offtopicquote:Op maandag 16 mei 2005 21:47 schreef B4CO het volgende:
Pfff word je nou nooit eens moe van jezelf?
Ik denk dat dat bendelerders niet overkomtquote:Op maandag 16 mei 2005 21:46 schreef Bendeleider het volgende:
Ik met 2 jaar pizza coureur ervaring ben van mening dat de fastfood bestel branche behoorlijk achterbaks is.
Ik heb menig maal bij bekende adressen een flinke fluim gratis meegedaan.
Maar hoe groot is de kans dat ik z'n groene glibber heb gegeten?
Zijn er wel eens mensen die zoiets hebben gemerkt of gezien ?
Werkte bij dominos pizzaquote:Op maandag 16 mei 2005 21:49 schreef Steve-O het volgende:
Welke toko werk je ?
Mensen die bestellen terwijl het hondenweer is en dan nadrukkelijk naar mij vragen.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:47 schreef cappp het volgende:
Waarom zou je zoiets doen?
Heb 6x30 blikjes nep red bull.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:47 schreef B4CO het volgende:
Pfff word je nou nooit eens moe van jezelf?
Ow ok die dingen waren toch net kruk onderzetters bestelde altijd bij andere tenten .quote:
Ik heb daarvoor bij hollywood pizza gescheurd !quote:Op maandag 16 mei 2005 22:01 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ow ok die dingen waren toch net kruk onderzetters bestelde altijd bij andere tenten .
Ah. Hij gaat overal even 'Ja' posten. Ben jij even goed.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:04 schreef Tranceptor het volgende:
Ja
Als dat nodig is om een statement te maken...quote:
Ruis ? die volgt mij overal namelijkquote:
Uhh. Okee.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:09 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Als dat nodig is om een statement te maken...![]()
Ow. Boeiend.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:09 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ruis ? die volgt mij overal namelijk![]()
quote:
Nog boeiender.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:14 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
shoot me. moooh ik ben een hert !!
quote:Op maandag 16 mei 2005 22:18 schreef Quickie_Bat het volgende:
Gatver!
Als ik het ooit zou merken zou ik die zaak echt failliet sue'en. En de desbetreffende mocroflavour die het op zijn geweten heeft zijn benen breken
Maar sommige mensen kunnen echt onbeschoft zijn hoor aan de deur.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:18 schreef Quickie_Bat het volgende:
Gatver!
Als ik het ooit zou merken zou ik die zaak echt failliet sue'en. En de desbetreffende mocroflavour die het op zijn geweten heeft zijn benen breken
Omdat ze je gewoon lelijk vonden en niet dichterbij dan twee meter wilden komen.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:20 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Maar sommige mensen kunnen echt onbeschoft zijn hoor aan de deur.
Ik heb zelfs een keer gewoon het geld naar me toegegooid gekregen.
doe eens lief ik heb jou nog nooit wat misdaan.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:21 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Omdat ze je gewoon lelijk vonden en niet dichterbij dan twee meter wilden komen.
Dacht het wel.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:23 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
doe eens lief ik heb jou nog nooit wat misdaan.
Wellusquote:Op maandag 16 mei 2005 22:23 schreef BrauN het volgende:
Bendeleider, het is niet verplicht om meer topics dan posts te hebben.
Is ie van jou?quote:Op maandag 16 mei 2005 22:28 schreef DeLeider het volgende:
[..]
voordat we gaan speculeren, hij is niet van mij![]()
Wie ben jij.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:28 schreef DeLeider het volgende:
[..]
voordat we gaan speculeren, hij is niet van mij![]()
Ik heb een tatoo op mijn bil van men daddy maar als ik voor de spiegel sta kan ik het niet lezen op één of andere manier.quote:
Nouja als hij koud was doordat ik de weg kwijt was of door een ongeluk dan haalde ik met plezier een nieuwe.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:31 schreef djenneke het volgende:
ik heb wel eens met een vriendin een pizza besteld. Toen die aankwam bleek hij koud te zijn. Die vriendin van me belde helemaal pissig op, begon die mensen niet zo vriendelijk te verzoeken om een nieuwe pizza. Nou die kwamen ze brengen....
Dus ik tegen haar: zouden ze nou iets raars met die pizza hebben gedaan omdat jij zo onbeschoft was? zei:..... ehm.... ik: durf jij er nog van te eten? Zij:.......... Ik: Ik eigenlijk niet meer..... Zij:... mja, ik weet niet.... Toen hebben we m maar weggegooid en een paar boterhammen gegeten
![]()
Werk je als bromfietsprojectiel ? die worden het vaakst afgepoeierd.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:39 schreef p-etr-a het volgende:
Ik werk nu ook al 2 jaar bij de pizzeria en heb het zelf nooit gedaan. Ook heb ik nooit iemand anders op zoiets kunnen betrappen, maar dat ligt dan ook een stuk moeilijker.
Nee, dat gelukkig niet. Ik werk in de keuken en het call-center.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:41 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Werk je als bromfietsprojectiel ? die worden het vaakst afgepoeierd.
Dat scheelt een hoop heb ik het gevoel.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:45 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Nee, dat gelukkig niet. Ik werk in de keuken en het call-center.
Of met stukjes baarmoederwand.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:10 schreef Bendeleider het volgende:
Vroeger werd dat nog met sperma gedaan..
maar dat ging door de pizzaquote:
quote:Op maandag 16 mei 2005 23:19 schreef skiczukie het volgende:
Ai ai ai. KIK
Beroeps debielquote:Op maandag 16 mei 2005 21:59 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Mensen die bestellen terwijl het hondenweer is en dan nadrukkelijk naar mij vragen.
Mensen die grof zijn.
Mensen die zeggen dat ik niet snel genoeg was etc..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |