ik heb dat met zweetgeur, ik heb altijd een kleine deospray op zakquote:Op maandag 16 mei 2005 23:06 schreef CherryLips het volgende:
ok, minder 'perfecte' dingen dan;
- ik heb non-stop een slechte adem voor mijn gevoelDus ik durf nooit te dicht bij mensen te staan en tegen ze te praten uit angst dat jongens dus m'n graflucht ruiken, daardoor hou ik vaak wat afstand. Ik zeg tegen vriendinnen altijd dat ze het even tegen me moeten zeggen als ik een slechte adem heb, dan doe ik er wat aan, maar zij zeggen dat ze niks merken (of ze doen alsof
) maar dan zegt m'n moeder later dat ik even wat aan de lucht uit m'n giegeltje moet doen
![]()
Vaak is het een kwestie van (veel) meer water drinken.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:07 schreef QyRoZ het volgende:
Dat van die grafadem heb ik ook. Ik vreet dan ook 500 kilo kauwgom per dag.
Voor vrouwen. Voor mannen niet.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit is hét topic om je zelfvertrouwen op te krikken
Dat komt omdat er genoeg mannen in dit topic zijn om die paar vrouwen complimentjes te geven, maar te weinig vrouwen voor alle depri-mannen.quote:
Wie weet trekt dat vrouwen aan als je mannen complimenten geeftquote:Op maandag 16 mei 2005 23:43 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Dat komt omdat er genoeg mannen in dit topic zijn om die paar vrouwen complimentjes te geven, maar te weinig vrouwen voor alle depri-mannen.
En om andere gasten complimenten te geven, dat staat zo gay...![]()
Ja, want dan laat je je van je vrouwelijke kant zienquote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:59 schreef Beach het volgende:
[..]
Wie weet trekt dat vrouwen aan als je mannen complimenten geeft![]()
Nee, dan denken vrouwen dat je homo bent en dus onbereikbaar voor ze, dat maakt je dan aantrekkelijkquote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, want dan laat je je van je vrouwelijke kant zien
heb je iets tegen homo's ofzo?quote:
...maar wat voor'n vrouwen, is dan de volgende vraagquote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:59 schreef Beach het volgende:
[..]
Wie weet trekt dat vrouwen aan als je mannen complimenten geeft![]()
Je moet eerst een bastard zijn en daarna lief gaan doen. Andersom ben je kansloos jaquote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee, dan denken vrouwen dat je homo bent en dus onbereikbaar voor ze, dat maakt je dan aantrekkelijk![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:20 schreef MaRySe het volgende:
door wie je je anaal laat uitwonen of wie wie neukt etc etc
stond dit er al in
Ik wist al dat ik kansloos was.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je moet eerst een bastard zijn en daarna lief gaan doen. Andersom ben je kansloos ja
Ik heb er zelfs twee!quote:
quote:
Stinkhoer!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je moet eerst een bastard zijn en daarna lief gaan doen. Andersom ben je kansloos ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |