Dus alleen voor Engelsen...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/entertainment/4594865.stm :
[..]
Dat sms'en zal wel een chaos worden.
Moet je maar immigreren naar een fatsoenlijk landquote:
Ierlandquote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:37 schreef SamuraiJack het volgende:
[..]
Moet je maar immigreren naar een fatsoenlijk land![]()
.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:03 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Ik denk dat het enorm gaat tegenvallen, en dat het gewoon "een van vele" festivals wordt. Een soort veredeld Glastonbury of T in the Park of zo.
Kan ik de DVD al pre-orderenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
En ik ben nu al erg benieuwd naar het verslag van de BBC op die dag. Die zullen wel groots, heel groots uitpakken.
quote:
BBCquote:The LIVE 8 concerts taking place around the world will be watched and listen to by more than 2 billion people.
In the UK, the BBC is the host broadcaster for LIVE 8 London with coverage across BBC ONE, TWO and THREE, with radio broadcasts on Radio's 1 and 2, the BBC World Service and across the BBC's regional stations.
Partner broadcasters in Europe and America will also be working to bring this huge international event to the world.
Online in the biggest interactive event in history, AOL will be broadcasting all the concerts live, delivering exclusive, interactive material. People around the world can learn more about global poverty, connect with a community of fans and make their voices heard at www.aolmusic.com, www.aol.co.uk, www.aol.de or www.aol.fr
En breedbeeld, en 5.1quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:46 schreef Roel_Jewel het volgende:. Nog niet
. Het beeld zal wel zuiverder zijn dan dat van Live Aid 1985
.
WTF?quote:
Ow aandacht?... mmmh had ik niet verwacht van hem. Ik dacht die doet het nog een keer om mensen blij te makenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Geldof doet 't deze keer vooral voor de aandacht en niet zo zeer voor de poen. Overigens bracht Live Aid in 1985 ongeveer 150 miljoen op.
Live Aid in 1985 had nog een veel beter line-up (naar mijn mening), en belangrijker nog, daar stond Freddie Mercury zelf nog op het podiumquote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:40 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Kan ik de DVD al pre-orderen
Ik vond dat dat concert voor Freddy Mercury al een waanzinnige line up had, maar dit gaat er nog een paar keer overheen
zo'n cultuurbarbaar is het welquote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:23 schreef schatje het volgende:
Ik hoop niet dat Madonna Imagine gaat zingen![]()
![]()
.
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:17 schreef MrBadGuy het volgende:
Wel jammer dat het nu ipv tegen de hongersnood tegen de G8/de westerse wereld lijkt te zijn![]()
Zeker Zeker!, als iemand er tussen uit sprong (overigens vond ik iedereen super gaaf spelen!) dan was Queen het zeker! Queen heeft goede muziek, muziekaal zit het echt mooi in elkaar, maar ook hoe Freddie het altijd wist te brengen naar het publiek toe. Wat een energie en enthousiasme!, dat zie je weinig nog bij de artiesten deze tijd. Om eerlijk te zijn, ik betrap bijna niemand er meer op. Uiteraard was Frdedie natuurlijk uniek op zijn eigen manier. Bruce Springsteen kan er ook wat van! Eigenlijk zou hij ook op moeten treden bij Live Aid 2. Yeah!!, jammer dat dit soort muzikanten aan het verdwijnen zijn...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:17 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Live Aid in 1985 had nog een veel beter line-up (naar mijn mening), en belangrijker nog, daar stond Freddie Mercury zelf nog op het podium![]()
Wel jammer dat het nu ipv tegen de hongersnood tegen de G8/de westerse wereld lijkt te zijn![]()
Nee je kan 7 dagen textmessagen voor 75000 kaarten. Ze worden verloot.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik denk dat die kaarten voor londen binnen een paar minuten weg zijn. Of dat 't sms-systeem binnen enkele minuten helemaal eruit ligt
Dat zou ik een beetje oneerlijk vinden.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:43 schreef calvobbes het volgende:
Ik denk niet dat mensen van buiten de buiten de UK kaarten kunnen krijgen.
Voorzover ik kan zien, worden er nog geen kaarten op ebay aangebodenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:43 schreef calvobbes het volgende:
Ik denk niet dat mensen van buiten de buiten de UK kaarten kunnen krijgen.
Ben trouwens wel heel benieuwd hoe ze zwarthandel aan gaan pakken. Want kaarten hiervoor zullen goud geld op gaan brengen als je ze kunt verkopen.
madonna website madonna.nu heeft net bevestigd dat Madonna een nieuw nummer als wereldpremiere zal uitvoeren op Live8!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:23 schreef schatje het volgende:
Ik hoop niet dat Madonna Imagine gaat zingen![]()
![]()
.
En gelijk daarna staat dat alles nog kan veranderenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:58 schreef robster16 het volgende:
madonna website madonna.nu heeft net bevestigd dat Madonna een nieuw nummer als wereldpremiere zal uitvoeren op Live8!
Ik heb m'n beltegoed al opgewaardeerdquote:No entries will be accepted before 00:01 on the 6th June.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |