Ohja, tussen alle flitsende gamebeelden door pakte elke PS3 het goede signaal van dezelfde controller en wist die rare botox chinees alle stukjes spel precies goed uit te spelen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 08:58 schreef Markster het volgende:
De hele presentatie was realtime hoor. Ze bestuurde het zelfs met de controller.
Killzone?quote:Op woensdag 18 mei 2005 08:58 schreef Markster het volgende:
Ze bestuurde het zelfs met de controller.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hier, voor boven je bed.
[afbeelding]
Ik vroeg een bron, geen gezever. Ik las vanmorgen dat een journalist een bevriende Guerilla medewerker gesproken heeft en bevestigde dat het realtime was. Ook Mark Rein van Epic bevestigde in een interview ergens dat Sony's franchise (Killzone is van Sony, Guerilla is immers ingelijfd ) op PS3-beta hardware liep.quote:Op woensdag 18 mei 2005 08:58 schreef Strolie75 het volgende:
[knip] " Hoop onzekere Blaat en speculatie van een bron zonder naam "[/]
Wow. Gaaf!!quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:13 schreef DinoPK het volgende:
Met afstand de leukste teaser die ik heb gezien:
http://www.gamespot.com/p(...)_demo_ps3_051705.asx
MGS 4 confirmed for PS3, directed by... Hideo.
Je vroeg niet om een bron, je maakte meteen toespelingen dat het van een Xbox-site kwam. Net zoals je nu weer allerlei toespelingen maakt dat het van een “PC-nerd” afkomstig zou zijn. Die info komt van een engels forum waar normaal gesproken goed en inhoudelijk wordt gediscussieerd.quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:09 schreef Edenoniphobic het volgende:
Ik vroeg een bron, geen gezever. Ik las vanmorgen dat een journalist een bevriende Guerilla medewerker gesproken heeft en bevestigde dat het realtime was. Ook Mark Rein van Epic bevestigde in een interview ergens dat Sony's franchise (Killzone is van Sony, Guerilla is immers ingelijfd ) op PS3-beta hardware liep.
Voorlopig geloof ik die dudes meer dan een of andere ongelovige PC-nerd die jij quote, en die op een forum zit te speculeren omdat zijn duurbetaalde 6800U en overgeklokte dual-core Athlon het niet aan zou kunnen.
Wat ik wel kan geloven is dat het scripted is, en niet A.I. in actie. Maar scripted zijn 99% van de huidige games, een goed scripted spel met zulke gfx, daar zeg ik geen nee tegen.
Je verwart me met Markster, niks gezegd over een Xbox-site. Maar dat het van PC-nerds afkomt die menen er verstand van te hebben, dat is wel duidelijk ja. Hij heeft nog niet eens van scripted events gehoord en meent gelijk dat het A.I. is.quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je vroeg niet om een bron, je maakte meteen toespelingen dat het van een Xbox-site kwam. Net zoals je nu weer allerlei toespelingen maakt dat het van een “PC-nerd” afkomstig zou zijn. Die info komt van een engels forum waar normaal gesproken goed en inhoudelijk wordt gediscussieerd.
Of hij spreekt zichzelf gruwelijk tegen, of het wil gewoon zeggen dat FFXIII op de PS3 zal verschijnen. Ik vermoed het laatste.quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:41 schreef Chocobo het volgende:
Toch FFVII naar PS3![]()
![]()
President of Square Enix, Youichi Wada, was quick to point out that this wasn't a teaser, nor a hint of any intention to do a re-make of Final Fantasy VII, but explained that Final Fantasy titles were indeed guaranteed to come to PS3 one day.
Beide zijn goedquote:Op woensdag 18 mei 2005 09:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Of hij spreekt zichzelf gruwelijk tegen, of het wil gewoon zeggen dat FFXIII op de PS3 zal verschijnen. Ik vermoed het laatste.
Nou nee.... hij zegt niet dat er geen FFVII komt.... er is dus een mogelijkheidquote:Op woensdag 18 mei 2005 09:44 schreef Edenoniphobic het volgende:
Hij zegt hier gewoon dat EEN FF-titel naar de PS3 komt, en juist niet FFVII.
FFXIII ofzo dus.
Okay ik zal je dromen niet crushen. Maar ik zet mijn geld op een FF13.quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nou nee.... hij zegt niet dat er geen FFVII komt.... er is dus een mogelijkheid
Ja ik ook, maar men mag blijven hopen toch !quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:46 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Okay ik zal je dromen niet crushen. Maar ik zet mijn geld op een FF13.
Ofcuz, keep vooral the dreams and hopes alive. Al denk ik dat je met een frisse next-gen FFXIII wel eens gelukkiger zou kunnen zijn dan een remake van iets wat je al beleefd hebt.quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar men mag blijven hopen toch !
Goed punt,....quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:51 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Ofcuz, keep vooral the dreams and hopes alive. Al denk ik dat je met een frisse next-gen FFXIII wel eens gelukkiger zou kunnen zijn dan een remake van iets wat je al beleefd hebt.
Weet je, ik denk het niet. Veranderen ze teveel dan gaat iedereen zeiken dat het FFVII niet meer is, veranderen ze te weinig dan krijg je wel een erg groot verschil tussen gameplay (is wel beetje achterhaald) en graphics. Mensen verwachten toch dat het dezelfde emoties en herinneringen zal oproepen als toen ze voor eerst FFVII speelde. En dat zal nooit lukken, dus er zal altijd teleurstelling zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:47 schreef Chocobo het volgende:
Ja ik ook, maar men mag blijven hopen toch !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |