Een afgeragde Subaru Imprezaquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:56 schreef Haan het volgende:
en dan zit je maar weg te dromen, over je eerste "vette bak" waar je al blij mag zijn als je een afgeragde Subaru impreza te pakken kan krijgen... Die porsche, scheurt die droom dus helemaal na de klote, maar shit wat een vette bak
als je maar goed je best doet op school krijg jij ook wel zo'n prosjquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:56 schreef Haan het volgende:
en dan zit je maar weg te dromen, over je eerste "vette bak" waar je al blij mag zijn als je een afgeragde Subaru impreza te pakken kan krijgen... Die porsche, scheurt die droom dus helemaal na de klote, maar shit wat een vette bak
Bij ons valt er niks "ons best doen" .quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:58 schreef Youp het volgende:
[..]
als je maar goed je best doet op school krijg jij ook wel zo'n prosj![]()
dat is stof van 80 jaar geledenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:58 schreef Haan het volgende:
moet je wachten tot je die SOS-CAS-TOA ...sin cas en tan berekeningen krijgt...
om koppijn van te krijgen...of leer je dat nou net toevallig ?
Fuck. Was dat 80 jaar geleden.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:59 schreef Youp het volgende:
[..]
dat is stof van 80 jaar geleden
ben nu met luchtvochtigheid enzo bezig... waterdampdruk, dauwpunten etc....
ja ik weet t...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Bij ons valt er niks "ons best doen" ..
We gaan toch wel over.
zie je er wel nog erg lekker uit voor je leeftijdquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Fuck. Was dat 80 jaar geleden.
Dan ben ik nu gewoon 97 jaar.
Als jij over een aantal jaartjes een Porsche hebt.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:00 schreef Haan het volgende:
true true, we moeten er zelf wat van maken, enneh dat doe ik ook wel,
ik kom over een aantal jaartje's wel ff buurten...met m'n nieuwe Porsj
Heb je een baard laten staan en ben je bekeerd tot de radicale inslam?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:01 schreef Youp het volgende:
[..]
ja ik weet t...maar ik denk zo... als ik wat opsteek van dat wiskunde en eventuele andere dingen dan kan ik daar wel eens profijt van hebben op mn volgende opleiding
![]()
![]()
oh wat ben ik toch veranderd
Ja. jij ookquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:02 schreef Youp het volgende:
[..]
zie je er wel nog erg lekker uit voor je leeftijd
en ik 10quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als jij over een aantal jaartjes een Porsche hebt.
Dan heb ik een Lambo ofzo.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als jij over een aantal jaartjes een Porsche hebt.
Dan heb ik een Lambo ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |