Precies dat ze dat er bij halen is wel redelijk maf. Wanneer die jongen zich zou willen verdedigen zou er een rechtzaak kunnen komen. Maar daarin gingen ze ook al zover dat die kans vrij groot was.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:23 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Wordt er dan zo zwaar aan getild dat er mogelijk een rechtszaak komt? Voor een vechtpartijtje op school? Dan moet er flink wat gebeurd zijn, hoor
Ja lekker beoordelen weer na een eenzijdig wazig verhaal...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:27 schreef XiChico het volgende:
Haha .. zoiets zou ik nooit intrekken .. je komt daar toch niet voor jan lul .. politie beschermt de misdadiger wel weer lekker.
Willen er mensen getuigen, anders wordt het jou woord tegen het zijne.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:26 schreef K-jozz het volgende:
[..]
Precies dat ze dat er bij halen is wel redelijk maf. Wanneer die jongen zich zou willen verdedigen zou er een rechtzaak kunnen komen. Maar daarin gingen ze ook al zover dat die kans vrij groot was.
Ik wou hem gelijk voor de meervoudige strafkamer slepen dacht jequote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:25 schreef mcintosh het volgende:
rechtzaak als in politierechter waarschijnlijk...
Nee, maar ik dacht even duidelijk te maken dat als de politie rechtzaak zegt in deze, dat het inderdaad niet zoiets is als de meesten ( behalve jij dus ) denken...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:29 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik wou hem gelijk voor de meervoudige strafkamer slepen dacht je
Laat me raden. Jij bent agent?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:27 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ja lekker beoordelen weer na een eenzijdig wazig verhaal...
Zal dan welquote:Ik heb een baan waarbij ik over het algemeen mensen irriteer....
Laat me raden, jij bent een kartbaanmeneer?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:33 schreef Elocyp het volgende:
[..]
Laat me raden. Jij bent agent?![]()
[..]
Zal dan wel
Ik heb het net weggehaald voordat je dit postte. Dus dat zal dan wel niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:35 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Laat me raden, jij bent een kartbaanmeneer?
Zal dan wel
Waarom haal je nu snel weg dat je kartbaanmeneer bent uit je profielquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:33 schreef Elocyp het volgende:
[..]
Laat me raden. Jij bent agent?![]()
[..]
Zal dan wel
Ook voor de politierechter moeten ze een vechtpartijtje op school nog steeds vrij zwaar aanrekenen willen ze het tot een rechtszaak laten komen. Gewoon seponeren die hapquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:31 schreef mcintosh het volgende:
Nee, maar ik dacht even duidelijk te maken dat als de politie rechtzaak zegt in deze, dat het inderdaad niet zoiets is als de meesten ( behalve jij dus ) denken...
Mja, persoonlijk vind ik dat een vechtpartijtje op school er een beetje bij hoort. Mits er niet verder gegaan is dan 1 of twee klappen, en geen letsel.quote:
Dat zeg ik toch. Dat had ik al weggehaald -lees een paar seconde- voordat jij dat postte. En waarom ik het weggehaald heb? Omdat ik geen kartbaanmeneer meer ben?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:36 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Waarom haal je nu snel weg dat je kartbaanmeneer bent uit je profiel
En jij bent wat.. Saaie reluser?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:36 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Waarom haal je nu snel weg dat je kartbaanmeneer bent uit je profiel
En dat interesseerd jou omdat...?quote:
Conludeerd hij uit intensief speurwerk, solliciteer zou ik zeggenquote:
Ga ik binnenkort ook maar weer eens doen. Alleen niet bij de politie.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:41 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Conludeerd hij uit intensief speurwerk, solliciteer zou ik zeggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |