Nou, dat is een afknapper.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:13 schreef iDex het volgende:
wat maakt het uit?
ik denk eerder dat zijn tanden gebleekt zijn, in dat andere topicje zag ik een oudere foto staan van hem en daar zaggie ook zijn tandvlees, en daar lijken die tanden nu gewoon op.quote:
Dat bedoel ik. Met zo'n levensstijl kun je toch nooit zo een prachtig mooi wit recht gebit hebben zoals op die foto?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:15 schreef LostFormat het volgende:
Het zal me niks verbazen als door de vele drugs zijn tanden zo naar de tyfus zijn gegaan dat hij een nepsmoeltje nodig heeft.
Het is inderdaad op z'n minst vrij dubieus.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:17 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Met zo'n levensstijl kun je toch nooit zo een prachtig mooi wit recht gebit hebben zoals op die foto?
Ja, die foto had ik ook al gezien.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:16 schreef iDex het volgende:
[..]
ik denk eerder dat zijn tanden gebleekt zijn, in dat andere topicje zag ik een oudere foto staan van hem en daar zaggie ook zijn tandvlees, en daar lijken die tanden nu gewoon op.
[afbeelding]
Misschien wel alleen wietquote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:21 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik ben wel benieuwd welke drugs Keith tot zich neemt, LSD of gewoon wat lijnen coke?
Ik denk:quote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:21 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik ben wel benieuwd welke drugs Keith tot zich neemt, LSD of gewoon een lijntje coke?
Jeetje, dat zou best weleens kunnenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:23 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ik denk:
Rohypnol,
Ketamine,
Cocaine'
Alcohol'
LSD,
Wiet/hasj,
XTC.
Dat mocht 'ie willen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:25 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Jeetje, dat zou best weleens kunnen
Zou die Spike van Di-Rect dat ook gebruiken?
Ten eerste is het Guus Meeuwis, en ten tweede is die toch helemaal niet geil.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:26 schreef Beach het volgende:
En Guus Meewis?
Ik vind hem wel geilquote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:27 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ten eerste is het Guus Meeuwis, en ten tweede is die toch helemaal niet geil.
Ik heb hem regelmatig een joint zien opsteken. De rest is alleen maar giswerk.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:25 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Jeetje, dat zou best weleens kunnen
Zou die Spike van Di-Rect dat ook gebruiken?
Dan open je maar je eigen Guus Meeuwis kunstgebitten-topic.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik vind hem wel geilzo heerlijk studentikoos
![]()
En je gaat die foto nu even opzoeken en hier toonbaar maken?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:31 schreef LostFormat het volgende:
Ik heb overigens nog een close-up foto van Keith op Lowlands ergens hier rondzwerven. De gemiddelde Amsterdam Centraal junkie ziet er nog beter uit dan hem op die foto.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |