leuk.. ook goed onderbouwtquote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:57 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
ELEKTROPLAKTON ZUIGT!

Dan ken je Reggi blijkbaar niet?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:57 schreef Erwtensoep het volgende:
Ze moeten niet zo laag doen als microsoft, dat is echt kinderachtig

He, kan jij niet even opkutten ofzo?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:57 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
ELEKTROPLAKTON ZUIGT!

Tot nu toe.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:57 schreef Strolie75 het volgende:
Vat het eens een beetje samen please.

Save the best for lastquote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:59 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik zou het leuker vinden als ze gelijk met Revolution zouden beginnen, maar goed!

ik ook, dit is geen doenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:57 schreef twi het volgende:
Veel plezier ermee, ik download 'm later wel. Kan er zonder geluid geen kloot van volgen

Spanning opbouwen heet dat.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:59 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik zou het leuker vinden als ze gelijk met Revolution zouden beginnen, maar goed!

2 ds'n en nog 'n installatie dan kan ik 't ook wel ja. =/quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:00 schreef truSteh het volgende:
En nu een DJ die gaat draaien... -_-

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |