Gijs...die gaan we naakt gamenquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:29 schreef kepler het volgende:
Strol: in PGR3 krijg je GothamTV, dan kan je kijken hoe anderen racen
Heb je `m nu al ?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:29 schreef kepler het volgende:
Strol: in PGR3 krijg je GothamTV, dan kan je kijken hoe anderen racen
Gijs.......... ga het spelen danquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:29 schreef -Struikrover- het volgende:
Forzaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Gijs ik kak op handhelds.... wacht nou maar... Nintendo komt nog wel met de klapperquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:32 schreef Strolie75 het volgende:
En hier komt Nintendo mee. GBA gamen op een scherm formaat postzegel.
http://games.fok.nl/news.php?newsid=4511
er is niet eens gezegd of je er GBA games op kan spelen, misschien alleen maar oude gamesquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:32 schreef Strolie75 het volgende:
En hier komt Nintendo mee. GBA gamen op een scherm formaat postzegel.
http://games.fok.nl/news.php?newsid=4511
Leuk ja, maak me maar lekker. Allemaal IGN Inside contentquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs ik kak op handhelds.... wacht nou maar... Nintendo komt nog wel met de klapper
Oh,... en deze trailer is net nieuw![]()
PGR3 trailerop 360
http://media.xbox360.ign.com/media/741/741362/vids_1.html
Lees toch eens goed joh penis... de low res kan jij streamen gratis vijver varkenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:34 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Leuk ja, maak me maar lekker. Allemaal IGN Inside content
whwhahhahaquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Lees toch eens goed joh penis... de low res kan jij streamen gratis vijver varken
Handhelds zijn heerlijk. Maar alleen omdat dat de enige plek is waar ik in highres 2D titels kan spelen. Maar dan wil ik wel een fatsoenlijk scherm. GBA SP is ideaal voor mij. Kuiken geniet van de DS. Klaar.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:33 schreef Chocobo het volgende:
Gijs ik kak op handhelds.... wacht nou maar... Nintendo komt nog wel met de klapper
Ik ben die van Zellda ook aan het downen.quote:Oh,... en deze trailer is net nieuw![]()
PGR3 trailerop 360
http://media.xbox360.ign.com/media/741/741362/vids_1.html
Dat dommequote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:34 schreef -Struikrover- het volgende:
Leuk ja, maak me maar lekker. Allemaal IGN Inside content
Duh, wat he ik nu aan low res....quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Lees toch eens goed joh penis... de low res kan jij streamen gratis vijver varken
voor mensen zoals jij is er GothamTV uitgevondenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:40 schreef Strolie75 het volgende:
Godsklere...PGR3.![]()
![]()
![]()
Nee...ik koop geen racegames meer...
Heb je daar meer info over?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:40 schreef kepler het volgende:
voor mensen zoals jij is er GothamTV uitgevonden
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben die van Zellda ook aan het downen.
neuh niet echt, alleen dat mensen naar andere mensen kunnen kijken die aan het racen zijn. Ik weet niet of je hiervoor het spel zelf moet hebben...quote:
Ik doe meequote:
quote:
Allemaalquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nootje.... Kameo trailer gezien....Zelda trailer al gedowned
En de Tales of Legendia trailer ??
Games
ik hoop voor je dat Nintendo nog met een grote klapper komt. Maar nu lijkt het er een beetje op dat ze geschrokken zijn van de Xbox360 en de PS3....quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
AllemaalGeweldig. De Xbox 360 is een musthave
Over de PS3 kan ik zeggen dat ik die mettertijd (is dat een woord) ook haal vanwege FF, maar de Revolution... Waar zijn de games? Waar is de controller? Kom oooooooooop, ze kunnen dit niet maken
Ik weet hetquote:
Dat is bullshit. Ze hebben die conferentie al dik van te voren in elkaar geflanst hoor, heeft niets te maken met wat M$ en SOny hebben laten zien.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:57 schreef kepler het volgende:
[..]
ik hoop voor je dat Nintendo nog met een grote klapper komt. Maar nu lijkt het er een beetje op dat ze geschrokken zijn van de Xbox360 en de PS3....
*PETS*quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
AllemaalGeweldig. De Xbox 360 is een musthave
Over de PS3 kan ik zeggen dat ik die mettertijd (is dat een woord) ook haal vanwege FF, maar de Revolution... Waar zijn de games? Waar is de controller? Kom oooooooooop, ze kunnen dit niet maken
Gijs, ik heb godver 5 Revolutiontopics volgeluld, een uur naar kutmuziek zitten luisteren, de gehele conferentie gezien en wat geven ze me? Een Zelda trailer en een GB Microquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
*PETS*
....en nou hou je op.... Gijs waar is je Nintendo liefde en fetish.... heb vertrouwen.
Sorry dat ik sloegmaar het komt goed Gijs. Wacht nou maar. Vertrouw me
dat begrijp ik, maar zo komt het wel overquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is bullshit. Ze hebben die conferentie al dik van te voren in elkaar geflanst hoor, heeft niets te maken met wat M$ en SOny hebben laten zien.
Ik hoop alleen niet dat het teveel gaat lijken op Okami. Met die wolf.quote:
Maar dan moet ik wel zeggen dat die Zelda trailer het mooiste is wat ik heb gezien. Ondanks al dat next-gen geweld.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gijs, ik heb godver 5 Revolutiontopics volgeluld, een uur naar kutmuziek zitten luisteren, de gehele conferentie gezien en wat geven ze me? Een Zelda trailer en een GB Micro
Nintendo goes retro.quote:Nintendo virtually conceded the next generation console war today in Los Angeles, unveiling a new console that, rather like the DS, focuses far more on the game experience than hardware evolution.
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=59157
Die kleding op de achtergrond irriteert me zo dat ik gewoon heel die hol niet eens meer zie.quote:
Welke kledingquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:14 schreef MUUS het volgende:
[..]
Die kleding op de achtergrond irriteert me zo dat ik gewoon heel die hol niet eens meer zie..
Ja, en een kopje warme chocolade melk en een stroopwafelquote:
*meedoet*quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, en een kopje warme chocolade melk en een stroopwafel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |