Zeden Almere/Zeewolde, afdeling van politie Flevolandquote:Op maandag 16 mei 2005 21:00 schreef vbmot het volgende:
[..]
Ze dat 'ie zich morgen moet melden op het bureau omdat ze 'm anders thuis moeten komen arresteren.
Idd geen dingen gaan zeggen waardoor ze straks ineens op het bureau zich meldenquote:Op maandag 16 mei 2005 21:04 schreef Het_Biertje het volgende:
Je voordoen als een politie Ambtenaar is nog altijd strafbaar, dus pas op je wat je doet
moet je is als meisje17 gaanquote:Op maandag 16 mei 2005 21:06 schreef E_L_V het volgende:
Jesus zo zie je maar weer dat er zieke mensen in chatboxen zittenSnap echt niet wat hun bezield.
quote:Op maandag 16 mei 2005 21:00 schreef vbmot het volgende:
[..]
Ze dat 'ie zich morgen moet melden op het bureau omdat ze 'm anders thuis moeten komen arresteren.
Iemand dit al gelukt?quote:Op maandag 16 mei 2005 20:28 schreef Razor21 het volgende:
# Start het programma Camtasia Recorder.
# Ga naar het Options menu (Tools->Options).
# Vink op tabblad Live, Enable Live Output aan.
# Klik op OK
# Klik nu op Capture uit het menu en selecteer wat je wilt recorden
# Klik op Capture->Record om het recorden te starten
Het gaat om het live streamen juist he, niet het opnemen. Ik vind op google niks met vcd cut proquote:
ik ben dus bezig. Maar weet iemand hoe je de capture region kleiner kan maken? Steeds als ik een anderer dimension aangeef blijft de rechthoek die ie captured even grootquote:
dit gebruikte ik om anderen te laten denken dat ik een wijf was op mn cam..quote:Op maandag 16 mei 2005 21:15 schreef BAC het volgende:
[..]
Het gaat om het live streamen juist he, niet het opnemen. Ik vind op google niks met vcd cut pro
http://www.download.com/V(...)146.html?tag=lst-0-1quote:Op maandag 16 mei 2005 21:15 schreef BAC het volgende:
[..]
Het gaat om het live streamen juist he, niet het opnemen. Ik vind op google niks met vcd cut pro
met dank aan hem voor het sturen van een filmpje en mij helpen met dat progquote:Op maandag 16 mei 2005 21:22 schreef vbmot het volgende:
[..]
http://www.download.com/V(...)146.html?tag=lst-0-1
Even een toevoeging: met netstat -b kun je zien welk proces verantwoordelijk is voor een bepaalde verbinding. Maakt het zoeken wat makkelijker.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:20 schreef HuHu het volgende:
netstat verhaal
ja papquote:Op maandag 16 mei 2005 21:26 schreef Havoc het volgende:
P.s. mochten jullie in de afgelopen topics minderjarig materiaal gepost hebben dan krijgen jullie tot 22.00 uur de kans dit te melden in FB waarna ik het weg zal halen. Mocht het na 22.00 niet gemeld door jezelf zijn en ik ga daarna de topics nog een keer aflopen en vind daar illegale content aan dan zal de ban alsnog in werking gesteld worden.
Heey ja, ik zal 't even toevoegen aan het verhaalquote:Op maandag 16 mei 2005 21:28 schreef vbmot het volgende:
[..]
Even een toevoeging: met netstat -b kun je zien welk proces verantwoordelijk is voor een bepaalde verbinding. Maakt het zoeken wat makkelijker.
en hoe kan je aan die screens zien dan of iemand 17 of 18 is ?quote:Op maandag 16 mei 2005 21:26 schreef Havoc het volgende:
P.s. mochten jullie in de afgelopen topics minderjarig materiaal gepost hebben dan krijgen jullie tot 22.00 uur de kans dit te melden in FB waarna ik het weg zal halen. Mocht het na 22.00 niet gemeld door jezelf zijn en ik ga daarna de topics nog een keer aflopen en vind daar illegale content aan dan zal de ban alsnog in werking gesteld worden.
Kun je even aangeven om welke users het gaat? Heb namelijk geen zin om al die topics weer af te bladeren.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:26 schreef Havoc het volgende:
quote:Op maandag 16 mei 2005 21:26 schreef Havoc het volgende:
welk filmpje?quote:Op maandag 16 mei 2005 21:24 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
met dank aan hem voor het sturen van een filmpje en mij helpen met dat prog![]()
Dat wordt meteen weer verwijderen waarschijnlijk... zie posts van HAVOC en eerdere waarschuwingen van nikky.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:33 schreef Woutey het volgende:
De sequel van dit topic:
Klote Rukkers op chatboxen ! [Deel 4 ]
Hebben wij (skv und ik) ff wat rukketjes genaaid.
Hier staan filmpjes:
*links*
Kijken op eigen risico
Misschien meteen een manier om deze gore kutzooi van chatboxen af te krijgen.
Viel SpaB![]()
ONZ FB natuurlijk.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:36 schreef vbmot het volgende:
[..]Is hier een apart topic voor in FB? Zo nee, lijkt me handig om dat te doen om de boel centraal te houden. Bij veel types is de leeftijd niet helemaal duidelijk. Wat te doen in geval van twijfel?
En ik wil niet graag bans aanvragen. Top dudequote:Op maandag 16 mei 2005 21:42 schreef Razor21 het volgende:
Ik heb al mijn posts aangepast / verwijderd. Wil namelijk geen Ban.
Ik zou zeggen, kijk even je eigen posts na in die topics. Om 22.00 ga ik pas de topics doorlopen dus je hebt nog wel evenquote:Op maandag 16 mei 2005 21:44 schreef ARKON het volgende:
ben ik veilig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |