RazeRNL, voeg maar toe ^^quote:Op zaterdag 29 september 2007 02:17 schreef basalphenaar het volgende:
OK, heb nu een clan gemaakt genaamd "FOK!kers". Als iemand behoefte heeft om te joinen, plaats dan hier ff je username, dan voeg ik je toe
En waar moet datquote:Op zaterdag 29 september 2007 13:52 schreef basalphenaar het volgende:
OK, je bent toegevoegd, moet je alleen nog ff accepten
Dit is best een domme opmerking!quote:Op donderdag 27 september 2007 23:52 schreef r.liong het volgende:
De toetsencombinaties zijn bijna indentiek aan eerder genoemde games.(W=vooruit,A=links,D=rechts,C=duiken etc..) Tijdloos en origineel?
Mooi dat is gedaan, zal vanavond ff komen spelen voor de eerste keerquote:Op zaterdag 29 september 2007 14:19 schreef basalphenaar het volgende:
Denk dat je een invite krijgt in het serverbrowserscherm ofzo? Kijk eens in die clantab linksonderin (waar ook je friendslist staat) of er dan iets gebeurt? En ja, we moeten idd nog een clantag hebbenGewoon [FOK] ofzo? Maar dan nog met gekke kleurtjes
edit: heb ff snel een clantagje in elkaar geflanst met kleurtjes: ^A[^2FOK^A]
Als je 'm niet mooi vindt zeg je het maar
Ik heb de game nog niet, maar ik ga ervan uit dat [FOK] nu in het roze staat?quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:19 schreef basalphenaar het volgende:
edit: heb ff snel een clantagje in elkaar geflanst met kleurtjes: ^A[^2FOK^A]
Als je 'm niet mooi vindt zeg je het maar
Best wel heel dom ja, nog even en er wordt gezegd dat het niet origineel is omdat je net zoals in andere games tegenstanders dood moet schietenquote:Op zaterdag 29 september 2007 14:27 schreef DtchDopey het volgende:
[..]
Dit is best een domme opmerking!
Kheb nog niet gespeeld, alleen ff die clan gejoinedquote:Op zaterdag 29 september 2007 16:42 schreef basalphenaar het volgende:
Nee, staat in het oranje-groenMaar als ie in het roze moet vind ik het best
Razorback: Je staat idd nu in de lijst en zie dat je online bentAlleen jammer dat je niet gewoon rechtermuisknop -> join kan doen bij een clanmember of friend, nu moet je helemaal in de serverbrowserfilter instellen dat ie alleen servers met friends of clanmembers moet laten zien, en zelfs dat werkte zonet niet
Die 1ste obj is voor strogg wel een ramp zonder teamworkquote:Op zaterdag 29 september 2007 20:19 schreef basalphenaar het volgende:
Volcano ownt idd hard, speelde net als Strogg in de laatste fase van de map waar je dat gebouw binnen moet dringen, dat is zo ubervet als het teamwork ook goed gaat (en dat ging het zeker).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |