Waar dan? Zolang ik er niks voor hoef te doen: count me inquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:22 schreef Pira7e het volgende:
Hey guys,
www.etqw.com geeft beta keys en grafische kaarten weg voor Quake Wars
Beta keys give away???? Zie niet waar...quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:22 schreef Pira7e het volgende:
Hey guys,
Spam account : Geregistreerd op: donderdag 12 juli 2007 @ 15:55quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:22 schreef Pira7e het volgende:
Hey guys,
secondquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:45 schreef n00cL30n het volgende:
Heeft iemand nog een beta key over trouwens?
Dan cancel je de pre order toch gewoon.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:21 schreef nexhil het volgende:
Ik heb de Beta ook, en ik heb nu wel spijt dat ik hem gepre-orderd heb eigenlijk :/
De game had gewoon in de zomer van 2006 (zoals eerder de bedoeling was) moeten uitkomen, nu is het gewoon... oud.
Public beta is gesloten je kunt via fileplanet nog wel aan beta keys komen als je betaald voor een abo op fileplanetquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:28 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Beta keys give away???? Zie niet waar...
We hebben gewoon de beta gedownload en via Hamachi een eigen net werk opgezet.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:01 schreef PainDivine het volgende:
[..]
Public beta is gesloten je kunt via fileplanet nog wel aan beta keys komen als je betaald voor een abo op fileplanethoezo naaierij?
dan nog moet je hem unlocken met beta keysquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:05 schreef nexhil het volgende:
[..]
We hebben gewoon de beta gedownload en via Hamachi een eigen net werk opgezet.
nee, ik heb geen Beta keys...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:00 schreef PainDivine het volgende:
[..]
dan nog moet je hem unlocken met beta keys
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |