vanochtend heeft Anna haar tweede inenting gehad. ze groeit hard, vooral in de lengte is ze omhoog geschoten: 64 cm inmiddels, en ze weegt nu 6235g. (zie evt de grafiek op
http://ditisanna.beebiesite.nl/ ). volgens de CB-arts hoefde ik me geen zorgen te maken om die aceton-geur van haar urine (nog steeds vrij sterk vind ik), omdat ze het verder zo goed doet heeft dat waarschijnlijk weinig te betekenen. een kindje dat op die leeftijd al suikerziekte heeft zou heel ziek zijn, dus dat is het niet. ze groeit goed en ziet er blozend gezond uit, dus te weinig voeding krijgt ze waarschijnlijk ook niet. een mogelijke verklaring zou kunnen liggen in de samenstelling van mijn borstvoeding.
suzanna, kinderen grijpen niet altijd naar hun oren bij oorpijn. zeker bij die hele kleintjes kan 't vaak een hele tijd onopgemerkt blijven, dus zeker geen gek idee van kozakken. maar gelukkig ging 't drinken alweer beter las ik.
Lewis wat fijn dat het zo goed gaat met Chantel! en logisch dat Joshua nog ff flink moet wennen, sneu is dat he (en griezelig als ze wat al te hardhandig met de baby omgaan...). knuffel 'm maar extra vaak als dat lukt.
hihi smirre, kun je dat lawaai-makers-bed misschien wat verplaatsen of behoort dat niet tot de mogelijkheden? wel opmerkelijk!
arme djulian wat een gedoe met dat bloedprikken, en wat zielig dat ie nu 3x daags getempt moet worden. maar hopelijk helpt 't allemaal om wat meer duidelijkheid te krijgen.
julius, ga zo door!
ela, beterschap!