Nouja dat is dus het verschil.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:31 schreef Rnej het volgende:
judo valt wel mee vind ik zelf, een wedstrijd is vaak maar kort, komt niet echt op conditie aan, en slopende sporten qua conditie zijn wat mij betreft dingen zoals wielrennen en schaatsen enzo...
Mwah of het zwaar is betwijfel ik.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:49 schreef Pulsy het volgende:
Zware sport? Sumoworstelen natuurlijk
Nee, ff serieus: ik zou zeggn: gymnastics zoals je die bij de olympische spelen ziet. Ik ken niet veel sporten waar je minstens 8 uur per dag 7/7 voor moet trainen, en als je dan bekijkt wat die jongens/meisjes van nog geen 20 jaar voor elkaar krijgen... *bewondering*
Wat Dennis van der Geest zei. Ik moest werken tegen een gewicht van 130 kilo. En dat werkte nog tegen ook. Toen ik dat had gezien, terwijl het maar 5 minuten was was ik wel overtuigd. Mooiste moment van de spelen. Twee mastodonten die niet eens meer konden opstaan het het niet eens erg vonden dat ze nde finale niet haalden. Als de lijdensweg maar over was.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:58 schreef Bendeleider het volgende:
Techniek is een groot punt.
Maar kracht,conditie etc komen er zeer zeker ook bij kijken.
Ik train vaak met die nozem.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat Dennis van der Geest zei. Ik moest werken tegen een gewicht van 130 kilo. En dat werkte nog tegen ook. Toen ik dat had gezien, terwijl het maar 5 minuten was was ik wel overtuigd. Mooiste moment van de spelen. Twee mastodonten die niet eens meer konden opstaan het het niet eens erg vonden dat ze nde finale niet haalden. Als de lijdensweg maar over was.
Ja maar uit praktijk ervaring merk ik is dit tegenwoordig niet meer het geval.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:28 schreef HellRaver het volgende:
Haha... maaruh als je je een beetje verdiept in Judo betekent dit dat je de kracht van je tegenstander moet gebruiken. Dit zou in THEORIE dus betekenen dat de kracht niks uitmaakt en dat het eerder een voordeel zou moeten zijn dan een nadeel.
nou, als je echt zoals het hoort bij waterpolo met het hele team aanvalt en verdedigd ben je allemaal evenveel bezig. De keeper is dan qua meters zwemmen een uitzondering maar die moet kunnen watertrappelen met zijn navel boven water en zijn handen omhoog.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:19 schreef Bendeleider het volgende:
Daar kun je nog wel eens gelijk in hebben.
Maar misschien minder zwaar doordat het een teamsport is ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |