Ik een dag eerder om dezelfde tijd, met collega's.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:53 schreef L-X het volgende:
Ik ga donderdag 21:30 Pathe de Kuip te Rotterdam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It takes a minute to have a crush on someone,
an hour to like someone,
and a day to love someone,
but it takes a lifetime to forget someone.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
Daar ga ik waarschijnlijk volgende week kijken.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:02 schreef dolfg het volgende:
Donderdag om 19.15 uur zit ik er ook klaar voor.
In Utopolis in Almere.
Digitale projectie, THX zaal, doek 21 x 9 meter.... lijkt me wel wat.![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:54 schreef addie84 het volgende:Ja inderdaad, erg indrukwekkend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It takes a minute to have a crush on someone,
an hour to like someone,
and a day to love someone,
but it takes a lifetime to forget someone.
Zeker niet goed genoeg gezocht.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:41 schreef HeatWave het volgende:
Opzich wel knap dat hij nog niet gelekt is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |