Wat er al zat, zit er nog wel, maar ik zie het wel minder worden. Het wordt iig niet meer. En poriën worden kleiner en dat soort frutseltjes. Dus.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:15 schreef heaven7 het volgende:
Ook gaver?
Geef maar een gil tegen die tijd. Ze waren ineens heel meegaand. Van 14 naar 20 scheelt al zoveel.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:13 schreef Jane het volgende:
@Sanne:
Ik zal hier maar even reageren, omdat het in het andere topic zo compleet offtopic is.
Ik zag later pas dat het op woensdag is en dan kan ik niet, omdat ik het dan niet red vanuit mijn werk, of het moet allemaal wel heel erg meezitten. Bovendien zou ik niet een plek willen innemen van iemand die hier al heel lang post en misschien erg graag meewil.
Leek me wel heel leuk en gezellig hoor.Maar ja, om het er nu tot op het laatste moment af te laten hangen...
We willen een uitgebreid verslag hoor! Van hoe je het vond!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:23 schreef miki het volgende:
Woehoe, mijn allereerste Lush-aankoop(je) gedaan gisteravond!![]()
Het is de Sandstone geworden [afbeelding]
Met citrus en zand
Kreeg er nog een monster bij, een halve bruisbal van Blackberry Bathbomb [afbeelding]
Ben benieuwd, kan niet wachten tot ik ga douchen![]()
De verkoopster was trouwens echt heel aardig, meteen allemaal scrubjes uitgeprobeerd en me 'wegwijs' gemaakt in de frisse Lush geuren![]()
oh ik zie het nu pas!quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:52 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Ik wil je best een stukje sturen hoor.Ik heb n stuk bij de Sweetie Stack gehad, en ik gebruik m nauwelijks.
Was dat? klinkt goedquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:24 schreef Sanne het volgende:
Pff, waar Ripley van houdt? En dat vraag je nu ze weg is? Lekker makkelijk.
Maareh, in jouw geval zou ik de Hot Sex gift set kopen geloof ik.
Euhhh waar ruikt hij naar, tsja. Heel neutraal, zacht.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:20 schreef La_Guiri het volgende:
Waar ruikt Figs 'n Leaves naar?
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:28 schreef Sanne het volgende:
Hot Sex; NIEUWE VERSIE!
[afbeelding]
soort Cadeaus
naam Hot Sex; NIEUWE VERSIE!
prijs (incl. BTW) ¤ 37,50
meer info Met namen als You Snap The Whip, Sex Bomb en Tramp kan de boodschap niet duidelijker zijn! Geef dit aan je geliefde met een knipoog.
ingrediënten Sex Bomb bruisbal, Tramp 100g douchegel, You Snap The Whip bodybutter, Each Peach (and Two is a Pear) massagebar, Whipstick lippenbalsem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |