zoals jij is er GothamTV uitgevonden
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben die van Zellda ook aan het downen.
neuh niet echt, alleen dat mensen naar andere mensen kunnen kijken die aan het racen zijn. Ik weet niet of je hiervoor het spel zelf moet hebben...quote:
Ik doe meequote:
quote:
Allemaalquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nootje.... Kameo trailer gezien....Zelda trailer al gedowned
En de Tales of Legendia trailer ??
Games
ik hoop voor je dat Nintendo nog met een grote klapper komt. Maar nu lijkt het er een beetje op dat ze geschrokken zijn van de Xbox360 en de PS3....quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
AllemaalGeweldig. De Xbox 360 is een musthave
Over de PS3 kan ik zeggen dat ik die mettertijd (is dat een woord) ook haal vanwege FF, maar de Revolution... Waar zijn de games? Waar is de controller? Kom oooooooooop, ze kunnen dit niet maken
Ik weet hetquote:
Dat is bullshit. Ze hebben die conferentie al dik van te voren in elkaar geflanst hoor, heeft niets te maken met wat M$ en SOny hebben laten zien.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:57 schreef kepler het volgende:
[..]
ik hoop voor je dat Nintendo nog met een grote klapper komt. Maar nu lijkt het er een beetje op dat ze geschrokken zijn van de Xbox360 en de PS3....
*PETS*quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
AllemaalGeweldig. De Xbox 360 is een musthave
Over de PS3 kan ik zeggen dat ik die mettertijd (is dat een woord) ook haal vanwege FF, maar de Revolution... Waar zijn de games? Waar is de controller? Kom oooooooooop, ze kunnen dit niet maken
Gijs, ik heb godver 5 Revolutiontopics volgeluld, een uur naar kutmuziek zitten luisteren, de gehele conferentie gezien en wat geven ze me? Een Zelda trailer en een GB Microquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
*PETS*
....en nou hou je op.... Gijs waar is je Nintendo liefde en fetish.... heb vertrouwen.
Sorry dat ik sloegmaar het komt goed Gijs. Wacht nou maar. Vertrouw me
dat begrijp ik, maar zo komt het wel overquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is bullshit. Ze hebben die conferentie al dik van te voren in elkaar geflanst hoor, heeft niets te maken met wat M$ en SOny hebben laten zien.
Ik hoop alleen niet dat het teveel gaat lijken op Okami. Met die wolf.quote:
Maar dan moet ik wel zeggen dat die Zelda trailer het mooiste is wat ik heb gezien. Ondanks al dat next-gen geweld.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gijs, ik heb godver 5 Revolutiontopics volgeluld, een uur naar kutmuziek zitten luisteren, de gehele conferentie gezien en wat geven ze me? Een Zelda trailer en een GB Micro
Nintendo goes retro.quote:Nintendo virtually conceded the next generation console war today in Los Angeles, unveiling a new console that, rather like the DS, focuses far more on the game experience than hardware evolution.
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=59157
Die kleding op de achtergrond irriteert me zo dat ik gewoon heel die hol niet eens meer zie.quote:
Welke kledingquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:14 schreef MUUS het volgende:
[..]
Die kleding op de achtergrond irriteert me zo dat ik gewoon heel die hol niet eens meer zie..
Ja, en een kopje warme chocolade melk en een stroopwafelquote:
*meedoet*quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, en een kopje warme chocolade melk en een stroopwafel
Aan je router?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:43 schreef Chocobo het volgende:
Dat gezeik met Forza elke keer. Kan die stinklobby weer niet joinen. Ligt aan mijn router hoor ik. 20 minuten bezig voordat ik kan gamen... ben even klaar
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:43 schreef Chocobo het volgende:
Dat gezeik met Forza elke keer. Kan die stinklobby weer niet joinen. Ligt aan mijn router hoor ik. 20 minuten bezig voordat ik kan gamen... ben even klaar
Ja soms konden we elkaar niet verstaan of joinen maar nooit zo erg als in Forzaquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Aan je router?
Met RS3 en Halo 2 had je toch nooit last?
Tales of Legendia trailer is eeeerg coolquote:
Langzaam maar zeker kom ik er ook wel weer bovenop. Heb de Zelda trailer weer bekeken net en er komen een hoop toffe DS games uit. Bovendien denk ik aan FFXI en Kameo en aan de PS2 RPG's die nog gaan komen. Ik kan niet zonder gamesquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tales of Legendia trailer is eeeerg cool
Ik ga nu mijn oude games oppakken na Conker. Denk zelfs dat ik GoW laat liggen. Wil al mijn oude games even uitspelen en wat nieuwe.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Langzaam maar zeker kom ik er ook wel weer bovenop. Heb de Zelda trailer weer bekeken net en er komen een hoop toffe DS games uit. Bovendien denk ik aan FFXI en Kameo en aan de PS2 RPG's die nog gaan komen. Ik kan niet zonder games
GoW laat ik ook maar liggenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik ga nu mijn oude games oppakken na Conker. Denk zelfs dat ik GoW laat liggen. Wil al mijn oude games even uitspelen en wat nieuwe.
Oude nog uit te spelen games: Jade Empire, Tales of Symphonia, Sudeki
Nieuwe nog niet aan begonnen games: Shadow Hearts: Covenant, Star Ocean 3 en Skies of Arcadia
Genoeg te doen tot de launch van 360 !
Voel me dan lekker.... heb erg veel zin in Sudeki af te maken en Skies te gamenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
GoW laat ik ook maar liggenGa ook mijn oude games wegwerken
Van wie komt die quote? Toch niet weer zo'n 'insider' op een of ander forum, he?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:24 schreef Chocobo het volgende:
I’m not going to give out the secret. It’s going to be very fun; wait until E3. Nintendo is going to roll out a trojan horse: something that looks innocent and weak and them bam, it will be unveiled. Just don’t make up your mind on the first day of E3.
Wat was er nou Revo aan? (heb de persconf. niet gezien)quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja soms konden we elkaar niet verstaan of joinen maar nooit zo erg als in ForzaMaarja... kan me toch niet concentreren..... !
De PS3 heeft mijn hart weer gestolen... dat geldt ook voor de 360. Beide consoles haal ik blind. Als de Revolution geen nieuwe Zelda, Metroid of Mario voor me heeft laat ik die console liggen. Afwachten deze E3... maar ga geen console kopen zodat ik oude games kan spelen
Geen idee,.......quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:26 schreef chibibo het volgende:
[..]
Van wie komt die quote? Toch niet weer zo'n 'insider' op een of ander forum, he?
Ik ook, maar m'n vertrouwen is wel wat gezakt. De persconferentie vond ik uitermate teleurstellend.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:42 schreef Chocobo het volgende:
Geen idee,.......Maar de console heet niet voor niets Revolution. Ik heb wel vertrouwen in Nintendo !
Maar Tina was wel leuk.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:42 schreef chibibo het volgende:
Ik ook, maar m'n vertrouwen is wel wat gezakt. De persconferentie vond ik uitermate teleurstellend.
Dat plaatje van die zwarte Ps3quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja soms konden we elkaar niet verstaan of joinen maar nooit zo erg als in ForzaMaarja... kan me toch niet concentreren..... !
De PS3 heeft mijn hart weer gestolen... dat geldt ook voor de 360. Beide consoles haal ik blind. Als de Revolution geen nieuwe Zelda, Metroid of Mario voor me heeft laat ik die console liggen. Afwachten deze E3... maar ga geen console kopen zodat ik oude games kan spelen
Volgens mij brengt Nintendo iedereen op een zwaar hype dwaalspoor. Ik bedoel.... iedereen heeft het er nu over.... slim hoor !!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:42 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ik ook, maar m'n vertrouwen is wel wat gezakt. De persconferentie vond ik uitermate teleurstellend.
Kom uit die oude RPG sloot luxaflex poetserquote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:44 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Dat plaatje van die zwarte Ps3Mijn hart is ook weer gestolen. Een rpg wereld in de gfx die Ps3 kan creeren,...Nibelheim ':') Midgar
,..... (ja hou maar weer op domme FF fan
)
Revo ziet er ook retegaaf uit, alleen dat witte ding eronder
Ik zou eerlijk gezegd niet weten wat ze willen brengenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Volgens mij brengt Nintendo iedereen op een zwaar hype dwaalspoor. Ik bedoel.... iedereen heeft het er nu over.... slim hoor !!
De controller is bv nog niet eens gepresenteerd.... nee... deze presentatie die iedereen zo zwak vind heeft een staartje... !quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:50 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ik zou eerlijk gezegd niet weten wat ze willen brengen
Ja , iedereen heeft het erover; wat een teleurstelling
Van mij mag Sony bij de Ps3 een eyeToy erbij doen, gaan denk hele leuke dingen mee gebeuren
Zo weer niet teveel hopenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
De controller is bv nog niet eens gepresenteerd.... nee... deze presentatie die iedereen zo zwak vind heeft een staartje... !
WHOEHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA ....quote:
Ik ga binnenkort met Ker, zin om mee te gaan? Als we het op een dag doen dat die engelse cunt in de Gayfarm verblijft kan die ook mee.quote:
Nee, ik poep op SW.quote:Op woensdag 18 mei 2005 07:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort met Ker, zin om mee te gaan? Als we het op een dag doen dat die engelse cunt in de Gayfarm verblijft kan die ook mee.
Heerlijke (wel domme) reactiequote:Op woensdag 18 mei 2005 08:23 schreef Bastard het volgende:
Nee, ik poep op SW.
Vrijdag had ik deel 2 nog gezien. Dat einde... Met die dansende/zwaardvechtende kikkerquote:
Dat bedoel ik, het slaat gewoon helemaal nergens op.quote:Op woensdag 18 mei 2005 08:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vrijdag had ik deel 2 nog gezien. Dat einde... Met die dansende/zwaardvechtende kikker
Gijs je hebt geen idee... Denk na, SW gek... PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFquote:Op woensdag 18 mei 2005 08:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, het slaat gewoon helemaal nergens op.
En ik zou ook geen film willen zien waar ik zonder het te gaan kijken, al weet hoe die afloopt.
Deze schijnt echt veel beter te zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2005 08:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vrijdag had ik deel 2 nog gezien. Dat einde... Met die dansende/zwaardvechtende kikker
Was een geweldig verhaal, geef toequote:Op woensdag 18 mei 2005 09:34 schreef silver-surfer het volgende:
Die strol ook gewoon KOTOR tussen de films staan![]()
Heb hem niet gespeeldquote:Op woensdag 18 mei 2005 09:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Was een geweldig verhaal, geef toeBeter dan de huidige verhaallijn.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:34 schreef silver-surfer het volgende:
Mogu.....
Vanavond SW... zo'n zin in dat [b]RIIISSSEE[/s] ...kippenvel...
Die strol ook gewoon KOTOR tussen de films staan![]()
Dat weet hij niet Gijs... hij heeft KOTOR niet gegamedquote:Op woensdag 18 mei 2005 09:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Was een geweldig verhaal, geef toeBeter dan de huidige verhaallijn.
quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:37 schreef Chocobo het volgende:
Dat weet hij niet Gijs... hij heeft KOTOR niet gegamed![]()
Hij heeft het over FFXIII suffertje.quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:42 schreef Chocobo het volgende:
Toch FFVII naar PS3![]()
![]()
President of Square Enix, Youichi Wada, was quick to point out that this wasn't a teaser, nor a hint of any intention to do a re-make of Final Fantasy VII, but explained that Final Fantasy titles were indeed guaranteed to come to PS3 one day.
Nee Gijsquote:Op woensdag 18 mei 2005 09:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hij heeft het over FFXIII suffertje.
Wat is duur? 1000 euro? Mijn ziel? Moet ik een man pijpen?quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:43 schreef Chocobo het volgende:
Mmmmm..... PS3 wordt duur... Als Xbox die prijs lager houd en dan nog meer verlaagd als de PS3 uit komt zijn ze praktisch marktleider...
Strool toch.quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat is duur? 1000 euro? Mijn ziel? Moet ik een man pijpen?
500$ dus dat wordt wel 600 euroquote:Op woensdag 18 mei 2005 09:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat is duur? 1000 euro? Mijn ziel? Moet ik een man pijpen?
Ik vind het allemaal best, zolang hij er maar foto's van maakt.quote:
DAMN ..quote:
Beetje naar je zin hier bij de Gijsjesquote:
Ik wil een rozequote:Op woensdag 18 mei 2005 09:52 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
DAMN ..... vind alleen de zwarte mooi .....
Je mag mijn paarse cube kopen met Fifa 2001 en SW rogueleader ..quote:
Ach, ik ben heel flexiwiebel en multi-inzetbaar.quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Beetje naar je zin hier bij de Gijsjes
Ik heb al een Cube, honey.quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:53 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Je mag mijn paarse cube kopen met Fifa 2001 en SW rogueleader ..
quote:
En voor orgies?quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:53 schreef MUUS het volgende:
Ach, ik ben heel flexiwiebel en multi-inzetbaar.
Ook voor feesten en partijtjes.
ik word ziekquote:Op woensdag 18 mei 2005 09:55 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Vanavond... ik ben nerveus man...
Is dat al volgende week???quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:57 schreef mr_Brown het volgende:
ik hoop dat het nu doorzet ipv over een weekben ik ziek als we op vakantie gaan
"Goeiemorgen MUUS, wil je koffie? Kan je me een goed boek aanraden? Wat ga je doen dit weekend?"quote:
______________________________O______________________________quote:
over 12 dag gijsquote:
Riiiiightquote:Op woensdag 18 mei 2005 09:57 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik word ziek![]()
![]()
ik hoop dat het nu doorzet ipv over een weekben ik ziek als we op vakantie gaan
quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:59 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Riiiiight.... je wilt volgende week vrij he...
Heb je zulke grote handen, Cho?quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
______________________________O______________________________
nee...... dat doe ik alleen als ik me niet ziek voelquote:Op woensdag 18 mei 2005 09:59 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Riiiiight.... je wilt volgende week vrij he...
Ja hallo, dit zijn de Gijsjes. Als je wilt mutsen ga je maar naar R&P.quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:58 schreef MUUS het volgende:
"Goeiemorgen MUUS, wil je koffie? Kan je me een goed boek aanraden? Wat ga je doen dit weekend?"
Maar neeeeeeee.... orgies..
Vertaling: ... Alsjeblieft kom naar mijn huis en doe alles met me!!quote:
Duh, waarom denk je dat ik hier post.quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja hallo, dit zijn de Gijsjes. Als je wilt mutsen ga je maar naar R&P.
WTF is een Gijs?
Een Gijs,....... ja ik denk dat je wel kan zeggen dat we een grappig volkje zijn. Vrij luidruchtig, geen blad voor de mond, duidelijke taal, geen taboe's, stevige drinkers met een goede dronk, zware gamers, film genieters, rokkenjagers en vrijbuiters. Trouw en levendig tot in de eeuwigheid. Soms wat aan de emotionele kant.
FLAPDROOOOOLLLL WHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:06 schreef MUUS het volgende:
[..]
Duh, waarom denk je dat ik hier post.
Flapdrol.
Mag ik eerst koffie?quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:04 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Vertaling: ... Alsjeblieft kom naar mijn huis en doe alles met me!!
Hahahahahahaha...quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:03 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
nee...... dat doe ik alleen als ik me niet ziek voel![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:09 schreef MUUS het volgende:
[..]
Mag ik eerst koffie?
Het wil allemaal niet zo vandaag..
Ik lok ze wel terug. Let op!quote:
Wiesda?quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:32 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik lok ze wel terug. Let op!.
http://perso.numericable.(...)any_thiessen_800.jpg
Gijsjes? Kom eens kijken? Poelie, poelie, poelie....
Poelie poelie oooookquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:32 schreef MUUS het volgende:
[..]
hè lekker!!quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:32 schreef MUUS het volgende:
[..]
Staat in de link, lampekap.quote:
Door een misverstand gratis tieten. Is dit een fijne dag voor jou of is dit een fijne dag voor jou?quote:Nee, ik bedoel hier.. als op mn werk.. kut klanten... doe toch gewoon wat ik zeg johhhhh.
Stap in dan!!quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kan je eindelijk die smilie eens gebruiken he?
Je bent me te frolicquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:36 schreef MUUS het volgende:
[..]
Staat in de link, lampekap..
Maar wat boeit een naam nou bij sukke tieten?
[..]
Door een misverstand gratis tieten. Is dit een fijne dag voor jou of is dit een fijne dag voor jou?.
Dat zeuren als je sex hebt midden in de nachtquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:33 schreef Bastard het volgende:
Ben in een recalcitrante bui.
Sex midden in de nacht maakt me overdag Chago
Morgenavond... Forza 20:00 uur...quote:
Woef.quote:
er zijn idd ergere dingen, toch volgende dag concentreren met slaaptekort blijft lastig! en beetje terugdenken af en toe.. pffffquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:39 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Dat zeuren als je sex hebt midden in de nacht
Ik zeurde niet op dat moment hoorquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:39 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Dat zeuren als je sex hebt midden in de nacht
* Magneet geeft Muus een zwengelquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:41 schreef MUUS het volgende:
[..]
Woef.
Maar het is slechts schijn, Bastard. Eigenlijk ben ik nog steeds niet vooruit te branden.. Ik moet zo opstaan.... kan iemand me aanduwen ofzo?
.
Dat om 10.41uur..quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:41 schreef MUUS het volgende:
[..]
Woef.
Maar het is slechts schijn, Bastard. Eigenlijk ben ik nog steeds niet vooruit te branden.. Ik moet zo opstaan.... kan iemand me aanduwen ofzo?
.
Ik ken het.. ook nachtelijke sex gehad? Al dan niet aangedreven door batterijen misschien?quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:41 schreef MUUS het volgende:
[..]
Woef.
.
WIl je dat ik dood ga ofzo.. 20:00 uur... GTST, niet aan te toornen, vooral niet bij een zwangerequote:Op woensdag 18 mei 2005 10:41 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Morgenavond... Forza 20:00 uur...
En neem je zakdoek maar mee...![]()
Ik moet zo opstaan ookquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:41 schreef MUUS het volgende:
[..]
Woef.
.
GTSTquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:41 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Morgenavond... Forza 20:00 uur...
En neem je zakdoek maar mee...![]()
Tering... dat had ik nog niet eens gezienquote:
Sinds gisteren welquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ga nou maar lekker strijken met je kippenkop
quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:55 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Vanaf die dag bepaal ik wat er thuis gedaan wordt....![]()
WHAHAHHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ga nou maar lekker strijken met je kippenkop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.testThe truth was in here.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:09 schreef Bastard het volgende:
Nee natuurlijk ga ik niet naar die domme film.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij zou opzeker een Sith zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.test
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Nee natuurlijk ga ik niet naar die domme film.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Geeft Brown een flinke schop onder zijn mopperkont*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.test
see if I can kick some sense into you!
domme film.... grrr mafkees....Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds.
Imagination is more important than knowledge.
Schop je daar Brown voor.... terecht hoor dat wel, maar Brown is wel dol op SWquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:12 schreef QueenR het volgende:
[..]
* Geeft Brown een flinke schop onder zijn mopperkont*
domme film.... grrr mafkees....
*Meeschopt*quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:12 schreef QueenR het volgende:
[..]
Neig ook wel heel wat meer naar the dark side.. is toch veel cooler dan een lieve emotieloze jedi?quote:
Benzine pakt.... over Brown giet... zippo aansteekt... *HIIIEEERRR*quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:12 schreef QueenR het volgende:
[..]
Jij bent geen Sith.... jij bent een Dark Sith Lord .... Darth Milf !quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:15 schreef QueenR het volgende:
[..]
Neig ook wel heel wat meer naar the dark side.. is toch veel cooler dan een lieve emotieloze jedi? [afbeelding]
[afbeelding]
het is ook gewoon leuk om hem te schoppen.... maarre ik bedoelde eigenlijk bastardquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Schop je daar Brown voor.... terecht hoor dat wel, maar Brown is wel dol op SW
*Brown ook schopt* HIER !!
Nee natuurlijk ga ik niet naar die domme film.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.test![]()
Op woensdag 15 maart 2006 15:51 schreef Bastard het volgende:
Ik eet gewoon wat ik wil, mijn lichaam is mijn tempel, en ik hou van grote gebouwen.
Dan schoppen we die dikke toch ook ?quote:
*meeschopt*quote:
En meteen vooraan staan he ... als er een relletje isquote:
*Uitzinnig van woede*quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:16 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Benzine pakt.... over Brown giet... zippo aansteekt... *HIIIEEERRR*
Geweldig, lekker schoppenquote:
typishe neger hequote:Op woensdag 18 mei 2005 11:21 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
En meteen vooraan staan he ... als er een relletje is![]()
quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:25 schreef QueenR het volgende:
[..]
als ik je zou schoppen zou je voorlopig wel neer blijven hoor
![]()
Maar zodra B aan het winnen is draait ie zich om en is B zijn best vriendquote:
nee joh, wens hem toch geen ziekte toe, neger zijn alleen is al erg genoegquote:
Volgens mij kom je niet boven zijn enkel uitquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:25 schreef QueenR het volgende:
[..]
![]()
Heb jij het nu over rollenquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:26 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Maar zodra B aan het winnen is draait ie zich om en is B zijn best vriend![]()
Nadat ie hem gerolt heeft uiteraard
Owwww... die grootspraak altijd van mensen..quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:25 schreef QueenR het volgende:
[..]
![]()
Ja ... kom dan.. kale ras nazi!! Wil jij ook klappen...quote:
Odin Nexium joined lobbyquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:28 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja ... kom dan.. kale ras nazi!! Wil jij ook klappen...
Ja wat een last, steeds die tekst in beeld als je lekker aan het racen bentquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:28 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Odin Nexium joined lobby
Odin Nexium left lobby
joined....
left......
Darth MIL(f) !!!!quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Owwww... die grootspraak altijd van mensen..
Zovelen hebben het stof al gebeten voor u, wie bent gij die het waagt tegen mij op te nemen?
Hoerquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja wat een last, steeds die tekst in beeld als je lekker aan het racen bent
Hij kwam er weer niet in he Hahahahahahahahaha...quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:28 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Odin Nexium joined lobby
Odin Nexium left lobby
joined....
left......
RISSSSSSSSSEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Bastard: 1.80 breed, 180 kilo, geen geweten, vuisten als cementblokkenquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:30 schreef QueenR het volgende:
[..]
Darth MIL(f) !!!!1,80 vals gemeen en met 10cm naaldhak
Gisteren was Struikrover de host......quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hoer![]()
Ik ga alleen nog maar bij Brown of Sailing kamers.... en aangezien Brown hem niet wilt aanmaken voor meWordt het Sailing,... maar gisteren was ik het helemaal zat... kut lobby... kut connecten !
Ik zal eens in jou komenquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:31 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hij kwam er weer niet in he Hahahahahahahahaha...
Werkt nietquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:32 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Gisteren was Struikrover de host......
Ik zeg daar alleen maar: It wasn't mequote:
quote:
Je kent mequote:Op woensdag 18 mei 2005 11:33 schreef mr_Brown het volgende:
[..]ik had echt moeten wedden
wachtte op deze opmerking nl
pfft krijg mannen veel groter neerquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Bastard: 1.80 breed, 180 kilo, geen geweten, vuisten als cementblokken
Op een andere manier vast wel jaquote:
Scheten laten mag niet he!!quote:
quote:
simpele humor hèquote:
STAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP IN DAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNNquote:
Hou toch je bek man, zwarte klootzak.quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:50 schreef mr_Brown het volgende:
STAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP IN DAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNN![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hou toch je bek man, zwarte klootzak.
[..]
Duistere vrouwenquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:54 schreef QueenR het volgende:
[afbeelding]
ben wel voor meer vrouwelijke sith lords
[..]
die graphsquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:56 schreef Strolie75 het volgende:
Dead Rising
Nieuwe Zombie-game van Capcom. Me want.![]()
![]()
[afbeelding]
een bmp ooooookkkkquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:54 schreef QueenR het volgende:
[afbeelding]
ben wel voor meer vrouwelijke sith lords
Die hoeveelheid vijanden bedoel je.quote:
Fuck Resident Evil. Zo hoort een zombie game te zijn. Net Dawn of the Deadquote:The Xbox 360 visuals aren't magnificent - certainly no more impressive than most high-end PC titles we've seen lately, with lots of texture detail but fairly standard character design - but the volume of enemies and the depth of interaction is quite unusual. Throughout the ordeal you'll be able to pick up just about anything you can lay your hands on and take the fight to the undead - be it chainsaws, sledgehammers, guns (obviously) or even fire extinguishers, which douse the dead with frothing clouds of flame retardant chemicals. Presumably they don't like that.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:00 schreef silver-surfer het volgende:
Teaser van de da vinci code: http://www.apple.com/trai(...)inci_code/large.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Sorry...dat meende ik niet.quote:
Precies... vergeet de grondlegger nou niet Gijsquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dit is een evolutie van RE bedoel ik
Schone onderbroeken Gijs...schone onderbroeken.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:03 schreef Chocobo het volgende:
Precies... vergeet de grondlegger nou niet GijsEn ik denk niet dat je wilt weten hoe goed RE5 straks op PS3 is
Die games ook weerquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Schone onderbroeken Gijs...schone onderbroeken.
Pfffrrrrt, je ken een stomp op je oog krijgen, gek!quote:
Vergeef me, de hype steeg even naar mijn hoofd.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:11 schreef MUUS het volgende:
Pfffrrrrt, je ken een stomp op je oog krijgen, gek!.
Afronden? Gijs, er komt nog zoveel uit op de huidge generatie consoles. Ik heb nog zeker een dozijn games die ik wil kopen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:10 schreef Chocobo het volgende:
Die games ook weerIk hoop dat je deze zomer nog een goede game gaat gamen Gijs.. Kotor II, Shadow Hearts: covenant of iets in die orde
Lekker alles afronden voor de nieuwe consoles.
www.ritalin.comquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:15 schreef MUUS het volgende:
Naar school van kind gegaan, gekeken hoe ze daar nieuwe figuren op het schoolplein aan het plakken waren, kind uit klas gehaald, naar de bakker geweest, brief op de bus gedaan, weer naar huis gegaan en de bloemen buiten water gegeven.
Oh, en ik heb vandaag een vrouw gezien met echt een MEGA grote hol. Echt zoooooo groot. *handjes een meter uit elkaar houdt*
Er waren sowieso veel vrouwen met dikke konten los vandaag. Nu heb ik ook wel een dikke kont, maar daar heb ik geen last van want die zie ik lekker toch niet..
En ik zag een tramchauffeur met een hele lelijke zonnebril. Wannabe Matrix-dork..
Nou nou, poe poe, een mens maakt wat mee op een dag he?. Pfff, gedoe.
.
Joh, ga jij nog naar een bakker?quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:15 schreef MUUS het volgende:
Naar school van kind gegaan, gekeken hoe ze daar nieuwe figuren op het schoolplein aan het plakken waren, kind uit klas gehaald, naar de bakker geweest, brief op de bus gedaan, weer naar huis gegaan en de bloemen buiten water gegeven.
Oh, en ik heb vandaag een vrouw gezien met echt een MEGA grote hol. Echt zoooooo groot. *handjes een meter uit elkaar houdt*
Er waren sowieso veel vrouwen met dikke konten los vandaag. Nu heb ik ook wel een dikke kont, maar daar heb ik geen last van want die zie ik lekker toch niet..
En ik zag een tramchauffeur met een hele lelijke zonnebril. Wannabe Matrix-dork..
Nou nou, poe poe, een mens maakt wat mee op een dag he?. Pfff, gedoe.
.
Ja sorry, soms heb ik dat.quote:
Kindje uit de klas halen met een zak verse krentenbolletjes. Wat is er nou mooier op de woensdagmiddag?quote:
Een kostenloze pijpbeurtquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:22 schreef MUUS het volgende:
[..]
Wat is er nou mooier op de woensdagmiddag?.
dik 10 nieuwe high res movies van dat spel aan het downenquote:
Bakkers, slagers, groenteboeren, visboeren heersenquote:
Sloeber.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Al ben ik laatst wel naar een Turkse supermarkt geweest.
Gijs...allemaal heerlijke dingen. Kruiden, verse groenten, etc...quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:27 schreef Bastard het volgende:
Sloeber.
Lekker vers brood,... Turkse salamiquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Al ben ik laatst wel naar een Turkse supermarkt geweest. Wat een heerlijke winkel was dat!Ik moest bijna mijn vooroordelen opzij zetten.
Straks thuis even downloaden.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:31 schreef Chocobo het volgende:
Prachtig die nieuwe Okami filmpjes Gijs... tekenen en schetsen, werelden inkleuren,... maar wat ik niet trek is die timer bovenin het beeld. Ik haaaat timed games. Ik wil rustig de wereld verkennen ! Jij al die movies gezien?
Nee,... er zit een dikke klok tijdens het gamen... je moet bepaalde taken binnen 10 minuten doen. Waterval brug schetsen, vijanden verslaan en iets zoeken... kon het niet goed zien maar als het timed is kak ik op de titel... zou zoooo zonde zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Straks thuis even downloaden.Maar als ik dat verhaal van Eurogamer hoor klinkt het als een DS game op de PS2
Timer? Even wachten wat de functie is. Misschien is het gewoon de tijd die je hebt om je paintbrush te gebruiken.
Timed games trek ik ook niet. Wordt ik zenuwachtig van.
De beste man was erg vriendelijk, sprak goed Nederlands en zijn vrouw en dochter droegen geen hoofddoek. Dat scheelde ook alweer.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:32 schreef Chocobo het volgende:
Lekker vers brood,... Turkse salamien erg goedkoop.... prima.. doe het zelf ook vaak. Neem meteen 2 Turkse pizza's mee voor 1 euro
Even afwachten Gijs...ik hoorde die man van Eurogamer er niet over.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:34 schreef Chocobo het volgende:
Nee,... er zit een dikke klok tijdens het gamen... je moet bepaalde taken binnen 10 minuten doen. Waterval brug schetsen, vijanden verslaan en iets zoeken... kon het niet goed zien maar als het timed is kak ik op de titel... zou zoooo zonde zijn.
Met wat ijsbergsla en rode saus....quote:
Wie is toch die gast die al die trailers inspreekt???quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:00 schreef silver-surfer het volgende:
Teaser van de da vinci code: http://www.apple.com/trai(...)inci_code/large.html
Nog beter: een Dürum Dönerquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Met wat ijsbergsla en rode saus....Probeer ook eens een broodje Donner
AND STAY OUT!!!!quote:
Die namenquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:46 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Wie is toch die gast die al die trailers inspreekt???![]()
die stem
Duitse sla die eruit moet?quote:
whehehehe rauskost ookquote:
Ik heb trouwens gehoord dat er hele "leuke" foto's van jouw in een topic hebben gestaanquote:
Wat, welke, waar? Die met die komkommer in mijn strot? Met het bosbessenmasker op mijn smoel? Met mijn vinger in mijn neus?quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:03 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Ik heb trouwens gehoord dat er hele "leuke" foto's van jouw in een topic hebben gestaanmaar ik kan die foto's nergens meer vinden
dat weet ik dus niet meerquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:04 schreef MUUS het volgende:
[..]
Wat, welke, waar? Die met die komkommer in mijn strot? Met het bosbessenmasker op mijn smoel? Met mijn vinger in mijn neus?
En wie heeft dat gezegd?.
geen ideequote:
Tieten heersenquote:
Lijkt me heerlijk.quote:
Was jij het die meneer de Bruin over bepaalde foto's heeft verteld?quote:
Doe es niet zo preuts.quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:52 schreef MUUS het volgende:
Was jij het die meneer de Bruin over bepaalde foto's heeft verteld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |