En bedankt voor het volledig verzieken van dit topic.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:21 schreef Murray het volgende:
Fijn dat je dit belangwekkende nieuws met ons deelt.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:20 schreef BrauN het volgende:
Grapje.
Ik heb een nieuwe avatar, dat leek me wel gepast.
En ik heb nog een goeie mop voor alle lezers:
Twee Tilburgers zitten samen bij McDonald s. Zegt de een tegen de ander: "Zeg, lette gij eigenlijk wel us op oew cholesterol?" Zegt de ander: "Jazeker wel, als ik op de wc zit". "Agge op de wc zit?" "Ja, dan zit ik op de wc, kèk een bietje om me heen, zie gin closetpapier en denk dan, goh, leste rol..."
Hallo, ik heb een 'Whaaam'-t-shirt, groetjes.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:21 schreef Murray het volgende:
Chagrijnige sarcastische ironische jongeman!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:21 schreef Murray het volgende:
Geen dank.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:21 schreef BrauN het volgende:
[..]
En bedankt voor het volledig verzieken van dit topic.
Ik had niet anders verwacht.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
De humor ontgaat mij volledig.
Goirlenaar, golliepoap!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:23 schreef BrauN het volgende:
[..]
Wij begrijpen 'm hè, ouwe Tilburger van me.
Waar heb je dat vandaan, groetjes.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:22 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Hallo, ik heb een 'Whaaam'-t-shirt, groetjes.
Hey, da's BrauN.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Jou ontgaat wel meer heb ik het ideequote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |