quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:26 schreef OnaNia het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Correct en tevens juist...
Buffy,quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Moaah, Tara was eigenlijk officieel vind ik
Giles en Spike inderdaad.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:34 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Buffy,
Willow,
Xander,
Anya,
Tara,
(Giles)
(Spike??)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:56 schreef daeri het volgende:
Ik heb Buffy en Angel nou allebei gezien, einde van Buffy was een beeeetje jammer..Ik vind het einde van Angel ook veel beter dan die van Buffy. Bij Buffy was het cool en zo en vooral Willow, maar bij Angel was het kippenvel met Illyria/Fred en WesleySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Friends don't let friends remain beardless...
En jij vergat net Cordyquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Giles en Spike inderdaad.
Vergeet Angel,Cordy
, Oz en
Riley
niet
Zijn ook scoobie gang geweest
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind het einde van Angel ook veel beter dan die van Buffy. Bij Buffy was het cool en zo en vooral Willow, maar bij Angel was het kippenvel met Illyria/Fred en Wesley![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is ook weer zoiets waar men het in het vorige topic nog over had... Waren het echt Illyria's gevoelens of tapte zij slechts uit die van Fred, en was het allemaal een act? Dat moet de kijker voor zichzelf uitmaken van de schrijvers, net als de resurrectie van Joyce en Normal Again en zo.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:01 schreef daeri het volgende:
Illeria die eindelijk gevoelens kreeg.. erg mooi..
In seizoen 7 is de "verhouding/vriendschap" tussen Buffy en Spike echt supermooiquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:35 schreef bar_rel het volgende:
Ik geniet nog heerlijk van Buffy elke dag
Ik ben nu bij s5 waar Spike werd gevangen door Glory en dat Buffy éíndelijk Spike's zijn vertrouwen heeft gewonnen. Dat vond ik zo'n mooi stukje![]()
Hoe heet die afleveringquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
In seizoen 7 is de "verhouding/vriendschap" tussen Buffy en Spike echt supermooi
Wanneer Spike vastgehouden wordt door "The First" en Buffy komt hem redden... Supermooi
Zeg ik nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |