Als breekijzer in de laatste minuten...quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:20 schreef Sloggi het volgende:
Waarom stond James eigenlijk in de spits?
Nou ja misschien dat we geluk hebben en toch Europees spelenquote:Spurs in contention for Euro spot
Jol's side finished second in the Premier League Fair Play rankings
Tottenham could be playing European football next season after finishing second to Arsenal in the Premier League Fair Play rankings.
The Gunners have already qualified for the Champions League so Spurs will go into the hat to win one of two Uefa Cup spots for the 2005/6 competition.
Martin Jol's side will find out their fate when the draw is made on 5 June.
"We wish Tottenham well in securing a UEFA Cup place through the draw," said Premier League boss Richard Scudamore.
Arsenal will receive Ŗ30,000 for being the Premiership's most sporting team
bron: BBC
Je haalt me de woorden uit de mondquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:19 schreef Gunner het volgende:
Ach ja als dat de enige manier is om Europees te kunnen spelen![]()
Ach boeiend... als Den Bosch hier in Nederland via de zelfde manier Europa in kon gaan zou je ook niet klagen? Volgend jaar doen we het gewoon via de competitie en spelen we gelijk CLquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit de mond
Wij gaan nooit Europa in op welke manier dan ook en "ALS" bestaat nietquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:56 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Ach boeiend... als Den Bosch hier in Nederland via de zelfde manier Europa in kon gaan zou je ook niet klagen?
Hij nou eens op met die grote mond,je lijkt Aldostuta wel,die was er ook van overtuigd dat de spers via de PL UEFA Cup zouden halenquote:Volgend jaar doen we het gewoon via de competitie en spelen we gelijk CL
Duh,wij hadden ook kans op de titel,net zoals 19 andere clubs.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:13 schreef the_legend_killer het volgende:
De kans op UEFA CUP via competitie hadden ze wel !
Tuuuuuuuuuuuuuuuurlijkquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Nou
Dat de titel naar CHelsea zou gaan wisten we aan het begin van de competitie al
tssj,alleen het laatste deel van de competitie is bij je blijven hangen?quote:
Begin ging niet gelijk op,Arsenal heeft tot Oktober bovenaan gestaan.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Het begin ging gelijk op.
En Arsenal liet steekjes vallen op een gegeven moment.
En Chelsea deed dat niet dus ze werden dik en verdient kampioen.
ik zou ze wel graag willen hebben mm, mitt@fok.nlquote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:37 schreef methodmich het volgende:
Niemand interesse voor de stats, merk ik of heeft @fok.nl een vertraging?
Is onderweg!quote:Op maandag 23 mei 2005 21:35 schreef mitt het volgende:
[..]
ik zou ze wel graag willen hebben mm, mitt@fok.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |