"300 possible identities"quote:
On Thursday his social worker Michael Camp said he believed the man may have been "tipped over the edge".
He said 300 possible identities were being investigated confidentially.
Mr Camp said: "I don't think this is somebody who was living a 'normal life' until April 7 and suffered a trauma.
"I think it's somebody who has been tipped over the edge."
Vergeet Bush, David Icke en de reptillians niet.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:01 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ik denk dat hij is ontvoerd door aliens, en op het verkeerde punt uit hun spaceship is gezet.
Daar zal ik niet zo zeker zijn als ik jou was. De foto staat een stuk groter in de zwolse stentor, en de contouren van zowel oor als neus als kaaklijn komen best overeen. De gezichtsuitdrukking van de pianoman is een totaal andere dan die van de amsterdamse man, maar de lijnen van het gezicht zijn hetzelfde.quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:24 schreef milagro het volgende:
[..]
spitse neus, ronde neus, beetje schuine ogen, meer ronde ogen, lange kin, korte kin
nee, hij is het niet.
Tuurlijk, dat is logischquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:01 schreef SkaterSam het volgende:
Ik ben ook benieuwd wat er uit komt,
misschien is het God wel, of een engel gestuurd door God![]()
de haargrenslijn is compleet anders (en ze hebben beide kort haar, dus daar is weinig aan te veranderen, voorhoofdsvorm anders, ogen anders, verhoudingen in gezicht anders, Igor heeft een veel dichtere haarimplant zo te zien dan de NL'se man, die heeft dun melkeboerehondehaar, Igors neus is stomp, die van de NL-er niet, heeft een 'lange kin' itt Igor.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:03 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Daar zal ik niet zo zeker zijn als ik jou was. De foto staat een stuk groter in de zwolse stentor, en de contouren van zowel oor als neus als kaaklijn komen best overeen. De gezichtsuitdrukking van de pianoman is een totaal andere dan die van de amsterdamse man, maar de lijnen van het gezicht zijn hetzelfde.
Tipped over the edge natuurlijk niet in letterlijke zin, NS, gewoon iets geknapt dus.quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:27 schreef NorthernStar het volgende:
Ik zie wel enige gelijkenis maar volgens mij is het toch echt een andere. Beetje lastig omdat de Marcel breed lacht en de gemoedstoestand van onze pianoman.. nou ja, dat spreekt voor zich.
Volgens het bericht op de BBC zou hij "tipped over the edge" zijn?
[..]
"300 possible identities"
Allemaal 'tips' van eenzame vrouwtjes ws.
My thoughts exactlyquote:Op donderdag 19 mei 2005 22:18 schreef milagro het volgende:
[..]
de haargrenslijn is compleet anders (en ze hebben beide kort haar, dus daar is weinig aan te veranderen, voorhoofdsvorm anders, ogen anders, verhoudingen in gezicht anders, Igor heeft een veel dichtere haarimplant zo te zien dan de NL'se man, die heeft dun melkeboerehondehaar, Igors neus is stomp, die van de NL-er niet, heeft een 'lange kin' itt Igor.
Hij is het niet.
en Igor heeft heel diep bruine ogen (geen verschil pupil/iris bijna), die Nl-er duidelijk niet.quote:
I know maar er staat may have been "tipped over the edge" als in door externe factoren, waarvan ik me even afvroeg hoe ik dat moest lezen. Maar dat kan natuurlijk ook gewoon betekenen "het is hem teveel geworden" zonder dat 'het' verder iets specifieks aanduidt. Beetje verkeerd gelezen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:21 schreef milagro het volgende:
[..]
Tipped over the edge natuurlijk niet in letterlijke zin, NS, gewoon iets geknapt dus.
Ik vind nog steedsdat hij een Russisch uiterlijk heeft, of anders Slavisch of zoquote:Op donderdag 19 mei 2005 22:56 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
I know maar er staat may have been "tipped over the edge" als in door externe factoren, waarvan ik me even afvroeg hoe ik dat moest lezen. Maar dat kan natuurlijk ook gewoon betekenen "het is hem teveel geworden" zonder dat 'het' verder iets specifieks aanduidt. Beetje verkeerd gelezen.
Die uit Italië is het iig niet.
"One lead is being pursued in Italy, where TV pictures have shown a pianist with a resemblance to the man."
[afbeelding]
Italian TV has broadcast pictures of a pianist resembling the man
BBC
quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:05 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik vind nog steedsdat hij een Russisch uiterlijk heeft, of anders Slavisch of zo
Newsflash : The Piano Man has been identified as Martin Scofield from Newcastle
Omg! die rechtse kerel lijkt op die kerel van TMF, met die gayass haren enzoquote:Op donderdag 19 mei 2005 22:56 schreef NorthernStar het volgende:
[afbeelding]
Italian TV has broadcast pictures of a pianist resembling the man
dat heb ik ook, maar ik denk dan maar dat het komt omdat je zijn foto nu zo vaak gezien hebt... maar ik zat net ook al te dubben, puntje van mijn hersensquote:Op donderdag 19 mei 2005 23:12 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Slavisch uiterlijk heeft hij wel ja.
Hij doet me aan iemand denken maar ik kan er niet opkomen. Erg vervelend is dat.
Nou, de assharen van een gay zien er meestal wel anders uit.quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:14 schreef Koentje3 het volgende:
Omg! die rechtse kerel lijkt op die kerel van TMF, met die gayass haren enzo
Iemand met dát onnatuurlijke blonde haar zou ook blonde wenkbrauwen en baardgroei moeten hebben lijkt mij...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 01:02 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Iets klopt er niet eigenlijk:
[afbeelding]
Iemand met zulke donkere ogen, baardharen, wenkbrauwen etc. heeft van nature nooit van dat wit-blonde haar.
Het lijkt me sterk dat in geval van een mental-case iemand zijn haar is gaan blonderen (met welk doel) .
Ik zie ook even geen uitgroei, dus het blonderen heeft net voor het aanspoelen plaatsgevonden blijkbaar, dat weer icm de uitgeknipte labels, hmz...
Is het haar blond, of gewoon wit.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 01:02 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[afbeelding]
Iemand met zulke donkere ogen, baardharen, wenkbrauwen etc. heeft van nature nooit van dat wit-blonde haar.
Het lijkt me sterk dat in geval van een mental-case iemand zijn haar is gaan blonderen (met welk doel) .
Ik zie ook even geen uitgroei, dus het blonderen heeft net voor het aanspoelen plaatsgevonden blijkbaar, dat weer icm de uitgeknipte labels, hmz...
Telegraaf.nlquote:Krommenieër blijkt niet de 'pianoman'
AMSTERDAM - Krommenieër Marcel Herder is niet de mysterieuze pianoman die Engeland voor raadsels stelt. Dat meldt het Noordhollands Dagblad op zijn website. Herder meldde zich donderdag bij de politie om de vragen rond zijn verblijfplaats uit de wereld te helpen.
In april dook de verwarde 'pianoman' op in Engeland. Daar verblijft hij sindsdien in een kliniek. Niemand weet wie hij is, hij zwijgt de gehele dag. Alleen als hij piano speelt leeft hij op.
Nadat een foto van de man door heel Europa werd verspreid, kwamen er bij de politie tips binnen dat het om de Krommenieër Herder zou gaan. Oude bekenden van hem herkenden hem in het verspreide portret. Herder staat bij de bij de politie al een tijd als vermiste geregistreerd.
Nadat de foto van de mysterieuze pianoman vandaag in het Noordhollands Dagblad stond naast een recente foto van Herder, meldde de laatste zich bij de Amsterdamse politie. De oud-Krommenieër blijkt al geruime tijd in de hoofdstad te wonen.
Beetje een kinky boy george look krijgen en beroemd wordenquote:
Z'n haar is niet wit, dat is de zon op z'n hoofd. Kijk naar de huis op z'n hoofd bovenaanlinks.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 01:02 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[afbeelding]
hij heeft wel wat, iddquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:19 schreef Principessa het volgende:
Weet je dat ik hem nog best aantrekkelijk vind...
Ik ook hoor!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:19 schreef Principessa het volgende:
Weet je dat ik hem nog best aantrekkelijk vind...
Heeft iemand Theo Maassen nog weleens gezien de laatste tijd?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:24 schreef milagro het volgende:
[..]
hij heeft wel wat, idd
die ogen, zo donker.... en ja een man die goed piano kan spelen heeft sowieso al een streepje voor bij mij
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:38 schreef P8 het volgende:
Eigenlijk heet ie gewoon Mike McJohnson en dit is een promotiestunt voor zijn eerste/nieuwe album
ik zet één euro in op deze meneer!quote:
plastische chirugie, hoort bij zijn promotie. hij wil het natuurlijk niet te makkelijk maken voor ons hequote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:54 schreef err het volgende:
oren komen niet overeen..zanger (?) heeft puntoren, pianoman niet
In een van de artikelen stond dat de man extreem bang is, en in een hoek duikt wanneer er iemand in zijn buurt komt, indien hij al geruime tijd zo door het leven gaat zie ik hem geen L'Oreal aanschaffen ergens omdat hij zijn haar te grijs vindt worden of wat dan ook.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 07:41 schreef milagro het volgende:
Local Mental case Leo hier in de buurt is van nature grijs maar verft zijn haar ook soms, hoor
Ik zie niet in waarom een mental case dat niet zou kunnen of willen, eigenlijk.
Mja misschien.quote:MIsschien was dat donkere juist geverfd, heeft hij een knip beurt gehad en is alleen zijn natuurlijke kleur over nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |