Volgens mij niet (zo te zien aan zijn verhaalquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:07 schreef Slarioux het volgende:
Maar heb je hem ingetrokken?
Denk agenten die hun bonnen quotum nog niet hebben gehaaldquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:13 schreef mcintosh het volgende:
Welke polities zijn dit eigenlijk?
Ga nou niet zo tof lopen doen, je bent al een keer in elkaar gerost...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:14 schreef K-jozz het volgende:
Ik moest me inhouden om geen ambtenaar in functie te beledigen.
Ja want het is ook zó moeilijk om gemiddel 0,9 bon uit te schrijven elke werkdagquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:15 schreef AcidTrance het volgende:
[..]
Denk agenten die hun bonnen quotum nog niet hebben gehaald![]()
Nee die zijn er niet,quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:19 schreef Bob-B het volgende:
Inderdaad, zinloos geweld is not done....Nouja er zijn uitzonderingen (A)
Die hele vechtpartij was gewoon natuurkundig berekendquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:17 schreef Youssef het volgende:
Hoe gaat zo een rospartij op het Atheneum er aan toe? Ik bedoel, had je uberhaupt blauwe plekken of was je psychologisch gekrenktZijn er nog pics gemaakt door medeleerlingen?
Draai je het nu niet om. Als zij graag willen dat ik mijn aangifte moet intrekken moeten zij met goede argumenten komen. Het enige dat ze nu zeiden was dat ik niet erg sterk stond als het tot een rechtzaak zou komen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:09 schreef DABAMaster het volgende:
moet je wel mee uitkijken. Dadelijk behandelen ze je aangifte helemaal niet meer omdat het daardoor lijkt alsof je juist de pik hebt op die figuur. Dus als je niet wilt intrekken, geef duidelijk aan waarom.
Wordt er dan zo zwaar aan getild dat er mogelijk een rechtszaak komt? Voor een vechtpartijtje op school? Dan moet er flink wat gebeurd zijn, hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:22 schreef K-jozz het volgende:
Het enige dat ze nu zeiden was dat ik niet erg sterk stond als het tot een rechtzaak zou komen.
Dit is gewoon niet waar, er waren constant mensen in de buurt en er waren genoeg getuigen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |