Ik moet echt lachen om jouquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:08 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Eeuh, RTCW was alles behalve competitief, laat staan aantrekkelijk voor clanwars, dankzij ET is RTCW weer in de spotlight gekomen. Zonder ET zou de RTCW franchise hebben gefaald. Landmines, mortar en XP maken het allemaal interessant. Als je gewoon een fokking noob bent die er niet meer kan omgaan, speel dan gewoon weer Doom I.
Weet je wel wie ik ben trouwens?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:55 schreef Shakes het volgende:
Ouder en wijzer Ananas, ouder en wijzer!
Nee, ik weet niet wie je bent (weet niet of ik daar blij mee moet zijn of nietquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:55 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Weet je wel wie ik ben trouwens?![]()
Maar toch grappig hoe mensen dit met ET kunnen vergelijken
Had ik jou gequote?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:34 schreef Zimmer.nl het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet wie je bent (weet niet of ik daar blij mee moet zijn of niet)
Het is neit te vergelijken met ET, want het is gewoon een compleet ander spel dat toevallig ook ET in de naam heeft.
Als je dat antiek noemt... zijn genoeg mensen die het met minder moeten doen (ik zelf niet maar daar gaat et nie omquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:57 schreef switchboy het volgende:
Ik vindt dat het spel voor een beta al best goed draait. Ok er zijn af en toe wel wat probleempjes. Maar het is zelfs speelbaar op mijn antieke bak.
P4 3,0Ghz
2GB DDR1 PC3000
GF 6600 256MB
Zelfs met stock snelheden voor m´n videokaart
Neen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:55 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Weet je wel wie ik ben trouwens?![]()
Maar toch grappig hoe mensen dit met ET kunnen vergelijken
Voor spelletjes is hij aardig aan vervanging toe. Dure hobbiequote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:35 schreef Zimmer.nl het volgende:
[..]
Als je dat antiek noemt... zijn genoeg mensen die het met minder moeten doen (ik zelf niet maar daar gaat et nie om)
Dat is met films ook altijd zo. Deel 1 is 10x beter dan de restquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:49 schreef Shakes het volgende:
[..]
Neen.
Het volgt de lijn met het slechter maken van spellen in deze serie. ET was slechter dan Rtcw en dit is slechter dan ET. Het is een serie dus de vergelijking gaat wel op.
Net nog even gespeeld. Spel moet nog ontzettend getweaked worden om te zorgen voor balans. Het is momenteel echt ontzettend slecht gebalanceerd.
Welke heb je?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:07 schreef Mindstate het volgende:
Hoe kan ik zien of mijn grafische kaart dit spel aankan
Amen. Bitches gotta stop bitchin'.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:36 schreef Zimmer.nl het volgende:
Iedereen die zeikt dat het een kutspel is kan het of niet draaien omdat hij een baggerpc heeft (ga werken zou ik zeggen) of omdat hij gewoon zwaar geowned word. Dus ga ergens anders whinen zou ik zeggen.
Ik gebruik dit altijd:quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:07 schreef Mindstate het volgende:
Hoe kan ik zien of mijn grafische kaart dit spel aankan
Laat me niet lachen, ik heb competitie UT, ET en BF2 gedaan. Deze kant is veel beter, als ET hetzelfde zou blijven als eerst. Wel, waarom zou je dan überhaupt stoppen met de oude ET? Zelfdfe gameplay immers?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:54 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik moet echt lachen om jou
Je weet dus niks over RTCW/ET
Ik zeg toch dat ik alles kan spelen op die Doom3 engines na die ik niet wil spelen. Ik wil geen verkapt Battle Field spelenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:07 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Laat me niet lachen, ik heb competitie UT, ET en BF2 gedaan. Deze kant is veel beter, als ET hetzelfde zou blijven als eerst. Wel, waarom zou je dan überhaupt stoppen met de oude ET? Zelfdfe gameplay immers?
Je pc is zo bagger als wat, logisch dat je pissig bent, ik zou ook pissig zijn als er een hoop goede games uitkomen en ik alleen maar games van 4 jaar oud kan spelen.
En waar zie je release datum Juli staanquote:
Zicht op ET:Quake Wars releasequote:Op woensdag 27 juni 2007 23:20 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
En waar zie je release datum Juli staan![]()
Beta duurt nog minstens 3 weken (tournament), dan blijft er nog 1/2 week(en) over om bugs te fixen, gold stratus te krijgen, dvd's te maken en te verspreiden. Lijkt me sterk...
"...when it's done"quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:32 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Zicht op ET:Quake Wars release
mjeh downloadquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:34 schreef -skippybal- het volgende:
Oeh beta. Public?
Thanksquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:42 schreef BMH het volgende:
[..]
mjeh download
Heb je alleen nog een key nodig
Net als mijn teampje als alles goed gaatquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:18 schreef De_Ananas het volgende:
Komt trouwens op Quakecon
Al gespeeld?quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:51 schreef Tomhoog het volgende:
Zitten me toch een paar aanstellers hierzo![]()
Blijf lekker Et of die ander zooi spelen dan![]()
Kritiek is goed maar sommige dingen slaan nergens op waar jullie het over hebben
Mij lijkt het wel een toffe game
Fileplanet gaf tienduizenden keys weg afgelopen weekeindequote:Op donderdag 28 juni 2007 12:33 schreef Mindstate het volgende:
Waarr hebben jullie die Key allemaal vandaan?
Ammehoela ik heb de system request en de beta draait van de tering niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:47 schreef Zimmer.nl het volgende:
Voorlopige systeemeisen:
Minimum System Requirements
Operating System: Windows 98/2000/ME/XP
Processor: Pentium PIII 800 MHz Processor or AMD Athlon
Video Card: NVIDIA GeForce 2™ or ATI Radeon™ 7000 or higher
CD-ROM: 4X or Faster
RAM: 256 MB RAM
Recommended System Requirements
Operating System: Windows XP
Processor: CPU Pentium 4 2.4GHz or Athlon64 3000
Video Card: Geforce FX 5700 or Radeon 9600 or higher
CD-ROM: CDRom 52x or DVD Rom 16x
RAM: 512 MB RAM
Bron: http://gathering.tweakers(...)1228584#systeemeisen
Ja... daar was ik dus ook veuls te laat mee... Kwam er geen ene keer doorheen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:59 schreef CoT het volgende:
[..]
Fileplanet gaf tienduizenden keys weg afgelopen weekeinde
Waar dan? Zolang ik er niks voor hoef te doen: count me inquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:22 schreef Pira7e het volgende:
Hey guys,
www.etqw.com geeft beta keys en grafische kaarten weg voor Quake Wars
Beta keys give away???? Zie niet waar...quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:22 schreef Pira7e het volgende:
Hey guys,
Spam account : Geregistreerd op: donderdag 12 juli 2007 @ 15:55quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:22 schreef Pira7e het volgende:
Hey guys,
secondquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:45 schreef n00cL30n het volgende:
Heeft iemand nog een beta key over trouwens?
Dan cancel je de pre order toch gewoon.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:21 schreef nexhil het volgende:
Ik heb de Beta ook, en ik heb nu wel spijt dat ik hem gepre-orderd heb eigenlijk :/
De game had gewoon in de zomer van 2006 (zoals eerder de bedoeling was) moeten uitkomen, nu is het gewoon... oud.
Public beta is gesloten je kunt via fileplanet nog wel aan beta keys komen als je betaald voor een abo op fileplanetquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:28 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Beta keys give away???? Zie niet waar...
We hebben gewoon de beta gedownload en via Hamachi een eigen net werk opgezet.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:01 schreef PainDivine het volgende:
[..]
Public beta is gesloten je kunt via fileplanet nog wel aan beta keys komen als je betaald voor een abo op fileplanethoezo naaierij?
dan nog moet je hem unlocken met beta keysquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:05 schreef nexhil het volgende:
[..]
We hebben gewoon de beta gedownload en via Hamachi een eigen net werk opgezet.
nee, ik heb geen Beta keys...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:00 schreef PainDivine het volgende:
[..]
dan nog moet je hem unlocken met beta keys
Schijnt niet nodig te zijn, als je je matches via Ha1machi plaats kan laten vinden.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:00 schreef PainDivine het volgende:
[..]
dan nog moet je hem unlocken met beta keys
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:32 schreef Mindstate het volgende:
Wanneer komt die nou uit dan
Options -> Settings, Settings komt bovenaan te staan waar eerst Options stond voordat je op Options klikte.quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:51 schreef Logitik het volgende:
Ik krijg het niet voor elkaar om de resolutie in de demo te veranderenIk speel op 800x600 (ziet er niet uit) Hoe kan ik dit wijzigen?
Van dat 2 seconden stilstaan heb ik geen last gehad. In het begin was het voor mij ook wel even zoeken wat er precies moest gebeuren en waar je heen moest. Na 2 potjes kreeg ik het al vrij aardig door. Al hoefde ik er met mijn klasse niet echt heel actief mee bezig te zijn (Medic).quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:55 schreef Cheiron het volgende:
In het optiescherm. Links bovenaan staat de optie ergens.
Gisteren een half uurtje gespeeld, maar het is niet mijn ding totnutoe:
- Graphics niet geweldig, maar adequaat
- Soms staat het beeld 2 seconden stil (?)
- Ik snap de helft van de tijd niet wat er moet gebeuren
- Er lijkt niet echt sprake te zijn van teamwork
- Besturing voertuigen rechtstreeks uit de jaren 80
Vast leuk als je met een clan speelt, maar zo als loner in een public hub is het niet zo veel aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |