quote:Xbox 360™ is an integrated music, picture, games, and movie center.
Use the camera to video chat or send video messages to friends across the globe via Xbox Live™.
Stream recorded television, videos, movies, music, and photos from your Windows® XP Media Center PC straight to your Xbox 360. Enjoy all your digital entertainment on demand throughout your home with one integrated system.
Play progressive-scan DVD movies right out of the box.
Connect your portable music device to enjoy your favorite music while playing a game or chatting with friends online.
Receive game invites from friends while playing games, watching movies, or listening to music.
Enjoy and share your digital photos with friends and family.
Keep in touch with instant messaging via Windows Messenger and Xbox Live.
Get one-button access to the Xbox Guide, an entertainment gateway that instantly connects players to the Xbox 360 experience: your games, your friends, your music.
Dat het alleen streaming was wist ik wel. Dat het alleen kon met XPMC niet. Dat vind ik een grote tegenvaller.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:42 schreef twi het volgende:
Aan de andere kant, wat verwacht je met een 20GB harde schijf? Ben zelfs benieuwd of het uberhaupt mogelijk is om zelf een grotere laptop-hardeschijf te kopen om er in te stoppen.
Gijs, je moet soms gewoon beter naar me luisteren.quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, het is erg erg mooi geworden..
Zelfs ik ben nu geinteresseerd in Kameo..
Ja,... je was de enige... uniekquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:44 schreef twi het volgende:
Het verbaast me trouwens dat iedereen dat nu pas door heeft? Was ik de enige bij wie dat direct op viel tijdens de presentatie? Blijkbaar
Microsoft zal vast geen demo-filmpjes over de Xbox 360 in Apple's Quicktime formaat op het Net gaan zetten... Trouwens, de Quicktime player onder Windows is ook maar een gammel ding hoor.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:58 schreef twi het volgende:
Kan je op een normale PC ook MediaCenter installeren, zodat je nauwelijks verschil merkt t.o.v. bijvoorbeeld Home? Heb me nog nooit zo in XP MC verdiept eigenlijk. Anders leen ik die wel van Microsoft. VInden ze vast niet erg met m'n drie XP licenties voor 2 PC's
Ik vraag me trouwens af waarom ze die filmpjes allemaal in WMV vorm online blijven zetten. Ik bedoel, het is het meest brakke incompatible kutformaat (afhankelijk van de bui van Windows Media Player) waarvan het automatisch downloaden van nieuwe codecs een regelrechte ramp is. Ik ben veel blijer met de veel betere kwaliteit Quicktime filmpjes. En ik heb nog nooit gezeik gehad van Quicktime dat 'ie een mov file niet wilde afspelen. Bijna dat feit alleen al zou me overwegen IGN Insider te nemen. 't Is dat ik meestal niet zo'n filmpjes-freak ben...
quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:58 schreef twi het volgende:
Kan je op een normale PC ook MediaCenter installeren, zodat je nauwelijks verschil merkt t.o.v. bijvoorbeeld Home? Heb me nog nooit zo in XP MC verdiept eigenlijk. Anders leen ik die wel van Microsoft. VInden ze vast niet erg met m'n drie XP licenties voor 2 PC's
Ik vraag me trouwens af waarom ze die filmpjes allemaal in WMV vorm online blijven zetten. Ik bedoel, het is het meest brakke incompatible kutformaat (afhankelijk van de bui van Windows Media Player) waarvan het automatisch downloaden van nieuwe codecs een regelrechte ramp is. Ik ben veel blijer met de veel betere kwaliteit Quicktime filmpjes. En ik heb nog nooit gezeik gehad van Quicktime dat 'ie een mov file niet wilde afspelen. Bijna dat feit alleen al zou me overwegen IGN Insider te nemen. 't Is dat ik meestal niet zo'n filmpjes-freak ben...
http://www.microsoft.com/(...)/evaluation/faq.mspxquote:Q. Can I use the Media Center PC for my computing needs?
A.
Yes. A computer running Windows XP Media Center Edition 2005 delivers the full power and functionality of Windows XP. Windows XP Media Center Edition 2005 is the best version of Windows for the home. In addition to enjoying the rich digital media and gaming experiences it offers, you can use a Media Center PC to surf the Internet, send and receive e-mail messages or Instant Messaging, run spreadsheets, create documents and presentations, and a lot more.
Q. Can I use Windows XP-compatible applications while Media Center is running?
A.
Yes, you can run Media Center in a smaller window and use Windows XP-compatible applications simultaneously. Simply resize the Media Center window to view your program or movie while simultaneously working, e-mailing, or surfing the Web. If you are interrupted while watching TV, just click to mute the volume and automatically display closed captions3 that stream along the bottom of the window.
Dat was wel Microsoft's idee denk ik ja.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:25 schreef twi het volgende:
Mooi zo. We gaan dus straks met z'n allen overstappen
Zal wel gewoon 70 euri blijven. Hoop ik.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:21 schreef Sharkdoggie het volgende:
Vraag me trouwens af of de next gen games echt 80 tot 90 euro per stuk gaan kosten. Ik neem aan dat prijzen van nieuwe games niet omhoog gaan, omdat het anders echt te absurd wordt.
Waarom zouden die niet omhoog gaan? Dat is met de huidige generatie consoles toch ook gebeurd?quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:21 schreef Sharkdoggie het volgende:
Vraag me trouwens af of de next gen games echt 80 tot 90 euro per stuk gaan kosten. Ik neem aan dat prijzen van nieuwe games niet omhoog gaan, omdat het anders echt te absurd wordt.
Denk echt niet dat dat gaat gebeuren, de verkopen zouden zo drastisch omlaag gaan. Veel mensen vinden het nu al te duur.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:21 schreef Sharkdoggie het volgende:
Geloof het maar niet, er worden ondanks de forse prijzen meer games dan ooit verkocht. Ze gaan gewoon door met het verhogen van de prijzen tot het publiek het echt niet meer pikt. Introductie van een nieuwe console is natuurlijk een mooi moment om de prijzen te verhogen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:23 schreef peristilius het volgende:
[..]
Denk echt niet dat dat gaat gebeuren, de verkopen zouden zo drastisch omlaag gaan. Veel mensen vinden het nu al te duur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |