Meestal krijg je niks nieuws alleen verbeterde versies van allerlei dingen, thank godquote:Op zondag 30 september 2007 12:49 schreef RickoKun het volgende:
HIhihiiii, ik ben best wel goed in dit spel, blijkt
In het schiet gedeelte althans, en alleen als strogg! Maar ik weet soms nog niet erg goed wat ik aan verscheidene bonussen heb die ik heb verdiend!
Die laatste drivers heb ik volgens mij al maar ik zal het opnieuw proberen en mijn videokaart is nog steeds standaardquote:Op zondag 30 september 2007 02:22 schreef basalphenaar het volgende:
Moet je ff de laatste videokaart drivers installeren ofzoOf je videokaart niet zo zwaar overklokken
De laatste drivers zijn geinstalleerd, en ik heb een NVIDIA kaart (Geforce 7900GTX)quote:Op zondag 30 september 2007 20:03 schreef basalphenaar het volgende:
Dus je videokaart gebruikt de drivers niet bedoel je? Dan is het volgens mij al een wonder dat Quake Wars draaitHeb je een ATI of NVIDIA videokaart?
Nou... ik hoor het alweer. De sterke verhalen beginnen nu al de kop op te steken.quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:19 schreef basalphenaar het volgende:
Volcano ownt idd hard, speelde net als Strogg in de laatste fase van de map waar je dat gebouw binnen moet dringen, dat is zo ubervet als het teamwork ook goed gaat (en dat ging het zeker).
Heb op zich wel interesse. Maar hebben jullie nog een vaste server/servers waar jullie spelen? Kan je tenminste wat makkelijker met een aantal Fok!kers spelen.quote:Op zondag 30 september 2007 22:11 schreef basalphenaar het volgende:
Nou kom spelen dan als je durft
Ik post het trouwens nog maar een keer: iemand nog interesse om de FOK! clan te joinen? Het is nu zo saai met z'n tweeenPost hier ff je in-game username, dan voeg ik je toe aan de clan
(Ik bedoel dan geen "echte" clan, maar zo'n ingame clan, zodat je een mooi lijstje hebt van FOK! ET:QW spelers)
Jeej!quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:36 schreef rakotto het volgende:
Pakketjes wel volgens mij
Nee, dat nog niet echt, maar als je lid van de clan bent kun je met rechtermuisknop -> join een ander clanlid heel makkelijk joinenquote:Op maandag 1 oktober 2007 12:33 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Heb op zich wel interesse. Maar hebben jullie nog een vaste server/servers waar jullie spelen? Kan je tenminste wat makkelijker met een aantal Fok!kers spelen.
Dat kan ook.quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:19 schreef basalphenaar het volgende:
[..]
Nee, dat nog niet echt, maar als je lid van de clan bent kun je met rechtermuisknop -> join een ander clanlid heel makkelijk joinen
Hoe ga je dat na? Is er een soort track ofzo? Heb hem zelf vrijdagavond besteld.quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:20 schreef Cheiron het volgende:
Met een beetje geluk ligt hij vanavond op de mat. Volgens Play is hij zaterdag verzonden. Of komt er vandaag geen post.. pakketjes? hhmm...
Je hebt als het goed is in de game een invite ontvangenquote:Op maandag 1 oktober 2007 17:36 schreef Mordreth het volgende:
ik wil ook wel meedoen. mijn nick is mordeth.
tot nu toe wel een leuk spel. Alleen wat minder overzichterlijk dan battlefield.. maybe kwestie van wennen
Ik heb geprobeerd "ElmarO" toe te voegen, maar hij zegt "invalid user"quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:24 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat kan ook.Mijn nickname is hetzelfde als op Fok!. Dus dat is makkelijk. Is de clantag gewoon Fok! of is die anders?
Had hem via een pre-order kit al aangemaakt, maar had verder nog niet ingelogd met het spel zelf. Heb nu wel een verbinding opgebouwd door mijn statistieken op te vragen, dus met een beetje mazzel moet hij mijn naam nu wel herkennen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:46 schreef basalphenaar het volgende:
[..]
Je hebt als het goed is in de game een invite ontvangen
[..]
Ik heb geprobeerd "ElmarO" toe te voegen, maar hij zegt "invalid user". Heb je je account pas net aangemaakt ofzo? Misschien moet ie dan nog ff synchroniseren met de database of iets dergelijks...
De clantag is trouwens: ^A[^2FOK!^A] (die rare tekens zijn voor de kleurencodes)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |