1 of andere gare aftandse bakquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:43 schreef Bastard het volgende:
JA gefeliciteerd.. je mag wel een auto kopen bij me
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Porsche 911 uit '76 met een moderne GT2 motor erin
Wat is trouwens jouw smoes dat je weer bent gaan roken?quote:
Dat ding is behoorlijk rap ...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Porsche 911 uit '76 met een moderne GT2 motor erin
Ben je weer naar het consultatiebureau geweest...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:19 schreef Quinny het volgende:
Ja goed. ben maar 4 kilo aangekomen in totaal. Beter dan bij Daan. Toen was al 9 kilo aangekomen.
Maar alles is goed. Alleen Daan vond het hartje wel een beetje eng om te horenVerder vond hij het allemaal reuze interresant
he wat jammer nou, weer geen sex vanavondquote:
Ben al boven de 12 dus dan hoef je niet meer naar het consultatieburo hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:04 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ben je weer naar het consultatiebureau geweest...![]()
Gelukkig alles goed!!
Aankomen komt wel goed joh... voor de vakantie ben jij zwaarder dan ik...
Geef je een kusje aan mijn vriendje
Tussen Forza doorquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:04 schreef Quinny het volgende:
[..]
he wat jammer nou, weer geen sex vanavond![]()
![]()
Yep, grotere kans op hartproblemen en diabetes. Kost je zo 10 jaar van je leven.quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:04 schreef Quinny het volgende:
[..]
he wat jammer nou, weer geen sex vanavond![]()
![]()
vergeet de gele tanden, de stank en ook de kosten van het roken nietquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Yep, grotere kans op hartproblemen en diabetes. Kost je zo 10 jaar van je leven.
Gele vingers, stinkende kleren. Plus het feit dat je maatschappelijk steeds meer een paria bent.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:11 schreef kepler het volgende:
vergeet de gele tanden, de stank en ook de kosten van het roken niet
En met touwtjes spelen krijg je splinters in je vinger. Met als gevolg een ontsteking. Wat weer kan lijden tot...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:11 schreef kepler het volgende:
[..]
allemaal gezienquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:14 schreef Ker_Plunk het volgende:
Surfie![]()
Cho: http://ps3.ign.com/articles/614/614859p1.html
http://psp.ign.com/articles/614/614900p1.html
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:11 schreef kepler het volgende:
[..]
het zijn lijntjes, geen touwtjesquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:14 schreef Quinny het volgende:
[..]
En met touwtjes spelen krijg je splinters in je vinger. Met als gevolg een ontsteking. Wat weer kan lijden tot...
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:14 schreef Quinny het volgende:
[..]
En met touwtjes spelen krijg je splinters in je vinger. Met als gevolg een ontsteking. Wat weer kan lijden tot...
[afbeelding]
He lekker, als die zn kont krabt vallen zn vingers er af.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:14 schreef Quinny het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
He lekker, als die zn kont krabt vallen zn vingers er af.
Ok,....quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:20 schreef kepler het volgende:
[..]
inderdaad.
als je me wilt beledigen doe het dan iig goed![]()
Ik beledig geen mensen, ik stang ze alleen maarquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:20 schreef kepler het volgende:
[..]
inderdaad.
als je me wilt beledigen doe het dan iig goed![]()
kom maar, kom maarquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:21 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik beledig geen mensen, ik stang ze alleen maar
Ja dat zal wel.quote:
He pikquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:14 schreef Ker_Plunk het volgende:
Surfie![]()
Cho: http://ps3.ign.com/articles/614/614859p1.html
http://psp.ign.com/articles/614/614900p1.html
Kak?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
allemaal gezienKippenvel... ik kak wel op de PSP hoor
Nee, dat doe ik niet. Vind ik zielig voor je. Je hebt namelijk niet zo'n dikke speklaag als Surferquote:
Gijs stap eens in het nieuwe leven. Aeris is dood,... accepteer hetquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:26 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Kak?![]()
FFVII vond ik gewoon het interessants van de conf.Misschien moet ik wat minder FF fan worden
Ik wil alleen een remake op de Ps3
niemand heeft zo'n dikke speklaag als Surferquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:27 schreef Quinny het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik niet. Vind ik zielig voor je. Je hebt namelijk niet zo'n dikke speklaag als Surfer
Dan heb je Sjo al een tijdje niet gezien zekerquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:34 schreef kepler het volgende:
[..]
niemand heeft zo'n dikke speklaag als Surfer
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:36 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dan heb je Sjo al een tijdje niet gezien zeker
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:36 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dan heb je Sjo al een tijdje niet gezien zeker
Hij stuitert nog niet zo lekker als Noot, maar het begin is erquote:
whehequote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:41 schreef Quinny het volgende:
[..]
Hij stuitert nog niet zo lekker als Noot, maar het begin is er
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:42 schreef kepler het volgende:
[..]
whehe
kan die zijn eigen piemeltje nog zien?
Ik weet niet hoe het met jou sexuele voorlichting zit, maar dat van die boerenkool is niet waarquote:
Taxi is besteldquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:29 schreef O-Ren het volgende:
Bijna vakantie.......
de komende 13 dagen ga ik iedere dag posten dat we
bijna op vakantie gaan
Heerlijk![]()
Komt er niet. Was een tech demo om mensen zoals jij te pesten.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:26 schreef Ker_Plunk het volgende:
FFVII vond ik gewoon het interessants van de conf.Misschien moet ik wat minder FF fan worden
Ik wil alleen een remake op de Ps3
dat mailtjequote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Komt er niet. Was een tech demo om mensen zoals jij te pesten.
Ik word graag gepest in dat gevalquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Komt er niet. Was een tech demo om mensen zoals jij te pesten.
quote:
Hoevaak heb je al op F5 gedrukt?quote:E3 Insider is currently being updated.
Please check back in a few minutes for this years E3 Insider!!!
Gisteravond was hij even livequote:
wanneer gaan jullie nu bungee-jumpen?quote:
Vrijdag issie kapotquote:
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:19 schreef Dope_Nexium het volgende:
Psst, bijna Star Wars, k wordt gekkkkk...
WHAHAHHAHAHAAHA ik heb al 5 x op refresh gedrukt........ moet je nagaan hoevaak jijquote:
ja mooiquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:28 schreef Bastard het volgende:
http://www.nu.nl/news/527(...)_%27pianoman%27.html
Vaaaag trouwens zeg.
Welke console's neem jijquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:28 schreef Bastard het volgende:
http://www.nu.nl/news/527(...)_%27pianoman%27.html
Vaaaag trouwens zeg.
Kuiken wil nietquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:23 schreef mr_Brown het volgende:
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
wij gaan morgen![]()
![]()
![]()
morgen ook al, pfffffffffffffff!!!!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:23 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
wij gaan morgen![]()
![]()
![]()
Ik moet vanavond werken, maar mocht er iets bijzonders op de E3 gebeuren, laat het me wetenquote:
ik ga ook niet met kuikenquote:
Ik neem een kind.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:30 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Welke console's neem jij [afbeelding] ?
Gijs, ga je volgende week mee naar SW?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:34 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik moet vanavond werken, maar mocht er iets bijzonders op de E3 gebeuren, laat het me weten
wat een respect voor dit antwoordquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik neem een kind.
En daarna weet ik het niet.. moet ik tegen die tijd maar eens gaan bekijken.. en dan heb ik het over een jaar hiervandaan ofzo.
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa absoluuuutquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:38 schreef Bastard het volgende:
http://media.hugi.is/hahradi/fyndnar/c7-12118574492.wmv
Dan word het ook tijd om een staatslot te gaan kopen
Moet ik even naar me werkrooster kijkenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, ga je volgende week mee naar SW?
Gijs.... die dingen sjouw je ook mee !quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:41 schreef Bastard het volgende:
http://www.killmyday.com/default.asp?ShowMedia=x&play=TranceGirl
Serieus, ik zou bekaf zijn als ik de hele dag die dingen mee moest sjouwen
HAHAHAHAHAHHAHHAquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs.... die dingen sjouw je ook mee !
Ja das waar ook.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs.... die dingen sjouw je ook mee !
Moest je effe checken op de wcquote:
Hoe is het met de buik van je vrouw Gijs.... groeit ook lekker... mooi he zo'n ronde balquote:
Dat word een snelle wip, als je ook nog forza wilt gamen. En ik ben juist in een romantische bui dusquote:
Lekkere releasedate zeg. Minstens nog een half jaar wachten. Hopelijk komt DQVIII eerder.quote:Square-Enix heeft eindelijk de releasedata voor Final Fantasy XII gegeven. In Japan zal de game nog uitkomen in het werkjaar 2005 wat wil zeggen dat hij er voor 31 maart 2006 moet zijn.
De Amerikanen zijn iets minder gelukkig want voor hen komt FFXII in werkjaar 2006. Tussen 1 april 2006 en 31 maart 2007 dus.
DQ is al uit in JPN, dus die zal zeker wel eerder komen. FFXII duurt echt nog veel te langquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Lekkere releasedate zeg. Minstens nog een half jaar wachten. Hopelijk komt DQVIII eerder.![]()
Quinny? Samen uit eten? Kaarsje, wijntje, muziekje?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:04 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dat word een snelle wip, als je ook nog forza wilt gamen. En ik ben juist in een romantische bui dus
Ja mooi, die groeit ineens had joh!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hoe is het met de buik van je vrouw Gijs.... groeit ook lekker... mooi he zo'n ronde balVind het zo prachtig.... later als hij of zij gaat schoppen
zie je ineens d'r buik bewegen !! Alien shit
zoo omooi
Effe knuffelen daarnaquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Quinny? Samen uit eten? Kaarsje, wijntje, muziekje?
en dan romantisch Mario Party spelen zekerquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs ga zo door... straks ze zegt nog ja ook !quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Misschien zitter er wel 2 in die buik.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:09 schreef Bastard het volgende:
Ja mooi, die groeit ineens had joh!
Broeken allemaal al te strak, ik zei gisteren nog, groeit ie niet te hard? Bedoel.. week 15 morgen. Maar zal allemaal wel horen*Leek is*
Ze is nog wel verschrikkelijk moe savonds hoor, en van de week flink misselijk.. zou toch ook een deze dagen voorbij moeten zijn.
Kheb geen idee met zwanger zijn.. laatst was ze moe, ik zeg "hard gewerkt zeker?" ... kijkt ze me aan... euh ja dat ook!
Ik:
Heerlijkquote:
I.. ik kom wel wat later Forza gamen Gijsjesquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:04 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dat word een snelle wip, als je ook nog forza wilt gamen. En ik ben juist in een romantische bui dus
DQVIII komt november in de USquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Lekkere releasedate zeg. Minstens nog een half jaar wachten. Hopelijk komt DQVIII eerder.![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Khoop dat die kleine op zn vader lijkt
Ik hoop het niet Gijsquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Misschien zitter er wel 2 in die buik.
*ook een date met quinny wilt*quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs ga zo door... straks ze zegt nog ja ook !![]()
coolquote:
z'n ? Ik dacht dat het een d'r werdquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Khoop dat die kleine op zn vader lijkt
Everzwijntje d'r bij!!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
ik ga hem blocken denk ikquote:
gijs.... als er geil sletje in d'r msn naam staat wilt nog niet zeggen dat ze het is hequote:
hahahahahahquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
gijs.... als er geil sletje in d'r msn naam staat wilt nog niet zeggen dat ze het is he
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAAquote:
Nou hou op krijg hier buikpijn van het lachenquote:
Die is toepasselijkquote:
Gaat queenr ook mee danquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:19 schreef Chocobo het volgende:
Fiona, O-Ren, Brown, Daan en geil sletje.... Heb een houten boot gereserveerd, linnengoed en de borg geregeld. Alles is set![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:19 schreef Chocobo het volgende:
Fiona, O-Ren, Brown, Daan en geil sletje.... Heb een houten boot gereserveerd, linnengoed en de borg geregeld. Alles is set![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:19 schreef Chocobo het volgende:
![]()
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:20 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
linnengoed?? hoef ik dan geen handdoeken mee te nemen??
je bent surfer vergetenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:19 schreef Chocobo het volgende:
![]()
Die drijft van zichzelf wel. En dekens heeft die niet nodig met al dat bodyvet.quote:
quote:
quote:
Nou als het jongen word danquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:15 schreef Quinny het volgende:
x
[..]
z'n ? Ik dacht dat het een d'r werd
Maar dat zou zielig zijn
Gijs we gaan een drukke kerst tegemoet straksquote:
Heerlijkquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:19 schreef Chocobo het volgende:
![]()
als ik thuis kom ga ik vechten !quote:
Euh.. ik mis wat geloof ikquote:
Whahahahaquote:
MILFJEquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Euh.. ik mis wat geloof ik
Ken haar verder toch niet dan van hier.. ineens meeposten, heeft 2 kids, en ze is blond.
Kheb het idee van naar schoonouders en ouders te gaan geschrapt voor de kerstdagen, als ze willen komen ze maar bij onsquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs we gaan een drukke kerst tegemoet straks![]()
Zoooo mol gaan we worden. Gun het me !
Ik wil hier van alles op zeggen, maar ik hou het netjes: Inderdaad Cho, een milfjequote:
tis niet sportief hahahahaquote:
Thanksquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoe zou hij dat weten? *Argwanend kijkt.*
Kijk lul het zijn dit soort dingen die vrouwen prachtig vinden. Weet zeker dat je weer 100 hartjes op deze post krijg.... en om tegengas te geven krijg je van mij de hand !!quote:
Ik denk dat die Gijs nu niet weet wat ie moet zeggen hahahahha.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:42 schreef Chocobo het volgende:
Reactie van B. in het Xbox topic.... zo gelachen![]()
![]()
Xbox centraal deel 129: Forzatastic
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben even klaar met de E3Om 18u weer verder, live de Nintendo conference kijken
Ik ga nu ff het huishouden doen
Gijs je draait 1x rond in je kamer met je kont naar achteren en je hebt de hele kamer afgestoftquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben even klaar met de E3Om 18u weer verder, live de Nintendo conference kijken
Ik ga nu ff het huishouden doen
quote:
Doe nou niet zo mans johquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:54 schreef Fiona het volgende:
Zo... even mijn paspoort verlengd
Ook weer geregeld...
Ja beter hoor... heb er zo'n zin in...quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs je draait 1x rond in je kamer met je kont naar achteren en je hebt de hele kamer afgestoft
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:54 schreef Bastard het volgende:
In het begin van relaties moet je gewoon laten merken dat je sommige dingen gewoon niet kan doen in de huishouding, omdat je er gewoon geen gevoel voor hebt.
Dan vraagt ze later niet eens meer aan je of je dat of dat kan doen.. want ze weet dat ze het dan overnieuw kan doen.
Dus ik kan niet strijken.. kan het gewoon nietVouwen verkeerd enzo.
Was vouwen kan ik ook ECHT NIet.. serieus zo vaak geprobeerd, lijkt nergens op
De was doen, ik vind van mezelf dat ik het wel kan.. maar Tam zegt dat niet alles bij elkaar kan op 40 graden... euh sorry hoor, zo deed ik het altijd al.
Maar kan wel als de beste stofzuigen, afwassen, schoonmaken.. hoewel bij dat laatste heb ik nog wel eens aanwijzingen nodig.. ik "zie" geen vuil.
Fotoboek welquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:57 schreef Fiona het volgende:
[..]
Ja beter hoor... heb er zo'n zin in...
Heb je je bikini al binnen? Ben net nog even wezen kijken.... pfff drama
Oh en heb je je fotoboek al binnen???
ik vind strijken serieus echt leuk om te doenquote:
Oh, mag ik je volgende keer bellen als ik weer een berg strijk heb???quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:58 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
ik vind het helemaal niet erg om te doenstrijken enzo.... goeie muziek opzetten en gaan
![]()
maar de was doen ....![]()
![]()
serieus.... al die knoppen.... 4 verschillende dingen dat je erin kan gooien.... 50 verschillende programma's
![]()
en dan ook nog eens het vershil tussen wasgoed idd.... nee.... dat is donker.... dat kan er niet bij
oh ok....
![]()
ik kan wel het knopje "aan" indrukkenmaar dan is alles ook al helemaal klaar hahahaha
Sowieso zijn die apparaten wazig. Rare menu’s en iconen. Ik snap er geen kloot van.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:58 schreef mr_Brown het volgende:
ik vind het helemaal niet erg om te doenstrijken enzo.... goeie muziek opzetten en gaan
![]()
![]()
serieus.... al die knoppen.... 4 verschillende dingen dat je erin kan gooien.... 50 verschillende programma's
![]()
en dan ook nog eens het vershil tussen wasgoed idd.... nee.... dat is donker.... dat kan er niet bij
oh ok....
![]()
ik kan wel het knopje "aan" indrukkenmaar dan is alles ook al helemaal klaar hahahaha
Gewoon alles op bonte was en start doe ikquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:58 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oh ok....
![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Sowieso zijn die apparaten wazig. Rare menu’s en iconen. Ik snap er geen kloot van.
Terwijl ik geen moeite heb met de video programmeren of ingewikkelde menu’s van RPG’s. De logica van witgoed ontgaat mij gewoon.Daarom doe ik ook niet aan wassen en strijken.
Oh gaaf zeg... ben heel erg benieuwd naar je fotoboek...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:59 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Fotoboek wel
bikini nog niet
goede hoop op morgen
Fotoboek is erg gaaf![]()
Blij met strijken ookquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:00 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik vind strijken serieus echt leuk om te doen![]()
O-Ren haat overhemden en broeken en die vind ik nou echt leuk om te doen
maar vanavondeerst sporten.... dan ben ik om 8.30 thuis....
strijken
gamen
Ik meer naar de bikini'squote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:05 schreef Fiona het volgende:
[..]
Oh gaaf zeg... ben heel erg benieuwd naar je fotoboek...
wil alleen jouw ondergoed wel opvouwen enzo....quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:01 schreef Fiona het volgende:
[..]
Oh, mag ik je volgende keer bellen als ik weer een berg strijk heb???
Mag jij dat doen... ik heb er namelijk een gruwelijke hekel aan...
dat snap ik niet eensquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gewoon alles op bonte was en start doe ik![]()
dealquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:09 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
wil alleen jouw ondergoed wel opvouwen enzo....
ik zou ook geen zin in strijken hebben als ik elke keer die tenten van surfer moet doenmet 1 shirt ben je een uur bezig
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:18 schreef Fiona het volgende:
Zo irritant... zie gewoon totaal geen smileys op fok...
WHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs je draait 1x rond in je kamer met je kont naar achteren en je hebt de hele kamer afgestoft
whahhahahahaaquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja stoer
Alleen dat touwtje snap ik niet
Ja dat heb ik eens gezien bij je.... Geen idee hoe dat kan !! Browser instelling ? Firewall iets ?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:18 schreef Fiona het volgende:
Zo irritant... zie gewoon totaal geen smileys op fok...
hij had dat op zijn oude pc ook alquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja dat heb ik eens gezien bij je.... Geen idee hoe dat kan !! Browser instelling ? Firewall iets ?
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:24 schreef Strolie75 het volgende:
Ja kan ook de Magneet-methode toepassen. Stof gewoon negeren.
Whahahahaha.... serieus ??? Dan doet die iets niet goedquote:
Geen idee, Surfer kan het ook niet vinden...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja dat heb ik eens gezien bij je.... Geen idee hoe dat kan !! Browser instelling ? Firewall iets ?
nee hoor, toen deden ze het volgens mij gewoon...quote:
Hij heeft vast wat raars geinstalleerd...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:28 schreef Fiona het volgende:
[..]
nee hoor, toen deden ze het volgens mij gewoon...
aan het begin met deze pc hadden we ze ook volgens mij, maar toen waren ze ineens verdwenen...
raar maar waar
ja misschien wel...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hij heeft vast wat raars geinstalleerd...
Krijg je ervan als je allemaal van die pornosites afsurft.quote:
Dat halen we er gewoon uit tochquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja stoer
Alleen dat touwtje snap ik niet
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:32 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Dat halen we er gewoon uit toch
Werken
fijne avond allemaal
Je neemt je fototoestel mee wa?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:34 schreef Chocobo het volgende:
Ehhh,.. Gijsjes... ik ga met deze prachtige vrouwen op vakantie![]()
PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF, uien!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tjakaaaaa
werk zequote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:32 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Dat halen we er gewoon uit toch
Werken
fijne avond allemaal
Je hebt het verdient Gijs. Je heerscht.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tjakaaaaa
ik weet nog dat hij zijn oude pc nog had dat ie het liet zien dat hij de icons op fok niet kon zien enzoquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:28 schreef Fiona het volgende:
[..]
nee hoor, toen deden ze het volgens mij gewoon...
aan het begin met deze pc hadden we ze ook volgens mij, maar toen waren ze ineens verdwenen...
raar maar waar
Ahhh,...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:35 schreef Dope_Nexium het volgende:
[..]
PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF, uien!
Gijs ze zouden jou zo meenemenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je hebt het verdient Gijs. Je heerscht.
...De wereld is niet eerlijk
oh oke... dat zal wel dan...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:37 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik weet nog dat hij zijn oude pc nog had dat ie het liet zien dat hij de icons op fok niet kon zien enzoen dat ie blij was dat dat over een week over zou zijn omdat ie dan die nieuwe kreeg....
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:37 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik weet nog dat hij zijn oude pc nog had dat ie het liet zien dat hij de icons op fok niet kon zien enzoen dat ie blij was dat dat over een week over zou zijn omdat ie dan die nieuwe kreeg....
Dat tref je inderdaad zegquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tjakaaaaa
was dat maar zo... dan wisten we tenminste waar het aan lagquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:45 schreef Bastard het volgende:
Smilies niet laten zien ook... heeft ie een hele aftandse DOS bak ofzo![]()
Of Windows 0.1 ?
0.01 betaquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:45 schreef Bastard het volgende:
Smilies niet laten zien ook... heeft ie een hele aftandse DOS bak ofzo![]()
Of Windows 0.1 ?
Bij zn trog denk ik.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:00 schreef mr_Brown het volgende:
waar is dat varken eigenlijk??
als je surfer bedoelt... die is nu onderweg naar mijquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:00 schreef mr_Brown het volgende:
waar is dat varken eigenlijk??
huh???? hoe?? waarom??? wat?? de lul!!!!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:02 schreef Fiona het volgende:
[..]
als je surfer bedoelt... die is nu onderweg naar mij
Hij is klaar met werken... jij nog niet dan???quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:11 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
huh???? hoe?? waarom??? wat?? de lul!!!!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:12 schreef Fiona het volgende:
[..]
Hij is klaar met werken... jij nog niet dan???
En dan niet zn 8 uurtjes vol makenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:17 schreef Fiona het volgende:
[..]
ze zijn om 8 uur begonnen, maar moesten eigenlijk eerder beginnen.
foutje...
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:17 schreef Fiona het volgende:
[..]
ze zijn om 8 uur begonnen, maar moesten eigenlijk eerder beginnen.
foutje...
Ze gingen pas om 8 uur wegquote:
dat meeeeen je niet????quote:
gijs.... ik kom niet verder dan 7quote:
Nootje, wij vrouwen hebben echt gesmeekt of jij ook mee mocht op vakantie. Maar ja je kent onze mannen "jaloers"quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:15 schreef Strolie75 het volgende:
Nintendo Revolution
Ze hebben in elk geval wel de mooiste.
Whahaha, Quinny tochquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:30 schreef Quinny het volgende:
[..]
Nootje, wij vrouwen hebben echt gesmeekt of jij ook mee mocht op vakantie. Maar ja je kent onze mannen "jaloers"![]()
Nee,... die eer gaat naar mijn mening naar de 360, maar zeker weten dat die prachtig is.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:15 schreef Strolie75 het volgende:
Nintendo Revolution
[afbeelding]
Ze hebben in elk geval wel de mooiste.
Ohhhh,... ik heb hem nog niet gezien maar ik ga er zo even voor zittenquote:
Alhoewel.... ook een prachtig ding hoor die PS3quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,... die eer gaat naar mijn mening naar de 360, maar zeker weten dat die prachtig is.
serieus die controller, Sony komt toch niet uit Australiequote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Alhoewel.... ook een prachtig ding hoor die PS3
[afbeelding]
Gijs ik heb zo'n vorm pad,.... PS2 third party ding... ligt zo lekker in de handquote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:07 schreef kepler het volgende:
[..]
serieus die controller, Sony komt toch niet uit Australie
hij ziet er zo goedkoop uit.... maar het zal vast prima werken anders zullenze het nooit doen natuurlijkquote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs ik heb zo'n vorm pad,.... PS2 third party ding... ligt zo lekker in de hand
Zeg het maar Gijsquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ohhhh,... ik heb hem nog niet gezien maar ik ga er zo even voor zitten
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Geweldig, had het niet verwacht hahhahaquote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:38 schreef silver-surfer het volgende:
ZO hard gelachen om die grap
Echt geniaal hoor...![]()
![]()
er moest ergens iets grappigs in dat filmpje komen dus begon al wat te vermoedenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Geweldig, had het niet verwacht hahhaha
Online FF.... trailer gezien... gegildquote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:42 schreef -Struikrover- het volgende:
Dingetje hoor die 360Zelfs FF XI erop
FFXI trailer gezien..... werd stil.... op 360quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:02 schreef Strolie75 het volgende:
Zelda
Final Fantasy XI
Het is inderdaad klaar.
Volgens mij ben jij tot het verschijnen van de Xbox 360 klaar.quote:
Gijs....Final Fantasy....online...MMORPG...geen performance issues...op de bank gamen...met elkaar praten via Xbox Live.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:21 schreef Chocobo het volgende:
FFXI trailer gezien..... werd stil.... op 360
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |