Krijg je extra punten als je erop schiet?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Floating point berekeningen oidBoeit niet, meer is beter
Ik vraag me af hoe de mening had geweest als MS nagenoeg alleen techdemo's had laten zien.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:26 schreef DinoPK het volgende:
Nou ik weet het allemaal nog niet. Voorlopig wacht ik toch wel af hoor, maar de PS3 heeft mij volkomen overdonderd waar ik bij de xbox alleen gotham 3 en gears of war (damn, cool!) wil spelen op dit moment.
Erg irritant dat Microsoft zo popie jopie doet ala MTV, maar het zal wel aan slaan bij de doelgroep.
Ehm, de nieuwe XBOX is een stuk functioneler hoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:38 schreef DinoPK het volgende:
MS heeft juist game beelden laten zien waar ik totaal niet van onder de indruk was, dat is het probleem. Sommige spellen zien er bijna uit als xbox 1 games, kijk nou naar een top spin 2, dat moet veeel mooier kunnen.
Sowieso vind ik het totale pakket van de PS3 sterker, al ben ik wel heeeel erg benieuwd naar de prijs van al dit moois. Ik ben juist overgestapt naar de xbox doordat deze veel meer features had, MS is die voorsprong nu kwijt, en dan merk ik dat de PS3 presentatie mij veel meer trekt dan het MS schreeuw gebeuren (most powerful console, ja voor die paar uurtjes ja).
De PS3 beelden zien er ook wat te gerendered uit, ik ben nog niet helemaal verkocht
Geen idee... ik hoop 360 euroquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoeveel gaat hij nou kosten ?
Prima prijs en er kan een makkelijke marketing campagne bij natuurlijk.quote:
de huidige xbox kost al 200 euro, welliswaar met 1 spel maar tochquote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:02 schreef the_legend_killer het volgende:
laten we hopen 250mooie prijs vind ik
Kun je vergeten, zeker omdat ze de eerste zijn. Denk maar aan wat de ps2 bij de release kostte; 1200 gulden!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:02 schreef the_legend_killer het volgende:
laten we hopen 250mooie prijs vind ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |