De sfeer.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 05:50 schreef MMaRsu het volgende:
Wat vond je zo mooi aan Kameo Roy?
hahaquote:Op dinsdag 17 mei 2005 05:50 schreef piet_pelle het volgende:
Nu kan ik het eindelijk met recht zeggen "jesus tittyfucking christ"
Bijna,team amerika.quote:
3 trailers in het beginquote:Op dinsdag 17 mei 2005 05:51 schreef MMaRsu het volgende:
Maarja, Sony presentatie duurde een uur. Trouwens hebben ze het uberhaupt al wel over hun huidige product, de Xbox gehad?
Die footballer zag er wel echt uit!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 05:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat de neuk, waar komt EA nu weer mee aanzetten
gewoon een beetje show, niks mis meequote:Op dinsdag 17 mei 2005 05:53 schreef PandorasBox het volgende:
Ok, wat was dat voor een crap? Wat deed die beer op het podium?
Alleen bij Madden. Maar Amerikanen hebben vaag smaak.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 05:53 schreef Steeven het volgende:
weinig geklap...
Doe dat dan in een tabel zoals op IGN. Staat anders zo onoverzichtelijk.quote:
Ik ken geen htmlquote:Op dinsdag 17 mei 2005 05:57 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Doe dat dan in een tabel zoals op IGN. Staat anders zo onoverzichtelijk.
Xbox is wel kleinerquote:
was gewoon een real-time render, om te laten zien wat mogelijk isquote:Op dinsdag 17 mei 2005 06:04 schreef MMaRsu het volgende:
Welke final fantasy is dit?
Nee, ik ga ff slapen tussendoorquote:Op dinsdag 17 mei 2005 06:10 schreef MMaRsu het volgende:
En nu wakker blijven tot de Nintendo presentatie?
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 06:01 schreef piet_pelle het volgende:
Square enix zegt games te gaan maken voor x360. Japan here we come.
quote:Tijdens de launch wil Microsoft 25 tot 40 games beschikbaar hebben voor de Xbox 360. Naast de bijna 40 launch-games zijn er ook nog 160 games in ontwikkeling voor de Xbox 360.
Ja als EA de games van dee generatie port naar next gen kom je snel aan zo'n getal.quote:
Laten we zeggen dat het max 15 games zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 07:50 schreef BMH het volgende:
[..]
Ja als EA de games van dee generatie port naar next gen kom je snel aan zo'n getal.
Eindelijk wordt Europa eens niet genaaid.quote:The company has yet to pin an exact release date on Xbox 360, but it has pledged that the device will launch simultaneously in North America, Europe and Japan. Interestingly, it has also made a commitment to continue selling games for the first Xbox after the launch of Xbox 360.
Eerst zien dan geloven.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 08:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
Eindelijk wordt Europa eens niet genaaid..
Valt wel mee toch? Deze ga ik in elk geval nog halen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 08:43 schreef BMH het volgende:
Ik kijk de presentatie nu maar oooooooh wat saai! Wat een gelul. En je ziet dat er gewoon geen leuke Xbox games meer uitkomen (op Conker & battlefield na).
Er komen nog meer dan 200 games. Waaronder GTA: SA, Far Cry en HL2.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 08:43 schreef BMH het volgende:
Ik kijk de presentatie nu maar oooooooh wat saai! Wat een gelul. En je ziet dat er gewoon geen leuke Xbox games meer uitkomen (op Conker & battlefield na).
Ports.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 08:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Er komen nog meer dan 200 games. Waaronder GTA: SA, Far Cry en HL2.
Dus? Kep ze voor PC.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 08:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Far Cry en HL2 zijn pc games. Dus iig een console exclusive.
Heb je 'm al verkocht, en je Live abonnement opgezegd? Doei!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 08:43 schreef BMH het volgende:
Met Far Cry ben je hoe dan ook wel even bezig...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:34 schreef Bastard het volgende:
Ik hoorde dat Far Cry erg kort zou zijn.. niet echt de moeite waard dan denk ik.
Wat zijn eigenlijk GFLOPS ?
Ben ik het ook wel mee eens en ik ga zelfs nog een stapje verder door te zeggen dat alleen Conker nog interessant is. Dat maakt de Xbox voor mij de minst interessante console deze generatie, maar wel één die me ogen heeft doen openen. Heb er van genoten en ga ook zeker weer voor de 360quote:Op dinsdag 17 mei 2005 08:43 schreef BMH het volgende:
Ah dus iedereen blaat maar wat, maar niemand die het eigenlijk weet. Ok.quote:
Floating point berekeningen oidquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ah dus iedereen blaat maar wat, maar niemand die het eigenlijk weet. Ok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |