Het trieste is is dat je dat waarschijnlijk ook echt zo vindtquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:14 schreef Markster het volgende:
Stoere mensen nemen een ps2, nerds een Xbox, kinderen een Nintendo
Niet in grote matequote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:18 schreef Roi het volgende:
[..]
Het trieste is is dat je dat waarschijnlijk ook echt zo vindt
En de bolle vorm van de PS3 past weer perfect in de concave vorm van de XBoxquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:20 schreef Hellrazor het volgende:
zwarte ps3 zou mooi naast mijn revolution passen![]()
Bij Sony was er inderdaad niets voorquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:09 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Logisch? Feitelijk onjuist zul je bedoelen... of was er voor de PSX helemaal niets?
Redelijk tevreden...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:22 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Bij Sony was er inderdaad niets voor![]()
En okay, mijn allereerste console was een Gameboy.
Nu tevreden?
Stapelen!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:21 schreef H.Flick het volgende:
[..]
En de bolle vorm van de PS3 past weer perfect in de concave vorm van de XBox.
Mooi. Mja ik zal eerlijk zijn: gezien de hele onwtikkeling van de console-wereld klopt er niet zoveel van mijn verhaal. Maar voor Sony klopt het wel. En dat bedoelde ik gewoonquote:
Het is wel beter zo denk ik. Dan heb je ook geen last van stof in het ding zelf.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:32 schreef Markster het volgende:
De Cell kan passief gekoeld worden las ik ergens, hoe ze de GPU koelen is mij ook wel een raadsel.
Zowiezo lijkt me het niet verstandig om alles passief te koelen, al zou het wel erg ideaal zijn
Dat is abslotuut waar, daarbij kan het ding dan bijna volledig stil zijn (op de dvdspeler na)quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:36 schreef Sjoeckx het volgende:
[..]
Het is wel beter zo denk ik. Dan heb je ook geen las van stof in het ding zelf.
Dreamcast is diehardquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:38 schreef Jebus het volgende:
Wat is een diehard gamer dan? Ik vind alle consoles hetzelfde hoor, op allemaal heb je moeilijke spellen. De ps2 heeft gewoon VEEL spellen, waaronder dus ook veel casual shit. Waarom is een xbox/cube meer voor de de diehard gamer? Ik bedoel: Gradius 5, Rtype final, Guilty Gear X, DMC3, frequency. zijn echt wel diehard hoor. En met ICO, REZ, shadow of the collossos, vib ribbon (psx) zijn de art-games ook goed vertegenwoordigt. Niet diehard my ass. Of ik snap het niet.
Het is ook een beetje onzin, maar op 1 punt heeft ie wel gelijk, iemand die niet zoveel gamed, koopt meestal een ps2, en geen gamecube og xbox. Dat zie ik in mijn directe omgeving ook.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:38 schreef Jebus het volgende:
Wat is een diehard gamer dan? Ik vind alle consoles hetzelfde hoor, op allemaal heb je moeilijke spellen. De ps2 heeft gewoon VEEL spellen, waaronder dus ook veel casual shit. Waarom is een xbox/cube meer voor de de diehard gamer? Ik bedoel: Gradius 5, Rtype final, Guilty Gear X, DMC3, frequency. zijn echt wel diehard hoor. En met ICO, REZ, shadow of the collossos, vib ribbon (psx) zijn de art-games ook goed vertegenwoordigt. Niet diehard my ass. Of ik snap het niet.
ik playstationquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:40 schreef Markster het volgende:
Ik noem het al geen eens gamen meer, maar playstationen
Das grappig, in mijn omgeving kopen juist de meeste mensen nu een xbox omdat het mooier is, en je hem makkelijk kunt ombouwen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:40 schreef Markster het volgende:
[..]
Het is ook een beetje onzin, maar op 1 punt heeft ie wel gelijk, iemand die niet zoveel gamed, koopt meestal een ps2, en geen gamecube og xbox. Dat zie ik in mijn directe omgeving ook.
Passief koelen lijkt me alleen kunnen als deze uitstaat. Het zou namelijk een enorme revolutie zijn op tech gebied als ze een processor met 7 cores passief kunnen koelen als ze al bij de triple core van de xbox 360 standaard waterkoeling nodig hebben. (Andere procs van bijv Intel hebben ook de nodige koeling nodig en dat zijn gewoon single core procs)quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:32 schreef Markster het volgende:
De Cell kan passief gekoeld worden las ik ergens, hoe ze de GPU koelen is mij ook wel een raadsel.
Zowiezo lijkt me het niet verstandig om alles passief te koelen, al zou het wel erg ideaal zijn
Ach ja... imago's... general perception may be hazardous to salesquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:44 schreef Jebus het volgende:
[..]
Das grappig, in mijn omgeving kopen juist de meeste mensen nu een xbox omdat het mooier is, en je hem makkelijk kunt ombouwen.
Ik snap de redenatie wel, maar het is zo net alsof de diehard gamer niet aan zijn trekken zou kunnen komen op de ps2 en dat vind ik onzin.
Tja het is een raadsel. Maar op het plaatje van de ps3 staat ook 'Design and specifications are subject to change without notice.' Misschien wordt het nog veranderd.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:44 schreef Tain het volgende:
[..]
Passief koelen lijkt me alleen kunnen als deze uitstaat. Het zou namelijk een enorme revolutie zijn op tech gebied als ze een processor met 7 cores passief kunnen koelen als ze al bij de triple core van de xbox 360 standaard waterkoeling nodig hebben. (Andere procs van bijv Intel hebben ook de nodige koeling nodig en dat zijn gewoon single core procs)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |