en jullie gelijk elke lichaamsopening volstoppen met peukenquote:Op maandag 16 mei 2005 19:37 schreef MewBie het volgende:
Hey, ook_gek, je hebt wel meer dan 2x liggen slapen hoorop zekers 5 keer
quote:Op maandag 16 mei 2005 19:37 schreef MewBie het volgende:
Hey, ook_gek, je hebt wel meer dan 2x liggen slapen hoorop zekers 5 keer
quote:Op maandag 16 mei 2005 19:38 schreef Hugster het volgende:
[..]
en jullie gelijk elke lichaamsopening volstoppen met peuken
quote:Op maandag 16 mei 2005 19:38 schreef Hugster het volgende:
[..]
en jullie gelijk elke lichaamsopening volstoppen met peuken
wat moet die nou met die lamboquote:Op maandag 16 mei 2005 19:51 schreef MewBie het volgende:
Deze ouwe bedoelde ook_gek trouwens:
[afbeelding]
hij staat er ook echt zo bij van JEEEEEEEEZZUS het is geluktquote:Op maandag 16 mei 2005 19:51 schreef MewBie het volgende:
Deze ouwe bedoelde ook_gek trouwens:
[afbeelding]
quote:Op maandag 16 mei 2005 19:53 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
okeeeyy ik ga dus alleen rijden tijdens vakantie... want als ik niet rij val ik meteen in slaap in de auto![]()
quote:Op maandag 16 mei 2005 19:55 schreef Hugster het volgende:
je zal toch een keer van plek moeten wisselen
of je moet aan de xtc gaan, dan red je het wel tot de eindbestemming
ik wil niet naast iemand zitten die na 22 uur nog achter het stuur zitquote:Op maandag 16 mei 2005 19:58 schreef BoJo het volgende:
[..]de laatste 2x ging het prima in me eentje die 1800km. De laatste keer op de heen reis had ik veel vertraging toen deed ik 22 uur over
![]()
Zoiets zij die ook ongeveer toen die dr uit geklommen/gevallenquote:Op maandag 16 mei 2005 19:54 schreef Hugster het volgende:
[..]
hij staat er ook echt zo bij van JEEEEEEEEZZUS het is gelukt
oke, ik kruip wel achter het reservewiel, kan je er lekker niet bijquote:Op maandag 16 mei 2005 20:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik wil niet naast iemand zitten die na 22 uur nog achter het stuur zit![]()
wat een ondankbare triestelingquote:Op maandag 16 mei 2005 20:02 schreef MewBie het volgende:
[..]
Zoiets zij die ook ongeveer toen die dr uit geklommen/gevallenwas
quote:Op maandag 16 mei 2005 20:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
oke, ik kruip wel achter het reservewiel, kan je er lekker niet bij![]()
en anders flikker ik jullie gewoon uit de auto in the middle of nowhere bij een gat waar niemand engels praatquote:
voordat iemand anders het zegt zeg ik het maar.....quote:Op maandag 16 mei 2005 20:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
en anders flikker ik jullie gewoon uit de auto in the middle of nowhere bij een gat waar niemand engels praat![]()
das dan wel heel snelquote:Op maandag 16 mei 2005 20:07 schreef Youp het volgende:
[..]
voordat iemand anders het zegt zeg ik het maar.....
in limburg
betere optie... k zou ookniet weten wat ik met dat stelletje kanslozen aanmoetquote:Op maandag 16 mei 2005 20:10 schreef BoJo het volgende:
[..]
das dan wel heel snel![]()
Ik dacht eerder ergens in een gebombardeerd gat diep in Servie![]()
tenzij je een pistool meeneemt gaat het je niet lukken om mij uit de auto te krijgenquote:Op maandag 16 mei 2005 20:10 schreef BoJo het volgende:
[..]
das dan wel heel snel![]()
Ik dacht eerder ergens in een gebombardeerd gat diep in Servie![]()
quote:Op maandag 16 mei 2005 20:13 schreef Youp het volgende:
[..]
betere optie... k zou ookniet weten wat ik met dat stelletje kanslozen aanmoet
dus jij pist en schijt in de auto?quote:Op maandag 16 mei 2005 20:16 schreef Hugster het volgende:
[..]
tenzij je een pistool meeneemt gaat het je niet lukken om mij uit de auto te krijgen
pistolen genoeg daarquote:Op maandag 16 mei 2005 20:16 schreef Hugster het volgende:
[..]
tenzij je een pistool meeneemt gaat het je niet lukken om mij uit de auto te krijgen
daar koop je een AK-47 voor 5 euro van iedere willekeurige boeren kinkelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik jou ookquote:Op maandag 16 mei 2005 20:49 schreef Hugster het volgende:
youp ik vind je ook een zeer vervelende mongool
oh stoute herman toch, hihiquote:Op maandag 16 mei 2005 20:56 schreef hermandeperman het volgende:
whehehehe
bek houwen.....quote:
wie permbanquote:
hier koekiemonster komt er ook weer aanquote:
ik hou wel van een relletjequote:Op maandag 16 mei 2005 21:09 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hier koekiemonster komt er ook weer aan
in je hol, bruinwerkerquote:
quote:
quote:
heerlijk toch.....iedere dag eten op tijd klaar, altijd bier in huis, en het kost nietsquote:Op maandag 16 mei 2005 21:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
jij woont nog bij je ouders broekie
waarom heb je dan nog geen auto?quote:Op maandag 16 mei 2005 21:15 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
heerlijk toch.....iedere dag eten op tijd klaar, altijd bier in huis, en het kost niets![]()
laten we erop houden dat een aantal dingen nog tegenwerken om iets fatsoenlijks te kopenquote:Op maandag 16 mei 2005 21:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
waarom heb je dan nog geen auto?
rijbewijs?quote:Op maandag 16 mei 2005 21:17 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
laten we erop houden dat een aantal dingen nog tegenwerken om iets fatsoenlijks te kopen
quote:Op maandag 16 mei 2005 21:15 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
heerlijk toch.....iedere dag eten op tijd klaar, altijd bier in huis, en het kost niets![]()
quote:
quote:
ben je al 18 danquote:Op maandag 16 mei 2005 21:20 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
![]()
neej die zit nog steeds in de pocket
zolang je t maar boven het geklater van de douche uithoortquote:Op maandag 16 mei 2005 21:20 schreef Hugster het volgende:
[..]![]()
![]()
het is ook zo'n heerlijke Kijkshop exemplaar met bijbehorende reclame slogan uit de folder: "misselijkmakende bass, 1000Watt PMPO!!"
nee gammaquote:Op maandag 16 mei 2005 21:20 schreef Hugster het volgende:
[..]![]()
![]()
het is ook zo'n heerlijke Kijkshop exemplaar met bijbehorende reclame slogan uit de folder: "misselijkmakende bass, 1000Watt PMPO!!"
quote:
eerst een peukie, daarna was de planning...quote:Op maandag 16 mei 2005 21:21 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
![]()
wanneer stop jij eens met ademhalen??
vergeet je niet om het op te nemenquote:Op maandag 16 mei 2005 21:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
eerst een peukie, daarna was de planning...
kuthoer die je er bentquote:Op maandag 16 mei 2005 21:23 schreef ook_gek het volgende:
tering hoeren. Afgekeurde bloedmogolen!
Kijk zo kan je een rel op gang brengen
I'm impressedquote:Op maandag 16 mei 2005 21:23 schreef ook_gek het volgende:
tering hoeren. Afgekeurde bloedmogolen!
Kijk zo kan je een rel op gang brengen
je kamergenoten ofzoquote:
Ja niks eigelijkquote:Op maandag 16 mei 2005 21:24 schreef Fugie het volgende:
wat moet jij dan rare scheveningse adhd baby
quote:
quote:Op maandag 16 mei 2005 21:25 schreef Hugster het volgende:
[..]
http://www.webcamxp.com/
je gaat et maar lekker live streamen voor ons
denk je danquote:
quote:Op maandag 16 mei 2005 21:27 schreef hermandeperman het volgende:
deze foto heb ik vorige week gemaakt, vond hem geweldig
[afbeelding]
dus als een of ander familielid van jou de pijp uit gaat ga je ook bier zuipen?quote:
feest vieren dusquote:
nee lulquote:Op maandag 16 mei 2005 21:29 schreef Youp het volgende:
[..]
dus als een of ander familielid van jou de pijp uit gaat ga je ook bier zuipen?
quote:
is goed, na jou danquote:Op maandag 16 mei 2005 21:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
sterf kleine teringitaliaan nee
daar drink ik ook wel opquote:Op maandag 16 mei 2005 21:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik sterf voor de verbetering van de wereld
aaah een nobele doodquote:Op maandag 16 mei 2005 21:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik sterf voor de verbetering van de wereld
wat een opleiding zegquote:Op maandag 16 mei 2005 21:38 schreef Youp het volgende:
morgen weer naar school
de hele dag niks doen en/of achter de computer hangen
jaajaaquote:Op maandag 16 mei 2005 21:42 schreef Youp het volgende:
[..]
dat is mn klas nietdat waren wat mogolen van het propedeuse jaar
nee stelt geen kut voorquote:
dat zijn oscilloscopes domme boerquote:Op maandag 16 mei 2005 21:43 schreef Youp het volgende:
[..]
nee stelt geen kut voorik leer alleen wat op de stage... en jah wiskunde enzo stelt ook nog wel wat voor... verder niks
een grote trieste bedoeling
-edit-
en we zijn een ontstekingsmodule aan t maken
electroscopes
![]()
goh moet ik er voor jou nog een komma tussen zetten?quote:Op maandag 16 mei 2005 21:45 schreef Hugster het volgende:
[..]
dat zijn oscilloscopes domme boer
electroscope
nee ik vind er gewoon geen hol aan... wat naar een sinus zitten staren.. ja dat is dan zo veel volt.... ja boeiend...quote:Op maandag 16 mei 2005 21:46 schreef Hugster het volgende:
lastig eh al die knopjes
en je moet zelfs denken dan
juh en in mn foutoboek staat er nog een van mn klas van vorig jaar... met pet opquote:Op maandag 16 mei 2005 21:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Youp had toen wel een petje op
een oscilloscoop komt in de autotechniek ook wel van pas hoorquote:Op maandag 16 mei 2005 21:49 schreef Youp het volgende:
[..]
nee ik vind er gewoon geen hol aan... wat naar een sinus zitten staren.. ja dat is dan zo veel volt.... ja boeiend...
als ik dat boeiend gevonden had was ik wel electrotechniek gaan doen
met die maanlaarzen van je erbij denk ik van welquote:Op maandag 16 mei 2005 21:50 schreef Youp het volgende:
[..]
juh en in mn foutoboek staat er nog een van mn klas van vorig jaar... met pet op
ben ik nu ook een sjonnie?
petjesvolkquote:Op maandag 16 mei 2005 21:50 schreef Youp het volgende:
[..]
juh en in mn foutoboek staat er nog een van mn klas van vorig jaar... met pet op
ben ik nu ook een sjonnie?
gohquote:Op maandag 16 mei 2005 21:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
een oscilloscoop komt in de autotechniek ook wel van pas hoor
quote:Op maandag 16 mei 2005 21:52 schreef Hugster het volgende:
[..]
met die maanlaarzen van je erbij denk ik van wel![]()
quote:Op maandag 16 mei 2005 21:52 schreef Hugster het volgende:
[..]
met die maanlaarzen van je erbij denk ik van wel![]()
maar ze zijn LEIJK gekquote:Op maandag 16 mei 2005 21:53 schreef Youp het volgende:
[..]
-edit-
mijn maanlaarzen zijn praktisch, zitten goed en zijn niet kapot te krijgen
en trotsquote:Op maandag 16 mei 2005 21:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
en blijf je ook voor altijd sjon
vind jijquote:Op maandag 16 mei 2005 21:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
maar ze zijn LEIJK gek![]()
jezus wat een stel gedrochten![]()
dat je er mee over straat durft
quote:Op maandag 16 mei 2005 21:57 schreef Youp het volgende:
[..]
vind jij
ik vind van die 'kijk ik ben een coureur' schoenen veel erger
die zien er idd helemaal niet uitquote:Op maandag 16 mei 2005 21:57 schreef Youp het volgende:
[..]
vind jij
ik vind van die 'kijk ik ben een coureur' schoenen veel erger
ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat ze een F1 auto hebbenquote:Op maandag 16 mei 2005 21:59 schreef Youp het volgende:
das net zoiets als een enorme taartschep achterop je auto knallen en dan zeggen dat het een F1 auto is....
dat heeft het toch nèt niet...
ik denk dat je je ook niet stoort aan mijn schoenen... die zitten toch meestal ver verstopt onder een wijde spijkerbroek ofzoquote:Op maandag 16 mei 2005 21:58 schreef Hugster het volgende:
[..]
die draag ik ook niet op straat
maar ik stoor me er niet aan
bij wijze van...quote:Op maandag 16 mei 2005 21:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat ze een F1 auto hebben
nee...quote:Op maandag 16 mei 2005 22:00 schreef Hugster het volgende:
youp sla jij trouwens ook je veters nog een paar keer om je enkels en stop je je jeans in je sokken?
quote:Op maandag 16 mei 2005 22:00 schreef Hugster het volgende:
youp sla jij trouwens ook je veters nog een paar keer om je enkels en stop je je jeans in je sokken?
waarom zou ik ins hemelsnaam mn veters om mn enkels draaienquote:
quote:Op maandag 16 mei 2005 22:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
niet? Dat zit relaaaaaaaaxed man
gastquote:Op maandag 16 mei 2005 22:04 schreef Youp het volgende:
[..]
waarom zou ik ins hemelsnaam mn veters om mn enkels draaienals ik lui ben trek ik mn echte sjonnie schoenen wel aan... mn nikies
quote:Op maandag 16 mei 2005 22:04 schreef Youp het volgende:
[..]
waarom zou ik ins hemelsnaam mn veters om mn enkels draaienals ik lui ben trek ik mn echte sjonnie schoenen wel aan... mn nikies
Lotus van der Kooi is importeur jaquote:Op maandag 16 mei 2005 22:12 schreef Steve-O het volgende:
Weet iemand of er in nederland Noble's verkocht worden zag er laatst 1 rijden op de a1?
om die lichten zou ik die hele car niet eens willen hebbenquote:Op maandag 16 mei 2005 22:15 schreef Steve-O het volgende:
erg gaaf zo'n m12
zag het aan de modeo lichten en de taartschep
ik vind het ze wel strak staan hoorquote:Op maandag 16 mei 2005 22:19 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
om die lichten zou ik die hele car niet eens willen hebben![]()
nou doe m mij dan maar...quote:Op maandag 16 mei 2005 22:19 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
stel je zit in de kroeg....quote:Op maandag 16 mei 2005 22:20 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik vind het ze wel strak staan hoor
zeker met dat geluid wat er onder vandaan komt![]()
het is Noblequote:Op maandag 16 mei 2005 22:23 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
stel je zit in de kroeg....
henk: zo en wat rij jij dan.....
jij: een nobel![]()
henk: ach die met die mondeo lichten erin![]()
jij:![]()
![]()
Ik koop wel Led lampenquote:Op maandag 16 mei 2005 22:19 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
MEErijden jaquote:Op maandag 16 mei 2005 22:24 schreef PeuRac het volgende:
Ik mag in een M400 rijden, deze komt in Juni voor t eerst naar NL, de M12 is er al een poosje.
quote:Op maandag 16 mei 2005 22:24 schreef PeuRac het volgende:
Ik mag in een M400 rijden, deze komt in Juni voor t eerst naar NL, de M12 is er al een poosje.
quote:Op maandag 16 mei 2005 22:26 schreef Hugster het volgende:
[..]
MEErijden ja
van der Kooi stond echt NEE NEE NEE, dit ding is sneller dan de Enzo, die lenen we echt niet uit![]()
gewoon mee door blijven rijdenquote:Op maandag 16 mei 2005 22:29 schreef Steve-O het volgende:
* Steve-O heeft een auto
zonder apk maar dat terzijde
quote:Op maandag 16 mei 2005 22:29 schreef Steve-O het volgende:
* Steve-O heeft een auto
wat heb je gekocht?quote:Op maandag 16 mei 2005 22:29 schreef Steve-O het volgende:
* Steve-O heeft een auto
dat wel jaquote:Op maandag 16 mei 2005 22:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]nouja, meerijden is goed genoeg om een goede indruk te krijgen hoor
ze stonden niet meer op?quote:Op maandag 16 mei 2005 22:31 schreef Youp het volgende:
4 motorrijders doodgebleven dit weekenden 3 automobilisten...
gaat hij makkelijk door de APK komen of niet?quote:Op maandag 16 mei 2005 22:31 schreef Steve-O het volgende:
[afbeelding]
Koste me vrijwel geen ene drol dus let niet op de doploze wielen
quote:Op maandag 16 mei 2005 22:32 schreef Hugster het volgende:
[..]
dat wel ja
neemt niet weg dat je best wat minder mag pimpen
opstaan uit de dood lijkt me moeilijk jaquote:Op maandag 16 mei 2005 22:31 schreef Youp het volgende:
4 motorrijders oodgebleven dit weekenden 3 automobilisten...
reanimatie enzo...quote:Op maandag 16 mei 2005 22:33 schreef Steve-O het volgende:
[..]
opstaan uit de dood lijkt me moeilijk ja
flikker ff op met je trollsquote:Op maandag 16 mei 2005 22:32 schreef Youp het volgende:
ow ja vanmiddag motorrijder overleden.. oorzaak van de botsing nog onbekend... hij is door n golf 2 GTi met het gebruikelijke tuningsspul er op aangereden...
typisch......
ja motorisch is ie perfect automaat (luiheidquote:Op maandag 16 mei 2005 22:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
gaat hij makkelijk door de APK komen of niet?
zou jij ook doenquote:Op maandag 16 mei 2005 22:32 schreef Hugster het volgende:
[..]
dat wel ja
neemt niet weg dat je best wat minder mag pimpen
Vraag het faraoquote:
dat boeit niks voor de apkquote:Op maandag 16 mei 2005 22:34 schreef Steve-O het volgende:
[..]
ja motorisch is ie perfect automaat (luiheid)is ook prima
Moet waarschijnlijk alleen nieuwe vooruit halen boven de 120 begint de ruit rare geluiden te maken
ik had in eerste instantie al gelijk meerijden neer gezetquote:
ik ben automaten zooooo zat ehquote:Op maandag 16 mei 2005 22:34 schreef Steve-O het volgende:
[..]
ja motorisch is ie perfect automaat (luiheid)is ook prima
Moet waarschijnlijk alleen nieuwe vooruit halen boven de 120 begint de ruit rare geluiden te maken
zit een scheur van een cm of 7 in maar een ruit haal ik wel van de sloop ofzoquote:Op maandag 16 mei 2005 22:36 schreef Youp het volgende:
[..]
dat boeit niks voor de apkzitten er barsten enzo in je ruit? je mag geen meervoudige barsten hebben bijv. en geen sterren in de ruit groter dan 5cm buiten het gezichtsveld van de bestuurder en in het gezichtsveld van de bestuurder niet groter dan 2cm...
enkelvoudige scheur maakt niks uit als t goed is... (ik kan t ff opzoeken)quote:Op maandag 16 mei 2005 22:38 schreef Steve-O het volgende:
[..]
zit een scheur van een cm of 7 in maar een ruit haal ik wel van de sloop ofzo.
Hij stinkt en me 3e remlicht ligt los in de kofferbakquote:Op maandag 16 mei 2005 22:39 schreef Youp het volgende:
[..]
enkelvoudige scheur maakt niks uit als t goed is... (ik kan t ff opzoeken)al is hij van de ene kant van de auto naar de andere
nog andere dingen waar je over twijfelt?
Hormoontjes komen weer omhoog met vrouwding in topicquote:
geen enkel probleem voor de apkquote:Op maandag 16 mei 2005 22:40 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Hij stinkt en me 3e remlicht ligt los in de kofferbak.
3e remlicht origineel? hoe oud is de auto...?quote:Op maandag 16 mei 2005 22:40 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Hij stinkt en me 3e remlicht ligt los in de kofferbak.
89 dus denk van nietquote:Op maandag 16 mei 2005 22:41 schreef Youp het volgende:
[..]
3e remlicht origineel? hoe oud is de auto...?
2001quote:Op maandag 16 mei 2005 22:42 schreef Youp het volgende:
[..]
3e remlicht is vanaf een bepaald bouwjaar verplicht voor apk![]()
ik zie toch net een foto van een knoertoude Peugquote:Op maandag 16 mei 2005 22:42 schreef Youp het volgende:
[..]
3e remlicht is vanaf een bepaald bouwjaar verplicht voor apk![]()
niet gezien, zie m nu ook staanquote:Op maandag 16 mei 2005 22:44 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik zie toch net een foto van een knoertoude Peug
16 jaar maarquote:Op maandag 16 mei 2005 22:44 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik zie toch net een foto van een knoertoude Peug
En? Moet je er bijna van kotsen?quote:Op maandag 16 mei 2005 22:41 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Hormoontjes komen weer omhoog met vrouwding in topic
Nee ik heb de kriebels van jou in me buikquote:
Moet je daar niet van kotsen dan?quote:Op maandag 16 mei 2005 22:49 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Nee ik heb de kriebels van jou in me buik.
quote:Op maandag 16 mei 2005 22:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Moet je daar niet van kotsen dan?..
* ijsmeis slaat eens hard tegen je buik.
Nu dan?!
Gelukkig maarquote:
quote:Op maandag 16 mei 2005 22:58 schreef Sjoewe het volgende:
Mja ik ga weer tv kijken, leren word m'n nu toch niet meer
quote:Op maandag 16 mei 2005 22:59 schreef Hugster het volgende:
ik moet nog een essay schrijven nui maar ben te moe, ik ga proberen om 05:00 op te staan en het dan ff te schrijven
T is wel een poos geleden dat je hier was jaquote:Op maandag 16 mei 2005 22:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
Ik vind het trouwens wel gezellig!
I'm glad to be back.
vrouwen in de scquote:Op maandag 16 mei 2005 22:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
Ik vind het trouwens wel gezellig!
I'm glad to be back.
Fuckkkkk, nu je het zegtquote:Op maandag 16 mei 2005 22:59 schreef Hugster het volgende:
ik moet nog een essay schrijven nui maar ben te moe, ik ga proberen om 05:00 op te staan en het dan ff te schrijven
Mag jij MutZ hebben, ga ik wel achter ijsmeis aanquote:
quote:Op maandag 16 mei 2005 22:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nu is het er tenminste uit. Je houdt van me!!
Ik ook van me vorige stagequote:Op maandag 16 mei 2005 23:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Fuckkkkk, nu je het zegt.
Ik moet me stageverslag nog maken.
en die van mijquote:Op maandag 16 mei 2005 23:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, je mag die van mij ook wel even maken.
Doet ie tenminste eens een keer wat nuttigs hah?quote:
ey ik heb vandaag nuttige dingen gedaanquote:Op maandag 16 mei 2005 23:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Doet ie tenminste eens een keer wat nuttigs hah?.
Beetje de hele dag internetten en tv kijken, psssht.
Nou, kom es deze kant op danquote:Op maandag 16 mei 2005 23:05 schreef Youp het volgende:
ik haaaaaaaaat verslagen maken dus helaas
een kamer opruimen kan ik nog wel overheen komen![]()
iddquote:Op maandag 16 mei 2005 23:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Doet ie tenminste eens een keer wat nuttigs hah?.
Beetje de hele dag internetten en tv kijken, psssht.
mn voorfront getectyleerd en door r'mond gekuierd en van het weer genoten met mn draagbare mp3doos op mn knarquote:
Mooi weer?quote:Op maandag 16 mei 2005 23:07 schreef Youp het volgende:
[..]
mn voorfront getectyleerd en door r'mond gekuierd en van het weer genoten met mn draagbare mp3doos op mn knar
geen 2persoons bed?quote:Op maandag 16 mei 2005 23:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, ik heb de vloer waar je op kunt slapen. Een logeerbed én een stoel die best fijn ligt.
hier scheen de zon volopquote:Op maandag 16 mei 2005 23:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mooi weer?.
Ik ging net op tijd naar huis, want toen ging het regenen![]()
.
quote:
quote:Op maandag 16 mei 2005 23:10 schreef Youp het volgende:
[..]
maar ik waarschuw je, jij bent niet de enige die ervaring heeft met in je slaap iemand t bed uit kicken
Net zoiets als een triple whopper beetje vreemd maar wel lekkerquote:Op maandag 16 mei 2005 23:10 schreef Youp het volgende:
[..]
wil jij dr soms ook bij komen liggen ofzo?
quote:Op maandag 16 mei 2005 23:11 schreef Hugster het volgende:
ik ben anar bed en probeer om 05:00 op te staan![]()
Trusten Huggiequote:Op maandag 16 mei 2005 23:11 schreef Hugster het volgende:
ik ben anar bed en probeer om 05:00 op te staan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |