90% heeft geen geluid manquote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:46 schreef Slomy het volgende:
geen zelda ds, een filmpje wat je op DS kan afspelen, LUISTEREN mensen
IK VOND HET FANTASTISCH!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:46 schreef Cheiron het volgende:
wat een ENORME tegenvaller
Van wie heb je dat begrepen? Zou een beetje suf zijn om dat te doen, als ze minder exposure hebben.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:47 schreef Rev- het volgende:
ja morgen komt de revolution pas echt begreep ik ,,,,,,,,
Yep, zat ik ook aan te denken.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:49 schreef Cheiron het volgende:
VOlgens mij is die hele Revolution gewoon nog niet af. Alles duidde erop:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:50 schreef Jebus het volgende:
Als Nintendo deze console laat floppen gaan ze misschien Sega wel achterna. Iets wat ik ze niet gun.
Ja als in dagen/weken/maanden later :]quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:51 schreef Barthezz1 het volgende:
hmmm, die gast zei toch echt: straks meer over de cotroller.
een filmpje van de cube versie op de DS.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:51 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Maar wat was die Zelda DS dan? Een filmpje, oké.. maar waarvan?
Dat stond er van tevoren ook. Zometeen rerun.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:52 schreef Internationalist het volgende:
het is nu ff pauze ofzo. straks verder. er staat toch 'stay tuned'
je kunt alle oude controllers gebruikenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:52 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat nou geen revolution details.
Je kan NES, SNES en N64 games op de Rev spelen.
Nu kan ik dus eindelijk met de rev al die oude Zelda games spelen die ik heb gemist.
Sure. Denk het niet tbhquote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:52 schreef Internationalist het volgende:
het is nu ff pauze ofzo. straks verder. er staat toch 'stay tuned'
Is toch iemand tevreden!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:52 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat nou geen revolution details.
Je kan NES, SNES en N64 games op de Rev spelen.
Nu kan ik dus eindelijk met de rev al die oude Zelda games spelen die ik heb gemist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |