kijk dat moet ik hebbenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:14 schreef confined het volgende:
Ik heb in Veerallee gewoond. Lekker rustige wijk, tien minuutjes lopen naar het station, tien minuutjes lopen naar de Hogeschool Windesheim. (staatnamen als prins mauritsstraat en dergelijke).
Volkswijk zou ik het niet noemen. Het wordt eerder arbeiderswijk genoemd. Een volkswijk in Zwolle is meer de Indische Buurt of Kamperpoort...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:23 schreef QyRoZ het volgende:
Het grenst aan Assendorp, leuke, gezellige volkswijk die erg populair is onder jongeren. Voor zover ik weet..
ben op zoek naar een leuke huisje in die buurt ( windehsheim student to-bequote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:13 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Volkswijk zou ik het niet noemen. Het wordt eerder arbeiderswijk genoemd. Een volkswijk in Zwolle is meer de Indische Buurt of Kamperpoort...
Ligt idd in Assendorp...
Vanwaar de vraag?
nog meer fietsbare leuke wijken? (trws gereageerd op n bovenverdieping in de nagellaan/straatquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:43 schreef Devlinsect het volgende:
En Zwolle is de meest fietsvriendelijke stad. Alles is goed op de fiets te doen, dus ik zou me niet beperken tot alleen Assendorp!
Als je vragen hebt, hier stellen! Probeer ze zo goed mogelijk te beantwoorden.
![]()
Holtenbroek is niet echt leuk. Verder heb je bijvoorbeeld de Indische buurt of Kamperpoort waar ik niet graag zou willen wonen. Op zich is Zwolle goed te doen hoor.quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:57 schreef littledrummergirl het volgende:
ow nog wel een handige vraag miss, welke wijken moet ik echt mijden ( en dan bedoel ik lelijk,vol met schotels... ed .. ed) ?
nee, ik ben er niet bekend mee, ik heb het via ssh/hanzewonen gedaanquote:Op zondag 29 mei 2005 17:50 schreef littledrummergirl het volgende:
ok ik heb nu een schattig huisje gezien in deventer via "stedendriehoek" is iemand bekend met deze organisatie ( handig om te weten want ik moet ze wel betalen als ik wil reageren )
Vanuit gaande de binnenstad is Middelweg het dichtsbij. Leuke flatjesquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:10 schreef littledrummergirl het volgende:
middelweg, timorstraat ( vind ik er zelf wel leuk uitzien) Pieter Steijnstraat, Hemerkenstraat, Van Ummenstraat
dat waren ze zo'n beetje
Als je een bekende bent in de Timorstraat wel jahquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:23 schreef Sylvana het volgende:
Dieze is wel goed te doen, en je hebt daar idd de Indische buurt zitten, maar daar kun je rustig 's avonds over straat lopen hoor
ik loop zelf stage in de Kamperpoort, ook een volkswijk, dus ik ben het gewend en vind het dus niet ergquote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:27 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Als je een bekende bent in de Timorstraat wel jah![]()
Timorstraat is leuk al sje wil contacten met je buren, omdat ze toch al buiten zitten met een krat bier. En sta dan niet vreemd te kijken als je de achterdeur open hebt staan en je buurman staat binnen.
Het is een volkswijk...
Een vriendin van me heeft een tijd in die flat gewoon. op de 7e, 8e en 9e verdieping wonen allemaal buitenlandse studenten. erg gezellig altijd. Verder ben je in 5 minuten in het centrum en in 5 minuten oph et station. Ik was altijd jalours op haar, ik had daar graag willen wonen!quote:Op maandag 7 november 2005 14:15 schreef littledrummergirl het volgende:
*kickerdekick
er is een kans dat ik een huisje krijg toegewezen in de leliestraat (assendorp) in een grote flat. [afbeelding]
weet iemand toevallig hoe de ligging hiervan is ( tov van station/winkels ed )? ik ben er al uit dat het 5 km van mijn school is![]()
dankje
ik studeer ook in Zwolle, maar woon in Deventer omdat ik dat een veel leukere stad vindquote:Op maandag 7 november 2005 16:43 schreef dVTB het volgende:
Ik werk in Deventer en kom in mijn vrije tijd veel in Zwolle. Ik ben momenteel op zoek naar een huis in Zwolle. Dat zegt eigenlijk wel genoeg, denk ik? Waarom zou je in vredesnaam in Deventer gaan wonen als je in Zwolle gaat studeren?
dat was meer omdat ik niet wist hoe lang het zou duren een huisje te vinden in zwolle, maar dat blijkt allemaal nog wel mee te vallenquote:Op maandag 7 november 2005 16:43 schreef dVTB het volgende:
Ik werk in Deventer en kom in mijn vrije tijd veel in Zwolle. Ik ben momenteel op zoek naar een huis in Zwolle. Dat zegt eigenlijk wel genoeg, denk ik? Waarom zou je in vredesnaam in Deventer gaan wonen als je in Zwolle gaat studeren?
En nu w00n je zeker in Den Nul (tussen Wijhe en 0lst), nietwaar?quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:59 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Zw0lle![]()
Heb zelf 0p de grens stati0nswijk/assend0rp gew00nd (in de Tuinstraat) en 00k n0g in de H00gstraat; allebei erg g0ed te d0en.
Zw0lle...![]()
Bijjjjna g0ed...maak er maar Den Haag vanquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:28 schreef dVTB het volgende:
[..]
En nu w00n je zeker in Den Nul (tussen Wijhe en 0lst), nietwaar?
Welke straat dan? want ik woon een paar huizen vandaan waar alleen maar studenten in wonenquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:59 schreef AKnynke het volgende:
ik zou ook niet in stadshagen willen wonen, dat is wel erg ver weg van de stad en windesheim. Verder wonen inderdaad de meeste studenten in assendorp, een gezellige wijk. Heb een tijdje in Zwolle-zuid gewoond, in het enige studentenhuis daar. Vond ik wel ver weg van centrum en stad. Succes met zoeken!
Ben ik helemaal met je eensquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:01 schreef QyRoZ het volgende:
Zwolle is okay. Zeker de mensen die er geboren zijn.
oh? wat voor soort gezeur bedoel je dan precies?quote:Op donderdag 10 november 2005 11:32 schreef Devlinsect het volgende:
Leliestraat? Zou ik niet doen. Veel gezeur in die buurt.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |