Je bent alleen een debiel als je een console koopt om het design. Maar het is wel iets waar fanboys mee kunnen dwepen uiteraard.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:41 schreef UnleashMitch het volgende:
en face it, het design van de PS3 is vele malen beter dan van de Xbox360. Op dat gebied wint Sony zeker
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:40 schreef peristilius het volgende:
Dat nieuwe playstation lettertype doet me aan de spiderman films denken.
Hehe... die opmerking wilde ik ook al plaatsen! Maar jullie waren me voor!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik wou 20 minuten geleden net hetzelfde posten over dat het een Spider-Man style had maar ik was bang dat ik raar gevonden zou worden.![]()
Het ging om het statement dat men niet valt over het formaat van de PS3, dat heeft naar mijn mening te maken met het uiterlijk. Het ziet er zo gelikt uit dat formaat niet meer zoveel uitmaakt, iets wat bij de Xbox wel anders was.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Je bent alleen een debiel als je een console koopt om het design. Maar het is wel iets waar fanboys mee kunnen dwepen uiteraard.
Realtime = ingame gerenderd, je zou er omheen kunnen lopen, wat ie later dus ook deed...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Realtime is niet ingame.
Ik denk dat ie bedoelde dat de techdemo realtime loopt. (geen fmv dus)
Dat begrijp ik, maar het was niet ingame.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:01 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Realtime = ingame gerenderd, je zou er omheen kunnen lopen, wat ie later dus ook deed...
Doe mij maar een MGS4 pack danquote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:14 schreef Slasher het volgende:
Nieuwe GTA wordt zeker PS3 only? Als ze die samen in een pakket gooien wordt het echt een mega seller....ik ga hem dan zeker kopen!
Geen idee, hopelijk niet, er is geen contract meer tussen Rockstar en Sony, dus hij zal wellicht direct op de X360 uitkomen ook.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:14 schreef Slasher het volgende:
Nieuwe GTA wordt zeker PS3 only?
P-Style had het over verbindingen met meerdere PS3's m.b.t. meer kracht zoals bij het gebruik van meerdere monitoren bij GT4. Maargoed, deze heeft al 2 HDMI aansluitingen en een normale aansluiting, dus dat zal niet heel erg logisch zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:18 schreef Markster het volgende:
[afbeelding]
Misschien domme vraag maar wat moet je met 3 ethernet aansluitngen ?
Tis maar net wat Sony er voor over heeft om het exclusief te houden en wat Microsoft er voor over heeft. De grootste winnaar is iig Rockstar.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:20 schreef twi het volgende:
Geen idee, hopelijk niet, er is geen contract meer tussen Rockstar en Sony, dus hij zal wellicht direct op de X360 uitkomen ook.
Enig idee wanneer de nieuwe GTA uitkomt?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:29 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Tis maar net wat Sony er voor over heeft om het exclusief te houden en wat Microsoft er voor over heeft. De grootste winnaar is iig Rockstar.
Al schiet je me lek, wat ik wel weet is dat GTA best wel weer PS3 exlusive kan worden. Dat is maar net wie de beste voorwaarden aanbiedt.quote:
Let niet op de Powerpoint presentatie met spelfouten en slecht gepositioneerde plaatjes en tekstjesquote:
Haha, ach daar let ik neit zo op, het zijn tenslotte japannersquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:01 schreef twi het volgende:
[..]
Let niet op de Powerpoint presentatie met spelfouten en slecht gepositioneerde plaatjes en tekstjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |