Nee, iedereen zou toch positief stemmenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:26 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Daar ga ik geen referendum voor beginnen![]()
Ik vind Keith gewoon geil.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:46 schreef Bob-B het volgende:
Jamaar jamaar jamaar....Als er nou een reden voor was, ok als ze nou een foto vanzichzelf nakend in een weide met bierzou nemen, maar waarom nou die freak, wat is je verhaal?
En toen dacht ik "hey, laat ik Keith als avatar.icoon nemen".quote:Op zondag 15 mei 2005 23:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Neem dan gewoon een onwijs lekker geil ding met grote tieten in je avatar.icoon...
Opgelost...
slotje
Niet dat Keith grote tieten heeft natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:52 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik vind Keith gewoon geil.
En ik kreeg die foto van Murray via msn.
En door die foto ging ik Keith van The Prodigy openen.
En ik had al eerder Ik constateer een zekere luiheid aangaande mijn username. geopend en daarin zei Swetsenegger:
[..]
En toen dacht ik "hey, laat ik Keith als avatar.icoon nemen".
Vandaar.![]()
Dat valt altijd in verkeerde handen!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:54 schreef Murray het volgende:
Ik zal je nog es wat op msn sturen.
Dat ìs juist al één van de minder ordinaire plaatjes!quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:51 schreef Bob-B het volgende:
Maar waarom juist dat plaatje en niet een wat eh minder ordinaire![]()
D0hquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:53 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Dat ìs juist al één van de minder ordinaire plaatjes!
Vergeet dequote:Op woensdag 18 mei 2005 13:02 schreef Biancavia het volgende:
Compromis 1 en 3 staan nu op een gedeelde eerste plaats.
Voorlopig blijft 1 dus nog gewoon staan.
Ik krijg wel iemand zo gek om nog ff te stemmenquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:02 schreef Biancavia het volgende:
Ik vin jouw icoon nie mooiquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:02 schreef Biancavia het volgende:
deze is erger.quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:36 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nou, vooruit, al denk ik dat men deze ook snel zat is.
dat ga ik doenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:39 schreef foton het volgende:
anders ga ik alle topics waarin jij post mijden!![]()
je moet haar b*ffen!quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:48 schreef Bob-B het volgende:
Wat moet ik doen om je te overtuigen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |